چهارشنبه 28 مهر 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
مشکلات در خدمات پس از فروش خودرو در ایران
  • تعداد بازدید : 1996
  • مشکلات در خدمات پس از فروش خودرو در ایران

    »» خدمات پس از فروش در ایران ، خوب یا بد ؟

    ارائه ی خدمات پس از فروش مطمئن یکی از فاکتورهای تضمین فروش یک محصول در سراسر دنیاست ، اما آیا خودروسازان وطنی از این فرصت برای بهبود فروش و افزایش رضایت مشتریان خود از  محصولات نه چندان مدرن  بهره می بردند ؟ آیا نظارتی بر نحوه ی ارائه خدمات صورت می گیرد ؟ آیا رفتار درستی با مشتری صورت می گیرد ؟ و آیا مالکان خودروها از خدمات پس از فروش خودروی خود راضی هستند ؟

    urhjuyl

    برای اینکه گوشه ای از اوضاع خدمت پس از فروش را به شما نشان دهیم ، سرگذشت یکی از دوستان اصفهانی را که برای ما فرستاده روایت می کنیم : ایشان خودروی تندر  خود را به یکی از تعمیرگاه های مجاز تحویل می دهند و پس از ذکر مشکلاتش در هنگام  پذیرش خودرو به مسئول پذیرش تذکر می دهند که موتور  (کمتر از 1 ماه) تنظیم  و صافی بنزین ، شمع ها و فیلتر هوا هم تعویض شده اند . بعد از پذیرش خودرو اعلام کردند که به محض آماده شدن خودرو  تلفنی خبر می دهند ، که این کار با تاخیر صورت گرفت و حتی به تلفن های مشتری پاسخی داده نشده تا ایشان مثل بیشتر مواقع در ایران ، حضوری مشکلشان را برطرف نمایند . خودرو ترخیص  و صورت حساب پرداخت می شود .   خودرو برای سفر به تعمیرگاه برده شده بود تا در حین سفر مشکلی پیش نیاید اما نه تنها ایرادات قبلی برطرف نشده ، بلکه عیب هایی نیز اضافه شده بود . به تعمیرگاه مراجعه می کنند و مشکلات را توضیح می دهند ، اما مسئول پذیرش به جای عذر خواهی حتی از شنیدن توضیحات کامل طفره رفته و صرفآ به گفتن جمله “جهت تحویل خودرو با شما تماس می گیریم” اکتفا می کند، اما باز هم خبری نمی شود و تماس ها با نمایندگی هم بی پاسخ می ماند تا اینکه در انتهای وقت اداری بالاخره تلفن را پاسخ دادند که خودرو آماده است و 20 دقیقه برای تحویل گرفتنش فرصت دارید. با مراجعه به تعمیرگاه فاکتور جدید به ایشان داده می شوند و می گویند جهت تحویل خودرو فاکتور را پرداخت کنید . فاکتور شامل قطعاتی بوده که قبل از تحویل خودرو در مورد عدم تعویض آنها تذکر داده شده بوده و همینطور مربوط به تکمیل تعمیرات قبل !!  زمانی که با اعتراض مالک مبنی بر اینکه  چرا باید مبلغ اضافه ای باید پرداخت بشود در صورتی که قبلآ هزینه را پرداخت کرده ولی  مشکلات خودرو هنوز بر طرف نشده (و با توجه به اینکه طبق قوانین تعمییرات 72 ساعت ضمانت دارد) ، در جواب ضمن توهین به مالک خودرو ایشان را به بهانه ی پایان وقت اداری از تعمیرگاه بیرون کرده و تحویل خودرو را به روز بعد موکول می کنند . این ماجرا در روز بعد با پرداخت اجباری مالک خاتمه پیدا می کند و شکایت مالک از تعمیرگاه به شرکت پارس خودرو و سایپا نیز بی نتیجه می ماند و آن ها نیز تنها به گفتن جمله ی با شما تماس میگیریم اکتفا کردند .

    این در حالیست که به گفته ی روابط عمومی سایپا ، سازمان خدمات پس از فروش سایپا (سایپایدک) برای دومین سال متوالی رتبه ممتاز ارائه خدمات پس از فروش در کشور را به دست آورد. در پنجمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی، سایپایدک موفق شد برای دومین سال متوالی رتبه ممتاز را در بین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش در کشور از آن خود کند.

    حال از شما دوستان عزیز می خواهیم تا شما هم در قسمت نظرات ، البته با حفظ ادب و احترام ، تجربیات خود را در زمینه ی خدمات پس از فروش با پدالی ها در میان بگذارید .

    27
    تیر
    1392

    محمدرضا ریاضی

    درباره نویسنده

    محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

    ایستگاهتجربه و آزمایشخودروهای داخلی



    2,938 بازدید کننده

    ۸۱ دیدگاه

    1. سینا
      سوابق: (44 دیدگاه)
      28 تیر 1392

      مسئولین سایـــــــــــــــــــــــــــــــــت
      بی کارید که مزخرفات این مسیح رو میذارید،نمی بینید که چطور بحث رو منحرف میکنه

       
      29
       
      1
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • علیرضا
        سوابق: (22 دیدگاه)
        2 مرداد 1392

        من یه مگان خریدم برای سرویسش بردم نمایندگی نیلی (پارس خودرو اصفهان) ماشینو واسه یه سرویس 10000 کیلومتر برده بودم اما نمیدونم چیکار کردن که مصرف ماشین رفت بالا و شتابش هم افت کرد بعد هم که بهشون گفتم کم مونده بود کتکم بزنن … خیلی با فرهنگن !
        همون روز ماشینو بردم نمایشگاه فروختم یکم روش گذاشتم یه کرولا خریدم … حداقل برای سرویس که میری ایرتویا بهت احترام میزارن

         
        15
         
        0
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    2. Mojtaba
      سوابق: (2 دیدگاه)
      28 تیر 1392

      من خودم رشتم مکانیک خودرو است. وقتی برای کارآموزی به نمایندگی کار میکردم . به علت وجود ماشین های زیاد مشکلات جزئی را برطرف نمی کردن ویا به من می سپردن تا انجامش دهم .
      و بعضی وقت ها پیچ های ماشین را گوم می کردیم ویا یادمون می رفت ببندیم و از آن رد می شدیم.
      دلیل خرابی های ماشین ها در نمایندگی ها این است که اگر تعمیر کار قطعه ای از تعمیرگاه بگیرد وآن را خراب کند بیمه ای نیست که هزینه ی آن را پرداخت کند پس به حساب او می زنند.
      و این را اضافه کنم که ماشین های آمریکایی و فرانسوی خوش تعمیر هستند وهزینه کمتری دارند. من در نمایندگی سایپا و بهمن گروه (که در نمایندگی بهمن به علت کم بودن ماشین مزدا که خرابی چندان نداشت ویا مدل های قدیمی مزا3 سرسیلندر می سوزندن. ازmvm و خانواده پژو تعمیر می کردیم)کار کردم و این تجربه به من نشان داد که ماشین های شرقی به خصوص ماشین های چینی به غیر از آسیب هایی که به من زد تعمیر سختی داشت.
      باتشکر مجتبی

       
      33
       
      3
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • فقیر
        سوابق: (139 دیدگاه)
        28 تیر 1392

        جالبه اقا مجتبی تو مملکت ما وقتی تو سیستم قرار میگیری همرنگ انها وکارهای خلافشون میشی ولی وقتی بیرون اومدی یا انداختنت بیرون تازه یاد درست و باوجدان بودن می افتی و تازه بگم بگم ها شروع میشه………..
        افسوس و صد افسوس

         
        57
         
        2
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
        • علی دادا
          سوابق: (39 دیدگاه)
          28 تیر 1392

          هزار تا + برای این نظر کمه

           
          20
           
          1
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
        • Mojtaba
          سوابق: (2 دیدگاه)
          29 تیر 1392

          عزیزم
          من دارم درس می خونم که به وضع مملکت با این ارابه های مرگش را از بین ببرم.
          من به این رشته علاقه دارم و امید دارم درسم را تا دکترا ادامه بدم واز کشتن هم وطنانمان در جاده جلو گیری کنم.
          درسته من نباید علیه همکارانم صحبت کنم و همیشه گفتن راز را با دکترت درمیان بگذار خوب من هم دکتر ماشین ها هستم و راز های زیادی دارم که فاش نکردم .
          ولی آیا به اون جمله بیمه که اگر به ماشین صدمه بزند خرجش را بدهد این مشکل را به راحتی حل می شود.
          نکته مهم این است که آن هایی که سرپرست مکانیک ها هستند از رشته ریاضی رفتن و نمره صلواتی گرفتن نه مثل من که از فنی حرفه ای دارم درس می خونم حرف های بدو بیراه شنیدم واونا با دختر های دانشگاه حال و نه مثل من 150 کیلومتر از تهران تا قزوین بره و برگرده و این ها از 1000 رشته انتخاب شون رشته مکانیک را انتخاب می کنند و در تهران از شهرستان ها میان حق من را ضایع می کنند و هیچ علاقه و ایده ای ندارند………
          با تشکر مجتبی

           
          10
           
          14
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
          • امیر
            سوابق: (1 دیدگاه)
            15 اردیبهشت 1393

            سلام دوست عزیز
            من کاردانی خدمات پس از فروش خوانده ام
            متاسفاته از زمانی که فارغ التحصیل شده ام با وجود پی گیری زیاد هنوز کار مرتبط پیدا نکرده ام.
            به نظرتون من جه طور در این رشته کار پبدا کنم؟ نمایندگی ها اصلا به کسانی که این رشته را خوانده اند توجهی نمی کنند

             
            2
             
            0
             
             
            تاییدیه
    3. جوون ایرانی
      سوابق: (8 دیدگاه)
      28 تیر 1392

      میدونستید که 10% قیمت تمام شده خودرو مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروشه؟؟ یعنی وقتی 20 میلیون برای یک ماشین پول میدی 2 میلیون به خاطر گارانتی قطعات پرداخت میکنی… از قبل 2 میلیون هزینه کردیم پس نمایندگی ها وضیفشون اینه که خرابی ماشین رو بدون گرفتن هیچ پولی درست کنند…

       
      34
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    4. SHAHIN
      سوابق: (6 دیدگاه)
      28 تیر 1392

      حالا مگه این رتبه ها و مقام ها بین چهارتا کارخونه و تولید کننده ی درسته که بخواد ارزشی داشته باشه؟!!

       
      22
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    5. مازیار
      سوابق: (17 دیدگاه)
      29 تیر 1392

      تو ایران چیزی به نام خدمات پس از فروش وجود نداره بهتره بهش بگیم دزدی تو عراق سمندو میدن 4 تومن یه نفرم نمیخره اینجا به بهانه ی خدمات پس از فروش میدن 28 تومن بعد وقتی میبری نمایندگی تا به تعمیرکار پول ندی که اصلا سمت ماشینم نمیره تازه میزنن ماشینو خراب ترش میکنن. بیاید مرد باشیم جنس ایرانی نخریم تا بفهمن که ما خرررررررررررر نیستسم.

       
      40
       
      2
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    6. محمود
      سوابق: (15 دیدگاه)
      29 تیر 1392

      آقا از من میشنوید اصلا ماشینو نمایندگی نبرید من یه سمند ای اف 7 داشتم بعد از یه ماه چراغ چکش روشن شد چون بیمه ی طلایی داشت من به تعمیرگاه های بیرون نبردمش واسه ی این قضیه من 7 بار تو عرض 4 ماه بردمش ایران خودرو و هر بار بعد از یه هفته دوباره روشن میشد تا دیگه خود ایرانخودرو سیم کشی موتورو واسم عوض کرد بهتر که نشد هییییچ بعد از یه مدت موتور با دوتا سیلنر کار میکرد ( با دنده 4 80تا میرفت) تا دیگه کلافه شدم بردمش یه تعمیرگاه با 300 تومن واسم درستش کرد. این مشکل تقریبا حل شد تا شد تابستون که بعد از نیم ساعت رانندگی ماشین خاموش میشد و تا یه ساعت روشن بشو نبود دوباره بردمش نمایندگی گفت از دریچه ی سوختشه و ماشینو یه هفته خوابوندن اونجا تا یه ماه اوکی بود تا دوباره روز از نو روزی از نو بردمش یه تعمیرگاه دیگه گفت تعمیرکار قبلی رله ی دوبلو کناره رادیاتور بسته واسه همین داغ میشده و ماشین خاموش میشده خلاصه دو ماه بعدش ماشینو با 3 تومن ضرر فروختمش حالا یه ماشین چینی دارم درسته آشغاله ولی حد اقل وسط بیابون خاموش نمیشه.

       
      34
       
      2
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • GMC
        سوابق: (118 دیدگاه)
        29 تیر 1392

        وای بر ما که خودروی ملیمون…………..

         
        23
         
        2
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
        • ASTON MARTin
          سوابق: (423 دیدگاه)
          19 مهر 1393

          وای بر دولت که ملتشو …………..

           
          1
           
          0
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
    7. حامد
      سوابق: (6 دیدگاه)
      29 تیر 1392

      بعد از یک ماه که ماشینمو تحویل گرفتم رادیاتورش سوراخ شد بردمش نمایندگی واسه تعویض بعد رادیاتوری که قرار بود نصب بشه کنار درش ترک داشتکه به من گفتن شما برید ما خودمون پیگیری میکنیم بعد از سه روز رادیاتورو چسب زده بودن و ماشینو به من تحویل دادن…

       
      31
       
      1
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    8. آرش
      سوابق: (3 دیدگاه)
      31 تیر 1392

      فروردین ماه امسال خودرو سمند خودمو برای یه سری تعمیرات شامل صدای جلوبندی ، صدای هیدرولیک جعبه فرمان ، تنظیم چراغها ، و یکی دو مورد جزئی دیگه به یه نمایندگی تو خیابان کاشانی اصفهان بردم بعد از کلی کلنجار رفتن با مسئول پذیرش که من راهی شهرستان هستم حاضر به پذیرش خودرو شد و از همون اول نسبت به صدای جلوبندی ماشین که مهمترین فاکتور برام بود اظهار کرد که تعمیرکار مربوطه وقت نداره و در این مورد بخصوص باید ماشین دو سه روز اونجا بخوابه . آخر وقت اون روز بعد از پرداخت مبلغی بابت هزینه تعمیرات انجام شده ماشینو تحویل گرفتم و چون عجله داشتم بلافاصله راهی شهرستان شدم متاسفانه در طول مسیر متوجه شدم که هیچکدوم واقعا هیچکدوم از معایبی که از نمایندگی خواهان برطرف شدن اونها شده بودم رفع نشده و به جرأت می تونم بگم اصلا ماشین منو حتی بازدید هم نکرده بودن جالبه که همیشه از طرف بازرسی برای شنیدن انتقاد تماس می گرفتن ولی اینبار خبری نشد که نشد اینجوری بود که منم دیگه تصمیم گرفتم عطای نمایندگیها را به لقایش ببخشم و به تعمیرگاههای خصوصی مطمئن مراجعه کنم .

       
      16
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    9. فقیر
      سوابق: (139 دیدگاه)
      1 مرداد 1392

      خودروسازانِ ازخود متشکر را بشناسید/ اتلاف بیت‌المال با آگهی‌های میلیونی!

      http://www.akharinnews.com/%D8%AC%D9%87%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9/item/34179-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86%D9%90-%D8%A7%D8%B2%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D9%85%D8%AA%D8%B4%DA%A9%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AA%D9%84%D8%A7%D9%81-%D8%A8%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C.html

       
      4
       
      1
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    10. راد
      سوابق: (1 دیدگاه)
      1 مرداد 1392

      بهترین کار یک انعام تپل در ابتدای ورود خودرو به یکی از پرسنل است. امتحان کنید
      قطعات که تا یک ساعت پیش نبود حالا هست !
      همون روز ماشین تحویل میدند.
      تمام عیوب رفع شده!

       
      18
       
      3
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • ملا
        سوابق: (53 دیدگاه)
        9 مرداد 1392

        این کار ترویج رشوه خواهی و تضییع حقوق دیگران (به خصوص کسانی که پیگیر حقشان هستند) می باشد.

         
        14
         
        1
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    11. میثم
      سوابق: (1 دیدگاه)
      3 مرداد 1392

      سلام . من مالک یک دستگاه ریو هستم
      روزی که ماشین را تحویل گرفتم دریچه ورودی هوا صدا میداد که به بنده گفته شد اصلا در ایران موجود نیست و باید دیتی تعمیر شود و مجبور شدیم روز اول تحویل خودرو داشبورد را باز کنیم و هزینه ی تعمیر هم از بنده به گور کامل اخذ شد
      بعد متوجه ضعف در دیسک وصفحه شدم و با مراجعه به نمایندگی متوجه شدم دیسک و صفحه یا موجود نیست و آن نمایندگیی هم که داشت اظهار کرد مطمئنا کیفیتش از این دیسک وصفحه ماشین بدتر است و ما را از تعویض منصرف کردند
      و بعد نیاز به سپر نیاز شد و آن هم گیر نیامد
      و ………..

       
      4
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    12. شاهرخ
      سوابق: (2 دیدگاه)
      4 مرداد 1392

      سلام دوستان
      حالا ک صحبت پیش اومد خواستم یک سئوال بپرسم عزیزانی که تجربه رفتن به گارانتی و سرویس اولیه رو دارند صلاح میدونند بنده برای خودرو 206 ام برم گارانتی میترسم خرابترش کنند هیچ مشکلی نداره الحمدالله فقط همون سرویس اولیه بایدی هست ممنون میشم راهنمایی کنید

       
      6
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • حسین
        سوابق: (1 دیدگاه)
        5 مرداد 1392

        شاهرخ خان اگه می خواهی حداقل تا 2 -3 سال راحت باشی یک کیلومتری نمایندگی پارک کن بعد برگه گارانتی رو ببر نمایندگی یه پولی بده به مسئول پذیرش تا مهر گارانتی رو برات بزنه. (تا خدای نکرده اگه خرج سنگین داشت معتبر باشه) بعد برو یک مکانیکی مطمئن !!!

         
        3
         
        2
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
        • ملا
          سوابق: (53 دیدگاه)
          9 مرداد 1392

          این کار ترویج رشوه خواهی و تضییع حقوق دیگران (به خصوص کسانی که پیگیر حقشان هستند) می باشد.

           
          8
           
          0
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
          • من
            سوابق: (100 دیدگاه)
            17 بهمن 1392

            دیگه میخواد بهش ضرر نزنن حالا شما پول نده فقط بگو اب روغن و لاستیک بازدید!! کنن بگو همه چیشو خودت ردیف میکنی پولم نده ؛ خوبه؟

             
            1
             
            1
             
             
            تاییدیه
    13. علیرضا
      سوابق: (22 دیدگاه)
      4 مرداد 1392

      سرویسش که فکر نکنم رایگان باشه … بهتر هست ببری یه جایی که وارد باشن … بپرس ببین چیکار باید انجام بدی ببرش پیش یه مکانیک وارد

       
      1
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    14. علی
      سوابق: (4 دیدگاه)
      5 مرداد 1392

      سلام
      نمیدونم چرا نمایندگیهای ایران نمیزارن مشتری موقع سرویس و تعمیر بالاسر ماشینشون باشند
      شما دوستان میدونید چرا؟

       
      7
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • من
        سوابق: (100 دیدگاه)
        17 بهمن 1392

        چون ….

         
        0
         
        0
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    15. امین
      سوابق: (1 دیدگاه)
      7 مرداد 1392

      سلام
      خیلی متشکرم از اظهار نظرات شما
      من یه ماشین سورن EF7 دارم جهت معاینه و تنظیم قسمت ها یی از ماشین مثل کلاژ ، تعمیرگاهی غیر از نمایندگی میشناسه که کارش خوب و مطمئن باشه معرفی کند .

       
      0
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    16. ملا
      سوابق: (53 دیدگاه)
      9 مرداد 1392

      میگن انسان عاقل از یه سوراخ دوبار گزیده نمیشه!‌ ولی انگار ما بازم یادمون میره و بازم گزیده میشیم. عزیزان… گارانتی در ایران معنی ندارد. پس بیخودی وقت و اعصاب خودتون رو تلف نکنید. مثل من هرچیزی خریدید تصور کنید بدون گارانتی خریدید و برای تعمیر هم به تعمیرگاههای خصوصی معتبر (و نه هر ننه قمری که میگه من مهندس مکانیکم و ..) مراجعه کنید. آرامش خودتونو فدای گرفتن حقتون از چندین گرگ و راهزن نکنید چون باعث میشه بیشتر متضرر بشید.

       
      7
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    17. آرمان
      سوابق: (54 دیدگاه)
      18 شهریور 1392

      کلا دو تا کارخونه دولتی داریم که این مقایسه ها بین این دو انجام می شود و در نهایت بیلبوردهای بزرگراه ها پر می شود از تبریک به خود بابت کسب مقام اول/دوم خدمات پس از فروش! و رضایت! مشتریان.
      یه تیپ 5 صفر 92 خریدم . موتورش که tu5 نیست سیستم برقش کلا فرق می کنه و آپشن برقی دیگه نمی شه روش فعال کرد . گیربکسشم استوک 405 بود صدای تانک می داد . نمایندگی مرکزی اعلام کرد که همینه که هست! اگه خواستید گیربکسشو عوض می کنیم ولی بازم همون استوک 405 می ذاریم!
      پلوسش ابتکاری بود یعنی طرف چرخ 206 بود و طرف گیربکس 405 بود.
      کی باید به این مسئله رسیدگی کنه؟
      تفاوت GLX و RD مگر همینها نیست. حساب کن شما GLX ثبت نام کنی اما موقع تحویل به شما GLX بدن که موتور و گیربکسش پیکان باشه و یه سری امکانات رو نداشته باشه . این تخلف آشکار اسمش چیه؟
      کدام مرجع می تونه بهش رسیدگی کنه. من تمام مستندات لازم رو هم دارم.

       
      10
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • من
        سوابق: (8 دیدگاه)
        21 شهریور 1392

        شورای رقابت ادعا! میکنه که رسیدگی میکنه

         
        4
         
        0
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    18. رضا
      سوابق: (52 دیدگاه)
      12 مهر 1392

      مشکلات در ایران ناشی از دروغه. دروغ… فقط اگر دروغ نبود ما هم میتوانستیم رشد کنیم

       
      5
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    19. سیروس هنرور
      سوابق: (2 دیدگاه)
      5 آبان 1392

      آقا من همین الانشم نمایندگی سایپا کار میکنم اصلا به نظر خودم خدماتش خوب نیست و باور کنید خدا شاهده تقصیراز نمایندگی نیست تقصیراز خود شرکت سایپاست که کل قطعات رو از گارانتی خارج کرده

       
      0
       
      3
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    20. امیر
      سوابق: (324 دیدگاه)
      24 اسفند 1392

      ضمن سلام خدمت دوستان
      بهترین کار اینه که یه تعمیر کار شخصی رو انتخاب کنین که مهارت داشته باشه و تمام مشکلات ماشین رو همونجا برطرف کنین
      در مجموع تعمیرکارها و نمایندگی ها تعمیر کار نیسن بلکه تعویض کارن

       
      1
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    21. کاظم
      سوابق: (10 دیدگاه)
      4 اردیبهشت 1393

      خدمات پس ازفروش در ایران معنی نداره حقوق مشتری فقط بر روی کاغذه
      ماشین اگه خراب بشه اصلا قطعه ندارن که عوض کنن فقط بلدن روغن فیلتر روغن فیلتر هوا وفیلتر بنزین عوض کنن

       
      0
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    22. نوید
      سوابق: (195 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      اون مثل رو شنیدی میگه طرف داشته با انگشتش ماه رو به بقیه نشون میداده و لی یه عده فقط به نوک انگشت طرف نگاه میکردن؟…
      با خوندن این کامنت یاد اون افتادم. :)

       
      34
       
      1
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    23. اشكان
      سوابق: (247 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      مسیح عزیز تو به عشقت پراید سایپا میرسی دیگه چی میخواهی من هم به آزرا2013 بده میرسم ما به این بد علاقه داریم بدهیدش به من و من یه پراید نو نو نو به تو که به عشقت برسی ما به این بد علاقه داریم دیگه دبه نکن

       
      37
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    24. اشكان
      سوابق: (247 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      مورد نداره عزیزم مسیح من سمند سورن با آزرا 2013 عوض میکنم آزرا 2013 به نامم بزن سمند سورن تحویل بگیر

       
      27
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    25. نخود آش
      سوابق: (170 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      مسیح منظورش اینه که تو یه کشور دیگه زندگی میکنه براش اصلاحش کردم که یه وقت سو تفاهم نشه——>
      ((((((( من قبلا که آزرا داشتم(الان پراید دارم) حدود دو سال پیش تحویلش گرفتم. پس از یک ماه مشکل برقی داشت که با احترام کامل اونو برای ما حل کردن و خیلی هم ارزون ازم گرفتن. به موقع م مشکل حل شد و پاشونو میبوسم که اینقدر خوب خدمات رسانی میکنن.
      6 ماه پیش هم که پراید 111 خودمو تحویل گرفتم با اینکه شرکت خارجیه ولی واقعا بد سرویس میدن.ماشین هم واقعا بی کیفیته و خرج زیاد داره.میخوام بفروشمش یه کمری بخرم.))))))

       
      42
       
      1
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    26. میلادمحتشم
      سوابق: (33 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      اقای مسیح ببخشید من بابم خودش نمایندگی ایران خودرو داره (کرمان بلوار جمهوری)بعدوقتی صحبت میکنه ادم شاخ درمیاره .مثلا فالاپ ویتارا یا گلگیر (شلگیر گیر لاستیک)ماشینارو نیزارن (می دزدن)بعدمیگن مامسعولیت نداریم بعد از بابات همین فلاپ250هزار به جیب میزن خداییش این حق مردمه؟؟؟؟

       
      20
       
      1
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    27. نخود آش
      سوابق: (170 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      عزیزان فکر بد نکنین. مسیح میخواد بگه تو یه کشور دیگه زندگی میکنه یه کم هم اشتباه کرده من اصلاحش میکنم —->
      ((((((((من قبلا که آزرا داشتم(الان پراید دارم) حدود دو سال پیش تحویلش گرفتم. پس از یک ماه مشکل برقی داشت که با احترام کامل اونو برای ما حل کردن و خیلی هم ارزون ازم گرفتن. به موقع م مشکل حل شد و پاشونو میبوسم که اینقدر خوب خدمات رسانی میکنن.
      6 ماه پیش هم که پراید 111 خودمو تحویل گرفتم با اینکه شرکت خارجیه ولی واقعا بد سرویس میدن.ماشین هم واقعا بی کیفیته و خرج زیاد داره.میخوام بفروشمش یه کمری بخرم.)))))))))

       
      8
       
      3
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    28. Cobain
      سوابق: (45 دیدگاه)
      27 تیر 1392

      آقای مسیح می دونی از کجا میشه فهمید که کاملا دروغگو و مریض هستی شما ؟ تو همه ی مطالب می آی می نویسی که ماشینهای خارجی زیادی گرون هستن و بی کیفیت هستن و برای حمایت از صنعت ملی ماشینهای ایرانی می خری . ولی تو همین مطلب نوشتی که آزرا داری و ناراضی هستی ازش . صد در صد که نه آزرا داری نه پراید فقط چون می دونی اینجا 99 درصد خوانندگان عاصی هستن از صعنت ملی ماشین واسه ی جلب توجه می آی بر خلاف نظر بقیه می نویسی که بهت توجه کنن و باهات بحث کنن . از نظر من شما در دوران کودکی مشکل ” نداشتی ” چون در حال حاضر هنوز در دوران کودکی به سر می بری و من از بقیه ی دوستان خواهش میکنم از این به بعد نه به نظرات شما پاسخ بدن نه حتی دیسلایک کنن . بلکه بری دنبال بازی خودت .

       
      28
       
      0
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    29. فرامرز
      سوابق: (461 دیدگاه)
      28 تیر 1392

      مسیح جان دل بندم اینقدر دروغ نگو حواس پرت میشی! هر پستی میگی یه ماشین داری! یه جا میگی پارس داشتم سانتافه خریدم، یه جا میگی پراید داشتم آزرا خریدم.

       
      7
       
      0
       
       
      تاییدیه


    نویسنده : irancar تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : خبرهای جدید بازار خودرو ,
    مطالب مرتبط
  • مطالبی که شما از آن ها خوشتان خواهد آمد...
  • قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    طرح LEZ از اول آبان ماه در تهران چیست؟چه کسانی جریمه می شوند؟
    عکس و قیمت سراتو جدید در ایران با قیمت 140 میلیون تومن
    افزایش قیمت پژو 206 تیپ 2 در تابستان 95
    چگونگی حذف شدن وام بانکی و جایگزین شدن کارت اعتباری
    برای تست چری یا آریزو۵ قبل از خرید به کجا مراجعه کنیم؟
    علت بالا رفتن قیمت خودرو در مرداد 95
    شکایت از ایران خودرو و نمایدنگی ها در 60 دقیقه
    صادرات تیبا، دنا، آریسان،پژو 207،پژو پارس، پژو 206،به المان و بلژیک
    چگونگی کیفیت خودروهای تولیدی سال 95
    عکس و مشخصات فنی رنو کولیوس 2016 شاسی بلند جدید رنو
    شرایط فروش نقدی، اقساطی و مشارکتی میتسیوبیشی لنسر
    هزینه حمل خودروهای وارداتی و داخلی تحت گارانتی رایگان است
    عکس و مشخصات جک S2، محصول احتمالی کرمان خودرو
    افزایش قیمت خودروهای داخلی در تابستان
    خودروهای تازه بازار بررسی تخصصی و قیمت لیفان 820
    قطعات چینی ال نود را نخرید
    ورود برند سامسونگ به صنعت خودرو سازی
    شراکت داتسون ژاپنی و ایران خودرو
    ارزان قیمت ترین خودروها در بازار ایران کدام است؟
    عکس نیسان ماکسیمای 2016 لاجوردی در ایران
    عکس خودرو های مدل بالا در منطقه آزاد
    تولید سه محصول پژو ۳۰۱، ۲۰۸ و ۲۰۰۸ و دو محصول رنو کپچر و رنو کوئید
    مشخصات فنی و شرایط فروش Haima S7 دومین شاسی بلند ایران خودرو
    از صفر تا صد اخبار وام 25 میلیون تومانی خودرو
    ایا فروش قسطی خودرو با وام 15 میلیون تومانی فایده ای هم دارد؟
    اقساط ماهانه وام 25 میلیونی خودرو +زمان و مدارک ثبت نام
    قیمت خودروها پس از کمپین میلیونی کاهش یافت
    تخفیف های جدید وارد کنندگان خودرو این روزها
    تصاویر و قیمت و مشخصات وانت دو کابین ایسوزو DMAX
    تصاویر و مشخصات فنی و قیمت راین V5
    تصاویر و مشخصات فنی و قیمت سانگ یانگ تیوولی شاسی بلند
    مرسدس بنز Mercedes-AMG C63 coupe مدل 2017
    ایا رنو کوئید 25 میلیون تومانی جایگزین پراید می شود؟
    عکس و توضیحات خودرو 9 میلیون تومانی تاتا نانو برای بازار ایران
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار