پنجشنبه 06 آبان 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
بررسی فنی و مقایسه بهترین ماشین های هشت سیلندر 8 سیلندر
  • تعداد بازدید : 2300
  • بررسی فنی و مقایسه بهترین ماشین های هشت سیلندر 8 سیلندر

    »» سه پادشاه 8 سیلندر

    با پوز خندی که از پشت کلاه ایمنی نمایان است، استیو پین قهرمان سابق مسابقات imsa در مورد این سه می گوید: ZR1 خودرویی است که چرخ های عقب آن رانندگی را سخت می کند و خودرویی مشت زن و همیشه آماده رقابت است. اما در مورد مک لارن: توربو در سکوت کامل با ساختمانی از جنس سرعت اما بعد BAAM! ترمز گیری سخت. تعویض دنده خودکار و ترمز هوایی. فراری؟ درنده پیست. تعادل پویا و مجموعه ای مسحور کننده از موتور V8 و موسیقی متن شگفت انگیز. این هم بخش احساسی ارزیابی مان که به سراغ 3 سوپر کار V8 رفته به همراه موتورهایی که با اغراق می توان بهترین های کره خاکی را نام برد. با قدرت و… دارای دو صندلی و مقدار کمی جای بار.

    و شجره موثر است ZR1، آهنگ قوی‌تر شده C6 است. به همراه موتور معروف Ls9 که 6.2 لیتر حجم دارد. صدایی بم بعلاوه لایه هایی از ناله سوپرشارژر خود به همراه دارد. بسته عظیم 638 اسب بخاری جای هیچ حرفی نمی گذارد. اما مک لارن با رویه ای کاملا متفاوت با موتوری 3.8 لیتری V8 به نظر ضعیف می رسد. اما به همراه توربو شارژر 592 اسب تولید می کند فراری؟ V8 که در دور 9000 به ردلاین می رسد! و قدرتی معادل 570 اسب دارد. اسبی با 4.5 لیتر حجم و….
    همه آنها سریع، فوق‌العاده و عالی هستند اما رانندگی بک تو بک (پشت به پشت) نقاط ضعف و قوت را نمایان می کند.

    رده سوم: مک لارن MP4-12C
    افراد فرمول یک کار با ذهن درخشان خود همچون ران دنیس و گوردون میوری باید قادر به ساخت سوپر کار های عالی باشند. آنها با الگویی همچون F1 و ادامه دهنده ان یعنی mp4-12c آمده اند. خودرویی با خطوط صاف و قدرتمند. موتور V8 ان در پشت سر راننده با فاصله قرار گرفته و در های gullwing unlatched که با کشیدن دست خود در زیر ان در باز می شود و می توان فیبر کربن را در پوسته ان مشاهده کرد. همان‌طور که معلوم است اینجا با شتاب وحشیانه ای روبه رو هستیم. هم فراری هم مک لارن 0 تا 60 مایل را در 3 ثانیه تجربه می کنند و شتاب 1/4 مایل یکسان 10.9 ثانیه دارند. اما فراری از موتور عادی یا همان تنفس طبیعی استفاده می کند. تفاوت در این است که مک لارن از توربو برای تقویت موتور استفاده کرده و یکی از دلایل زمان‌های مساوی تأخیر فراوان در شتاب اولیه است.

    برتری مک لارن در ارائه قدرت در دور پایین است. پین می گوید:پشت مک لارن واقعا به جاده چسیبده است و گاهی برای خروج از پیچ ها دچار under steer (کم فرمانی) می شوید. اگر چه این مقدار کم است و شتاب جانبی 1.03=g در مقابل 1.01g فراری به کمک آن می آید. مک لارن بیشتر خودروی مناسب پیچ های آرام است و بعد از ترک پیچ به سرعتهای بالاتر دست یابد. پین می گوید: من می توانم بگویم که بشدت نمی توانم از این خودرو دفاع کنم. استرس از نوع های مختلف به اردوگاه مک لارن وارد می شود وقتی که تایم های پیست چک شد مهندسان مک لارن ECU را در حال over boost گذاشته اند. اما 1.24 ثانیه آهسته تر از دشمن خود یعنی فراری است.

    توربو در ارتفاع 2830 فوتی یک نوع مزیت نسبت به تنفس طبیعی فراری است اما گرمای هوا از مهمترین دلایل از بین رفتن اسب های مک لارن است. بنابراین امتیاز های زیادی در پیست نصیب مک لارن نمی شود. اما مک لارن وقتی می درخشد که آن را به جاده برمی گردانیم. موقعیت صندلی آن عالی است به گونه ای که انگار سوار بر نوک موشکی به همراه جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه شده اید. طراحی فرمان ساده و جعبه دنده پدالی که سمت راست آن برای رفتن به دنده بالاتر و سمت چپ برای دنده های پایین تر است. در حالت پیش فرض سواری نرمی همچون لوتوس اوورا دارد. به دور از گریه و زاری برای تنظیمات مختلف سیستم تعلیق ترکشن کنترل(طعنه زدن به سخت بودن وکامپیوتری بودن بیش از حد آن) شما می توانید این مرد انگلیسی را در جاده های بارانی کشور خود و در جاده های ناهموار با خونسردی کامل برانید.

    در داخل کوروت احساس می کنید همه چیز دنیوی است. اما مک لارن هنر خود را در طراحی داخلی نشان داده است. چرم از نوع سفارشی است. کنسول مرکزی لاغر دیده می شود. اما گرافیک صفحه نمایش بیش از حد بالینی است. نشانگر ها بیش از حد کوچک هستند با این حال می توان رمز گشایی کرد(اشاره به کوچک بودن نشانه ها از قیبل کنترل اب وهوا..)

    همینطور موقعیت درها به نظر غیر استاندارد می آید. شیشه عقب با طراحی آیرودینامیک خود به نظر خوب طراحی شده است اما نتیجه کار معکوس است. برای سال 2013 مک لارن کامپیوتر موتور را به کل رفرش کرده و قدرت را به 616 اسب رسانده است. با شما شرط می بندم که این تغییر باعث سریع تر شدن و روان تر شدن آن در پیست خواهد شد.

    رده دوم : شورلت کوروتZR1
    سوپرکار شورلت مانند یک اسلحه میان جراحان است. شاسی آن متعلق به سال 2005 است و پیکر بندی موتور از نوع push-rod است.گشتاور 604 lb-ft به مانند ضربه زدن با یک پتک به گیلاس قرمز است. چگونه می تواند 1.4 مایل را در مدت زمان 11.4 ثانیه طی کند و 0تا60 مایلی معادل 3.4 ثانیه داشته باشد؟ باورش سخت است. اما این اعداد شگفت انگیز در مورد این خودرو صحت دارند. ZR1 جای هیچ عذر و بهانه ای نمی گذارد و از اعداد ثبت شده می توان به آن رسید. به طوریکه تاج دار بخش اسلالوم با ثبت حداکثر سراعت 77.9 مایل شده و در اسکیدپاد1.08=g را ثبت کرده. ZR1 دارای بزرگترین لاستیک های آزمون است 285mm در جلو و 335mm در عقب. تایرهای میشلین پایلوت اسپورت دارای هماهنگی مناسبی هستند. اما باز هم می توان از تایرهای پیشنهادی شرکت بولینگ گرین استفاده کرد.

    دراطراف شهر در حال جفتک انداختن و حمله به شما به صورت دائم است به خصوص در هنگام پارک کردن در جایی تنگ. اما در حلقه پیچ های کوه به خوبی به زمین چسبیده است. پین می گوید: تعادل خوبی دارد و متفاوت با زمانی است که آن را در کوچه و خیابان معمولی می راندم. ترمز های کربن سرامیک آن به نظر از استقبال ما سوءاستفاده کرده است. چه درخیابان و چه در پیست انتقال قدرت به تمام و کمال صورت می گیرد. جعبه دنده 6سرعته قابل اطمینان است. اما فرمان و شاسی دچار یک احساس دو گانگی هستند.

    وقتی که در حال سرعت گرفتن هستید سیستم تعلیق و لاستیک های آن احساس فوق العاده ای به شما می دهند. درون ZR1 به واقع آشناست خیلی آشنا است! به مانند مدل 2005 با همان مدل سرعت سنج و کنسول و….معماری آن به واقع به یک دهه قبل بر می گردد. فضای سخاوتمندانه ای برای پا و زانو نیز وجود دارد.

    صندوق آن در عین این که کم عمق به نظر می رسد اما جای کافی برای حمل کیسه های گلف شما و سرنشین کناریتان را دارد. اگر شما به دنبال مسابقه دادن هستید به مانند عکس برگردانی از تاریخ عظیم خود است البته با چاشنی فیبر کربن. خطوط زیبای کناره خودرو و موتور 6.2 لیتری آن می تواند آرامش همگان را برهم زند. در حال حاضر ZR1 از نظر قیمت برنده است زیرا با پول فراری یا مک لارن می توان دو عدد از آن را خرید!

    رده اول : فراری 458 ایتالیا
    در نزدیکی دیواره پیت استاپ من قسم می خورم که در چشمانم چیزی جز تعجب وجود ندارد. چگونه ممکن است که یک ماشین اینقدر شور و شوق و هیجان داشته باشد و به نظر می رسد که این قلب انسان است که آن راتحت کنترل دارد. با آهنگی برخواسته از ایتالیا هرگز نفس خود را هدر نمی دهد. اولین برتری آشکار در این سفر از ردلاین 9000 rpm آن شروع شد.

    اجازه دهید این طور شروع کنم که موتور 4.5 لیتری V8 که 570 اسب تولید می کند جدا از شتاب شگفت انگیزش وقتی دور موتور به 9000 می رسد به مانند یک حیوان وحشی در حال فریاد زدن است. و مکمل آن گیربکس 7 سرعته دو کلاچه است. این مدل دارای کلیدی به اسم منتینو است که 5 حالت مختلف را داراست و برای کسانی است که رانندگی تهاجمی مثل ما می خواهند. حالت ریس بیشترین قدرت موتور و سریعترین حالت گیربکس را به همراه دارد.

    بدون هیچ ادعایی و با خلوص کامل تقریبا چهره ای از یک رانندگی کامل را به ارمغان می آورد. اگر در پیچ ها بیش از حد عجول باشید و سعی در خارج شدن هرچه سریع تر داشته باشید، هرگز جواب شما را نمی دهد. و باید همه چیز را بر طبق اصول و قاعده خود به جلو ببرید. پین می گوید: تعادل در آن مثال زدنی است و پدال ها گوش به فرمان انگشتان پا هستند و حتی اگر عقب آن دچار لغزش شود باز هم قابل کنترل است. گرچه نمی توان ترمز گیری های عمیق کوروت را در این خودرو گرفت اما باز هم پرتاب شدن به این ور آن ور صندلی را دوست دارم.

    این حقیقت است که 458 درحالی سریع ترین زمان پیست را داراست که کمترین قدرت را در بین 3 خودرو دارد و در پایدار ترین حالت هم قادر به تحمل بیش از 1g شتاب جانبی است. بدون شک بهترین خودروی آزمایش ما 458 ایتالیا است. دقت فراری در پیچ ها و آمادگی شاسی آن باعث شده که در هر سرعتی می توان از آن لذت برد. فرمان سرزنده است و نه بیش از حد دچار سنگینی است و نه دچار سبک وزنی و در بهترین حالت وزنی خود قرار دارد. صندلی مسابقه ای با روکش چرم زیبای الکانترا حفاظت خوبی از طرفین را داراست. در کل از فیبرکربن و چرم به خوبی در داخل خودرو استفاده شده است.

    گرچه از منظر ما به زیبایی داخل مک لارن نیست ولی باز هم بسیار از کوروت در طراحی داخلی پیشگام تر است. این همه خاص بودن و پر روح بودن در یک دستگاه بی جان. چگونه می تواند ممکن باشد؟؟؟!!! اگر 458 ایتالیا یک عیب داشته باشد آن است که بیش از حد همه چیز را عالی انجام می دهد. کوروت و مک لارن با ارئه عملکرد شگفت انگیز خود عالی بودند اما فراری در پایان مشت محکمی را به آنها وارد می کند.

    این dings(به معنای فراری کوچک نسبت به 12 سیلندرها) کوچک باشکوه برنده ما خواهد بود و پرونده بسته شده است. اما نباید از تلاش مهندسان مارانلو و کوشش مداوم برای ایجاد یک راه کار جدید چشم پوشی کرد.
    نتیجه از زبان پین : از مک لارن این انتظار می رفت که ماشین فوق العاده ای به خصوص برای جاده بسازد. البته توربو دو قلو و جعبه دنده خوب و راحت از دیگر مزایای آن است.
    اما چرا باید به جای پرداخت 130 هزار دلاری برای خرید یک ZR1، دویست هزار دلار بیشتر خرج کرد؟ بدون تردید موتور فراری و شاسی و فرمان آن و ناله ای که از اگزوز آن برمی خیزد ارزش این پول پرداختی را دارد. انتخاب من فراری 458 است.

    تهیه و ترجمه : پویا بهرامی

    09
    شهریور
    1391

    1346372066
    اسپید بکس

    درباره نویسنده

    در جامعه امروزی ما معدود افرادی پیدا می شوند که نسبت به خودرو و اتومبیل عشق بی تو صیف داشته باشند و هم چنین معدود مکان هایی وجود دارد که بتوان با عاشقانی مثل خود ارتباط داشته باشند.اسپید بکس , یک عضو کوچک این عرصه وسیع خودرویی کشور همواره سعی دارد تا به همراه شما دوستان مکانی برای حضور شما عزیزان جهت بالا بردن سطح علمی مردم عزیزمان فراهم آورد.

    تجربه و آزمایششورولتفراریمک لارن2012 سوپراسپرت شورولت کوروت فراری 458 قیمت مقایسه خودروها مکلارن MP4-12C کوپه



    12,205 بازدید کننده

    ۷۶ دیدگاه

    1. تورج
      سوابق: (4 دیدگاه)
      14 شهریور 1391

      آقای American باشه قبول. ولی من خودم که با چشمای خودم کیفیت ساخت و مواد استفاده شده رو تو کوروت دیدم که! تنها برتریش نسبت به بقیه صدای موتورشه.من خودم با کوروت Z06 رانندگی کردم و اصلا خوشم نیومد.چون اصلا قابل کنترل نیس و تقریبا هر کاری که دوس داشته باشه انجام میده ولی به خودم اجازه ندادم به محصول کار و خلاقیت یه سری آدم که از من و تو هم خیلی بیشتر از ماشین سر در میارن بگم آشغال!!!فک نکنم کار خوبی باشه

       
      18
       
      33
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • american
        سوابق: (14 دیدگاه)
        14 شهریور 1391

        از قدیم گفتن هر چقدر پول بدی آش میخوری
        میتونی با پرداخت پول بیشتر صندلی چرمی یا قطعات کربنی و خیلی چیزای دیگرو تغییر بدی
        کوروت یه ماشین اسپورته با قیمت خیلی پایین که نسبت به قیمتش ماشین بینظیریه
        شما نگفتی اشغال ولی غیر مستقیم تقریبا همچین حرفی زدی
        نمونش اینکه گفتی هندلینگ ماشینهای امریکایی افتضاحه که اصلا و ابدا اینطور نیست
        نمیدونم شما کادیلاک یا کاپریس یا ایمپالا رو سوار شدید یا نه ولی وقتی سوار شید میفهمید که هیچ ماشینی توان مقابله با امریکایی ها رو نداره
        همونطور که بالا هم گفتم کمپانی کوروت یه اسپورت سازه و نباید انتظار چوب و چرم طبیعی رو ازش داشته باشید
        شما کادیلاک cts-v کوپه رو در نظر بگیرید
        کیفیت کابین عالی زیبایی بدنه عالی مشخصات فنی عالی و قیمت عالی
        ببینید کدوم کمپانی غیر امریکایی تا حالا یه همچین ماشینی با این مشخصات و با این قیمت ساخته؟؟

         
        32
         
        11
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    2. تورج
      سوابق: (4 دیدگاه)
      16 شهریور 1391

      بله ولی ما ماشین لوکس اسپرت داریم و ماشین اسپرت. مثلا ماشین ایتالیایی در سطح CTS-V کوپه میتونه فراری F12 Berlinetta یا فراری 599GTB Fiorano که من بازم فکر کنم ایتالیا برنده بشه که البته نظر شخصیه و بر حسب تجربه ی رانندگی نیس. کلا ماشین دوست داشتن یه نظر شخصیه که نباید سرش بحث کرد

       
      8
       
      21
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    3. american
      سوابق: (14 دیدگاه)
      16 شهریور 1391

      این فراری هایی که گفتی هیچکدوم نباید با کادیلاک مقایسه بشه چون اینا موتور 12 سیلندر دارن ولی کادیلاک 8 سیلندر
      ولی با این وجود رقیبای دیگه ای از امریکا هستن که بتونن اینا رو رنده کنن!!

       
      27
       
      10
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • said
        سوابق: (1 دیدگاه)
        28 فروردین 1392

        بابا بچسبیم به همون پرایدمون بهتره

         
        7
         
        7
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    4. ماشین باز
      سوابق: (33 دیدگاه)
      21 شهریور 1391

      اینارو ول کنین وقتی پشت فراری بشینی شخصیت داری ولی
      پشت کوروت بشینی انگاری یه تازه به دوران رسیده ای مکلارن هم که اصلا قیافه نداره مثل انسان های ساده لوحه!!!
      مردم عقلشون به چشمشونه!!!!!!!!!!!!
      من اگه پولشو داشتم 458 رو می خریدم

       
      17
       
      37
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    5. mojtaba
      سوابق: (213 دیدگاه)
      29 شهریور 1391

      فرق اسب و شتر و گاو و… میدونید چیه؟! یه بار سوار این حیوونا شید!!! ببینید وقتی سوار کدوم میشید شما رو صاحبش میدونه و تحت تملک شماست…و وقتی سوارشین مثل یه پادشاه هستید..بلی اسب!!! این خصوصیاتی است که در فراری وجود دارد.

       
      15
       
      24
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    6. شروین
      سوابق: (194 دیدگاه)
      30 مهر 1391

      اینجا همه کروت سوار شدن!! شاید هم دارن و لو نمیدن که ریا نشه!! اگه نتونستی کروت رو کنترل کنی اشکال از رانندگیته نه ماشین. منم حرف دوست امرکن رو تایید میکنم که فراری و لامبو و پورشه و … آشغال سازن و ماشین فقط امریکایی. هر وقت این آشغالا تونستن تو مسابقات لمان بزنن رو دست امریکاییا اون وقت بیان بوق بزنن و شیپور بگیرن دستشون که ما هم هستیم. اگه نه برن کشکشون رو بسابن…

       
      24
       
      19
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • pooya
        سوابق: (9 دیدگاه)
        24 تیر 1392

        آقای شروین این حرفی که زدید چند مورد داشت.

        1_اگه در زمان به عقب برگردیم متوجه میشید که فراری چند سال فاتح مسایقات لمان شده و این آمریکایی ها به زور اونم به لطف فورد که مدل gt40 رو ساخت تونست قهرمان لمان بشه.

        2_شما به پورشه.لامبوگینی و فراری گفتین اشغال ساز خوب اگه این تور باشه شما یه ماشین آمریکایه بگید که بتونه پوز ماشین های این شرکت ها رو بزنن البته نه وقت در قدرت موتور در همه موارد.

         
        11
         
        7
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
        • شروین
          سوابق: (194 دیدگاه)
          19 بهمن 1392

          شما که نظرات شخصی خودت رو جوری نوشتی که هر کی ندونه فکر میکنه ویکی پدیا آنلاینی، من هر جوابی بدم حرف خودت رو میزنی. برو تحقیق کن میبینی کروت و وایپر بوده نه فراری. برو مسابقات رو تو ماهواره نگاه کن با چشم خودت ببین بعد بگو.

           
          3
           
          2
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
    7. شروین
      سوابق: (194 دیدگاه)
      30 مهر 1391

      جناب امریکن شما خودت رو ناراحت نکن. هر کسی نمیفهمه ماشینای امریکایی چیه. همون لیاقتشون اینه پولشونو بریزن دور و بدن فراری!! وقتی پیشوا و مقتداشون میشه جرمی خر دیگه ازین بیشتر انتظاری نمیشه داشت.

       
      14
       
      20
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • american
        سوابق: (14 دیدگاه)
        13 آبان 1391

        ممنون شروین جان از اینکه با من هم عقیده ای
        حرفت در مورد جرمی رو باید طلا گرفت
        همیشه فراری و چندتا ماشین دیگه 3 برابر رقبای امریکاسی شون قیمت داشتن ولی خیلی ساده در مقابل اونا شکست خوردن
        کسیایی که میگن کوروت پلاستیکیه معلومه هیچی از ماشین نمیدونن
        از کی تاحالا به فیبر کربن میگن پلاستیک؟؟؟
        برید خط تولید کوروت رو با فراری و لامبورگینی مقایسه کنید که هنوزم دارن با دست ماشینو رنگ میکنن
        واقعا افتضاحا

         
        14
         
        6
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
        • حسین
          سوابق: (63 دیدگاه)
          14 تیر 1392

          آقای شروین و امریکن شما که از کروت تعریف میکنید مگه سوار فراری شدید که اینجوری میکوبیدش؟ حتما یه چیزی این فراری داره که آقای پین گفته بهتره.

           
          7
           
          5
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
    8. mmf66
      سوابق: (69 دیدگاه)
      8 آبان 1391

      من اگه پول در حد 100000 دلار داشته باشم نیسان جی تی آر be میخرم چون میدونم در دنیای واقعی از کوروت تندتر میره تعادل بهتری داره کیفیت ساخت بهتری داره پلاستیکی هم نیست اگر هم پول زیاد داشته باشم که فقط فراری
      ماشینهای آمریکایی مثل یه قهرمان بدنسازی میمونن که وقتی شلوارشون رو میکشن پایین میبینی هیچی نیست

       
      20
       
      19
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    9. شروین
      سوابق: (194 دیدگاه)
      18 آبان 1391

      چیزی غیر از این نیست امریکن جان. منم خوشحالم که هنوز کسایی مثل تو هستن که بدونن واقعیت چیه.

       
      14
       
      6
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    10. ali
      سوابق: (1 دیدگاه)
      20 بهمن 1391

      ماشین سوپر اسپرت ماشینیه که اسپرت و این که قیافه
      داشته باشه نه اینکه فقط قوی باشه آخه کروت قیافه داره؟ لا اقل فراری با اینکه آروم تر میره ولی قشنگ تر از کروته

       
      7
       
      6
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    11. مهراد
      سوابق: (12 دیدگاه)
      25 بهمن 1391

      مک لارن افت کرده. اگه یادتون باشه slr mclaren با موتور 8 سیلندر بدون توربو 640 اسب بخار تولید میکرد. الان با توین توربو هم به 600 اسب نرسیده.

       
      7
       
      4
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • حمید
        سوابق: (2 دیدگاه)
        27 تیر 1392

        مهرادجان اول اینکه اون ماشین ساخت بنز هست نه مک لارن- دوم اینکه SLR سوپرشارژر داره-وسوم اینکه شما مکلارن F1 رو میشناسی؟!

         
        4
         
        1
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
        • مصطفی
          سوابق: (349 دیدگاه)
          4 مرداد 1392

          حمید !
          slr مک لارن یعنی با هم کاری مک لا رن

           
          4
           
          2
           
           
          تاییدیه
          پاسخ
    12. پژمان
      سوابق: (238 دیدگاه)
      30 تیر 1392

      با همه کسانی که از فراری حمایت کردن موافقم چون کسی که اطلاعات بالایی داشته باشه میدونه که هیچ خودروسازی تو پیشرفت و تکنولوژی به پای فراری نمیرسه فراری از کمترین سیلندر و حجم موتور و بدون توربوشارژر و سوپرشارژر بیشترین قدرت و شتاب رو درمیاره به این میگن تکنولوژی بالا مثلا اگه فراری 458 مثل مک لارن و کوروت توربوشارژر و سوپرشارژر داشت خیلی سریعتر از اون دوتا میشد مثلا laferrari قویترین و سریعترین ماشین 12 سیلندره دنیاست که حتی شتابه 0 تا 300 ش از بوگاتی ویرونه(16 سیلندر 8 لیتر 4 توربوشارژر) دار هم بهتره نتیجه میگیریم فراری پیشرفته ترین خودروساز دنیاست

       
      7
       
      5
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    13. مصطفی
      سوابق: (349 دیدگاه)
      4 مرداد 1392

      فراری 458ماشینیه که میشاه بابتش پول داد چون هم سریعه وهم قوی وهم سبکه توی پیچ هم اذیت نمیکنه اما شورولت خیلی میچرخه وباهاش می شه فقط لاستیک دود کرد مک لارن گران است ام باسرعت وقدرتش لاید آن را با لامبورگینی آوانتادور مقایسه کرد

       
      2
       
      4
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • reza
        سوابق: (5 دیدگاه)
        4 شهریور 1392

        باید بگم فراری از مکلارن گرون تره

         
        2
         
        3
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    14. امير
      سوابق: (194 دیدگاه)
      1 شهریور 1392

      چرا اکثر کشور های دنیا و بخصوص جهان سومی هایی مثل ایرانی ها اینقدر طرفداری فراری رو میکنن؟
      بابا عین این ندید پدیدا حرف نزنید.فراری رو هر چند روزی که رانندگی میکنید باید چکاپ های احمقانه بکنید درحالی که کروت واقعا ماشینه و میتونید عین یه ماشین معمولی استفاده روزمره بکنید.توروخدا عین این عقده ای ها فراری فراری نکنید.!!!
      درضمن رکورد فراری و مک لارن رو اشتباه گفتی رفیق.هر سه تاشون عین همن.حتی یکی از برنامه های تخته گاز که تازه به نفع گیری هم میکنه تازه اونم اعلام کرد رکوردارو که تازه تو 4 مایل کوروت از همه بهتره.

       
      5
       
      10
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    15. امیرحسین
      سوابق: (73 دیدگاه)
      1 شهریور 1392

      آقا امیر درسته حرف شما ولی فراری 2013 حرف های زیادی برای گفتن داره.وقتی شما بهترین ماشین ها را در مسابقات فرمول 1 سرچ کنید اولین کمپانی همیشه فراری بوده.ولی فراری از لحاظ ظاهر اصلا زیبا نیست.

       
      3
       
      5
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    16. reza
      سوابق: (5 دیدگاه)
      4 شهریور 1392

      واقعیت اینه که ماشین های آمریکایی ازنظر مهندسی نمیتونن به پای ماشین های آلمانیِ.انگلیسی یا… برسن.قبول دارم سرعت وشتابشون خوبه ولی همه چیز که سرعت نیست باید چیزای دیگه ای هم مثل راحتی و لوکس بودن هم مهمه

       
      8
       
      8
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    17. reza
      سوابق: (5 دیدگاه)
      4 شهریور 1392

      واقعیت اینه که ماشین های آمریکایی ازنظر مهندسی نمیتونن به پای ماشین های آلمانیِ.انگلیسی.ایتالیایی یا… برسن.قبول دارم سرعت وشتابشون خوبه ولی همه چیز که سرعت نیست باید چیزای دیگه ای هم مثل راحتی و لوکس بودن هم مهمه

       
      4
       
      3
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    18. سینا
      سوابق: (46 دیدگاه)
      22 آبان 1392

      کی گفته ماشین های آمریکایی به پای آلمانی و ایتالیایی نمیرسه آمریکایی ها از نظر سرعت حرف ندارن کوروتZ06 سرعت نهایش 340 کیلومتر بر ساعته کودوم ماشین آلمانی 340 تا میره slsهم نمیتونه انقد بره ماشین های گنده شون مثل آونتادور f12 458 انگشت شمارن بقیه ماشیناشون زیر 300تا میرن نمیدونید بیخودی پارازید ندید

       
      4
       
      5
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    19. amir.t.
      سوابق: (545 دیدگاه)
      22 آبان 1392

      به عشق دوست فقط مکلارن …

       
      3
       
      3
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    20. مک میسل
      سوابق: (6 دیدگاه)
      8 آذر 1392

      اقای سینا خان برین ببینین تو فرانسه چی میزنن.بوگاتی رو که یادتون نرفته 407 تا سرعتشه.ایا امریکایی ها از این ماشینا زدن؟نه اخه زدن؟یکی جواب منو بده اینجا؟

       
      2
       
      2
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
      • شروین
        سوابق: (194 دیدگاه)
        19 بهمن 1392

        بله که زدن. بوگاتی با 4 تا توربو کشته خودشو 407 رفته. وایپر هنسی با 2 تا توربو 420 زده. کجایی؟؟!!

         
        5
         
        2
         
         
        تاییدیه
        پاسخ
    21. hamid wolf
      سوابق: (2 دیدگاه)
      23 آذر 1392

      اقایون هر ماشینی یه راننده بستگی داره من که میگم تو این مسایقه مکلارن MP4-12C اول باید میشد چون هندلینگ و شتاب پذیری بهتری نسبت به 458 ایتالیا داره میتونم بگم یه شاهکار به تمام معناست.
      الیته این رو هم بگم دوست داشتن ماشین ها بسته به علایق شخصی هر کس داره پس بهتره علایق خودتون رو بر دیگری تحمیل نکنید و دوستانه نظر هاتون رو بدید

       
      2
       
      2
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    22. محمد
      سوابق: (737 دیدگاه)
      20 بهمن 1392

      فراری از همشون بهتره…..

       
      2
       
      4
       
       
      تاییدیه
      پاسخ
    23. 160
      سوابق: (48 دیدگاه)
      5 اسفند 1392

      اگه تو اینا نیسان GT-R بود حتما اول بود

       
      2
       
      6
       
       
      تاییدیه


    نویسنده : irancar تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : مجله ماشین ,
    مطالب مرتبط
  • مطالبی که شما از آن ها خوشتان خواهد آمد...
  • مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    سی عکس ماشین زیبا و اسپورت مک لارن 570GT 2017
    بیست عکس از کانسپت ب ام و 2002 در سال 2016
    عکس و مشخصات بیوک کاسکادا ST مدل 2017 (Buick Cascada)
    عکس و مشخصات بوگاتی شیرون مدل 2017 (Bugatti Chiron)
    عکس و مشخصات استون مارتین ونکویش زاگاتو قرمز و زیبا
    ماشینی که زمان سبز شدن چراغ قرمز را به راننده اطلاع می دهد
    بهترین‌ خودروهای سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به انتخاب تخته گاز
    نشانه‌های پایان عمر باتری ماشین و زمان تعویض
    عکس پژو 208 و شباهت به 206-نوه 206 در ایران
    گالری تصاویر و عکس آئودی S5 کوپه 2017 قرمز رنگ
    گالری تصاویر و عکس وانت هوندا ریج لاین 2017
    تصاویر کادیلاک XT5 مدل2017 و قیمت کادیلاک شاسی بلند
    گالری تصاویر مازراتی کواتروپورته 2017 رنگ سفید و سورمه ای
    بیست عکس مرسدس بنز AMG GT R 2017 رودستر بسیار زیبا سبز رنگ
    گالری تصاویر بیرون وداخل شورولت کامارو اسپرت و زیبا 2016
    ایا خودرو سازان خصوصی مونتاژکار هستند؟
    تصاویر فورد اکسپلورر شاسی بلند
    تصویر لوکس ترین و گرانترین ماشین شاسی بلند در جهان
    عکس داخل و بیرون استون مارتین زاگاتو
    عکس ماشین بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل
    تصویر ماشین سوپر اسپرت 2018 تویوتا رنگ قرمز
    عکس وانتی که بیشترین بار 14 تن را جابجا می کند
    عکس گران ترین شاسی بلند جهان
    شماره تلفن و سایت و هزینه اشتراک امداد خودرو ایران
    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر
    تغییرات ظاهری ممنوع در خودروها
    بررسی ده خودروی برقی برتر در جهان+عکس
    بهترین خودروهای زیر 40 میلیون تومان برای سفر
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط حسین در تاریخ 5 سال پیش و 11:23 دقیقه ارسال شده است

    سلام...
    فقط ماشین های آمریکایی... حرف ندارن
    مخصوصا ماشین های کلاسیک.... مثل کوروت c1.c2.c3 یا bel air یا دوج چارجر چالنجر دارت و فود موستانگ باس و.....
    واقعا عالیییییی هستن

    این نظر توسط امین در تاریخ 6 سال پیش و 1:39 دقیقه ارسال شده است

    شمادرستمیگید ولی از کوروت و فراری و مکلارن که بگذریم لامبورگینی آوانتادور رودسترازهمه ی اینا بینظیر تره باتوربو شارژهای فوق العاده قوی و به نظر من این ماشین یک سوپ اسپرت تمام عیاره و قدرت موتورش اونقدر بالاس که انرژی اضافش رو به صورت آتش از اگزوزای خودش بیرون میده و هر انتظاری رو که آدم ها از یه سوپر اسپرت دارن رو برآورده کرده و جایهیچ حرفیرو باقی نذاشته


    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار