close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
عکس ها و بررسی مشخصات فني هوندا سيويك مزایا معایب قیمت شتاب سرعت

اطلاعات و خرید و فروش خودرو

صفحات جانبی

آخرین ارسالی های انجمن

عکس ها و بررسی مشخصات فني هوندا سيويك مزایا معایب قیمت شتاب سرعت

عکس ها و بررسی مشخصات فني هوندا سيويك مزایا معایب قیمت شتاب سرعت

مشخصات فنی
نام خودرو هوندا سیویک
مدل(طراحی) 2013
تعداد سیلندر 4
تعداد سوپاپ 16
حجم موتور 1798 سی سی
قدرت موتور 139 اسب بخار
حداکثر سرعت 194 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 10.4 ثانیه
وزن: 1242 کیلوگرم
مصرف سوخت 6.6 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول 4530 میلیمتر
کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای
ترمز VSA - ABS - EBD - BA
سیستم صوتی مشترک در مدل EX و LX: سیستم صوتی با قابلیت پخش WMA، MP3 و CD به همراه ورودی AUX - 2 بلندگو در مدل LX - 6 بلندگو، ورودی USB، دکمه‌های کنترلی سیستم صوتی روی فرمان و سیستم HFT بلوتوث تلفن در مدل EX
سایر امکانات
مشخصات مشترک در مدل LX و EX: استاندارد آلایندگی یورو 5 - گیربکس 5 سرعته خودکار - سیستم باز و بسته شدن درب خودرو با ریموت کنترل - مجهز به سیستم مدیریت هوشمند مصرف سوخت ECON - شیشه‌های بالابر برقی - صفحه نمایشگر دیجیتال 5 اینچی - سیستم تهویه مطبوع خودکار - مجهز به سیستم SVC - سیستم DBW - فرمان هیدرولیک تلسکوپی - نشان‌دهنده میزان باد لاستیک‌ها - سیستم ACE - امکانات مدل LX: رینگ 15 اینچی - امکان تاشوندگی یکی از صندلی‌های عقب - امکانات مدل EX: کروز کنترل - دوربین عقب - رینگ 16 اینچی - روکش چرمی فرمان - امکان تاشوندگی صندلی‌های عقب با قابلیت تفکیک 60-40 درجه - سانروف
محدوده قیمت 120-115 میلیون تومان
آخرین بروزرسانی قیمت 1393/2/28
نمایندگی فروش فامیلی موتور
عکس

هوندا سیویک EX

Honda Civic EX

files_cars_8115842[c60d4d6c60241b0c5f2da538ee49e3dc].jpg
  • files_cars_5207581[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
  • files_cars_2452932[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
  • files_cars_5298383[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
  • files_cars_7102894[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
داشتم 0+
میخوام 3+
دارم 0+
  • کارخانه تولید کننده : هوندا
  • کشور تولید کننده : ژاپن
  • شرکت گارانتی/خدمات دهنده : فامیلی موتور
  • کلاس بدنه : سدان

قیمت بازار

120,000,000 تومان

معرفی خودرو

در 13 دسامبر 2010 هوندا پیش نمایشی از نهمین نسل سیویک (Civic) را به نمایش گذاشت و در ژانویه سال بعد در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی دو مدل نهایی شده سدان (Sedan) و کوپه (Coupe) این خودرو را رونمایی کرد. سیویک (civic) سدان خودرویی است در گروه سی (C-Segment) که به مصرف پایین و هندلینگ خوب شهره می باشد . این خودرو یکی از محبوب ترین محصولات تولیدی این کمپانی است که در ایران نیز از درجه محبوبیت خوبی برخوردار است و به تازگی قرار است توسط شرکت فامیل

در 13 دسامبر 2010 هوندا پیش نمایشی از نهمین نسل سیویک (Civic) را به نمایش گذاشت و در ژانویه سال بعد در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی دو مدل نهایی شده سدان (Sedan) و کوپه (Coupe) این خودرو را رونمایی کرد. سیویک (civic) سدان خودرویی است در گروه سی (C-Segment) که به مصرف پایین و هندلینگ خوب شهره می باشد . این خودرو یکی از محبوب ترین محصولات تولیدی این کمپانی است که در ایران نیز از درجه محبوبیت خوبی برخوردار است و به تازگی قرار است توسط شرکت فامیلی موتور به ایران بازگردد . مدل 2013 آن دستخوش تغییراتی در نمای جلو ،عقب و همچنین در نمای داخلی گردیده است.

پیشرانه قابل سفارش برای سیویک 1800 سی سی 4 سیلندر بوده که قادر به تولید 140 اسب بخار hp نیرو می باشد. از رقبای اصلی هوندا - سیویک (Honda Civic) می توان به تویوتا - کرولا (Toyota Corolla) ، شورولت - کروز (chevy Cruze) و میتسوبیشی - لنسر(Mitsubishi Lancer) اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر

مشخصات مهم

حجم موتور 1798
تعداد سیلندرها 4
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 139 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 177 نیوتون متر در 4300 دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو) 5
حداکثر سرعت 195
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 10
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 7.6 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
مشاهده تمام مشخصات فنی خودرو

مشخصات فني هوندا سيويك

 

هوندا سيويك هوندا سيويك
مشخصات فنی
نوع گيربكس
گیربکس 5 سرعته خودکار
حجم موتور
1798 سی سی
تعداد سیلندر
4
تعداد سوپاپ
16
قدرت موتور
139 اسب بخار
حداکثر سرعت
194 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100
10.4 ثانیه
مصرف سوخت
6.6 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
طول
4530 میلیمتر
 
تجهيزات جانبي
کیسه هوا
کیسه هوا برای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای
ترمز و کنترل
VSA - ABS - EBD - BA
سایر امکانات
مشخصات مشترک در مدل LX و EX: استاندارد آلایندگی یورو 5 - سیستم باز و بسته شدن درب خودرو با ریموت کنترل - مجهز به سیستم مدیریت هوشمند مصرف سوخت ECON - شیشه‌های بالابر برقی - صفحه نمایشگر دیجیتال 5 اینچی - سیستم تهویه مطبوع خودکار - مجهز به سیستم SVC - سیستم DBW - فرمان هیدرولیک تلسکوپی - نشان‌دهنده میزان باد لاستیک‌ها - سیستم ACE - امکانات مدل LX: رینگ 15 اینچی - امکان تاشوندگی یکی از صندلی‌های عقب - امکانات مدل EX: کروز کنترل - دوربین عقب - رینگ 16 اینچی - روکش چرمی فرمان - امکان تاشوندگی صندلی‌های عقب با قابلیت تفکیک 60-40 درجه - سانروف

هوندا سیویک LX

Honda Civic LX

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده هوندا
کشور تولید کننده ژاپن
نام و مدل اتومبیل هوندا سیویک LX
شرکت گارانتی/خدمات دهنده فامیلی موتور

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه سدان
کلاس اتومبیل C Segmnet
ابعاد
وزن 1224 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/55 R 16
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/55 R 16

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1798 cc
نوع موتور بنزین سوز
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
ظرفیت باک 50 لیتر
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 139 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 177 نیوتون متر در 4300 دور در دقیقه
توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 77.7 اسب بخار بر لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو) 5
محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی و پدالهای پشت فرمان
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده با هوا

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق سیستم تعلیق پیشرفته مستقل
تعلیق جلو مک فرسون
تعلیق عقب اتصال چندگانه ( مولتی لینک )
کمک فنرهای جلو هیدرولیکی
کمک فنرهای عقب هیدرولیکی
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 195 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 10 ثانیه
مصرف سوخت شهری 8.4 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 6.5 لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 7.6 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP 5

محدوده گارانتی

محدوده گارانتی

حدود قیمت

قیمت بازار 118,000,000 تومان

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد : راننده ، سرنشین کناری
سیستم های پایداری و کمک راننده ABS , EBD , VSA , HAS , ISOFLIX , SAS
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل
سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدروالکتریکی ، حساس به سرعت ، تلسکوپی با تنظیم دستی
نوع غربیلک دارای دکمه های کنترل کننده سیستم صوتی
سیستمهای تهویه مطبوع کنترل دستی
سیستم صوتی و تصویری دارای سیستم صوتی حرفه ای و جدید با چنجر 6تایی و قابلیت MP3/USB/iPod Cable/AUX
سیستمهای مولتی مدیا داری نمایشگر 8 اینچی TFT ، تعداد 6 عدد بلند گو
سیستم صندلیهای جلو تنظیم برقی به همراه گرمکن صندلیهای جلو ، پشت سری های فعال هنگام تصادف ، تنظیم دستی
سیستم صندلیهای عقب دارای سیستم تا شوندگی ، دارای سیستم پشت سری های فعال
سیستم آیینه ها تنظیم برقی آیینه ها به همراه گرمکن
سیستم شیشه ها شیشه بالابر جلو و عقب برقی به همراه سیستم قطع کنندگی بالابر ، سیستم یخ ضدایی شیشه های جلو
سیستم های سقف دارای سانروف
سیستم روشنایی جلو سیستم چراغ جلو زنون ، تنظیم اتوماتیک نور چراغها ، چراغ روشنایی در روز
سیستم روشنایی عقب چراغهای LED طیفی ، دارای مه شکن
سنسورهای پیش فعال سنسور پارک خودرو برای جلو و عقب خودرو ، سنسور باران به همراه کنترل کننده سرعت برف پاکن ها
سیستم های کمک رانندگی سیستم مصرف بهینه سوخت ، مجهز به سیستم NAC


»» بررسی هوندا سیویک EX-L سدان

هوندا سیویک ۲۰۱۲، فروشی خارق‌العاده داشت و پیروزی بزرگی برای کمپانی هوندا محسوب می‌شد. تعداد ۳۳۱۸۷۲ دستگاه خودرو هوندا سیویک جدید در سال ۲۰۱۲ به فروش رفت و پرفروش‌ترین خودرو در کلاس خود لقب گرفت. به‌نظر می‌رسد که بسیاری از خریداران از خودروی خود راضی بوده‌اند. بر این اساس، هوندا، نسخه ۲۰۱۳ این خودرو را برای ورود به بازار آماده است. در هوندا سیویک ۲۰۱۳، طراحی ظاهری، فضای داخلی، جلوبندی وسیستم فرمان و کنترل، بهینه شده‌اند.

2013 Honda Civic EX-L

2013 Honda Civic EX-L

طراحی جدید در جلو و عقب خودرو، ظاهری شبیه به یک لبخند پیروزمندانه نسبت حالت غمگین گذشته، به هوندا سیویک بخشیده است. به گفته هوندا، نوع این طراحی تا حدودی، «احساسی» و «جوان‌پسند» بوده است. به هر حال، ظاهر جدید، فوق‌العاده است.

2013 Honda Civic EX-L Interior

2013 Honda Civic EX-L Interior

هوندا، طراحی داخلی را نیز دوباره انجام داده و حس و حال رسمی بیشتری در آن به کار برده است.

هوندا جلوبندی سیویک را نیز برای قبولی در تست‌های جدید تصادف تغییر داده است؛ چیزی که باعث شده تا ۲۲/۶۸ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه شود. همچنین تجهیزات دیگری از جمله دوربین نمای عقب، به صورت استاندارد به هوندا سیویک اضافه شده‌اند و وزن هوندا سیویک ۲۰۱۳ به  ۱۳۰۴ کیلوگرم رسیده است. این وزن، ۵۶/۷ کیلوگرم بالاتر از وزن هوندا سیویک سال ۲۰۱۲ است. با این حال و با وجود این اضافه وزن، چابکی خودرو تغییری نکرده است. فورد فوکوس در این کلاس بهترین عملکرد را در شتاب دارد و پس از او هوندا سیویک با اختلافی در حدود یک ثانیه، دوم است. هوندا، پیشرانه سیویک را تغییر نداده و موتور ۱/۸ لیتری آن توان تولید ۱۴۰ اسب‌ بخار قدرت را دارد و دارای گیربکس پنج سرعته اتوماتیک است.

2013 Honda Civic EX-L

2013 Honda Civic EX-L

هوندا سیستم تعلیق فرمان را بهبود بخشیده و با کمک میله‌های ضدّ چرخش ۰/۹ اینچی در جلو و ۰/۲ اینچی در عقب، کمک‌فنرهای با سختی بیشتر (افزایش سختی ۱۵ درصدی در جلو و ۱۸ درصدی در عقب) و جذب نیروی بهتر، کنترل خودرو، راحت‌تر انجام می‌گیرد. همچنین واکنش فرمان در این مدل سریعتر شده و از 16.1:1 به 14.9:1 یافته است. این موضوع باعث می‌شود تا هنگام راندن سیویک احساس سبکی و کم‌حجم بودن داشته باشیم.

به هرحال، هوندا سیویک در آغاز راه است و هنوز تا رسیدن به یک خودروی آرمانی، راه درازی در پیش دارد.

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۵ سرنشین، چهار در سدان.
  • قیمت مدل تست: ۲۴۵۵۵ دلار دلار (قیمت پایه: ۲۳۷۶ دلار).
  • نوع موتور: DOHC 16-valve inline-4، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی انژکتوری.
  • گنجایش: ۱۷۹۹ سی‌سی.
  • قدرت: ۱۴۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۱۷۳/۵۴ نیوتن متر در ۴۳۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۵ دنده اتوماتیک.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۶۷ متر.
  • طول ماشین: ۴/۵۵ متر.
  • عرض: ۱/۷۵  متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۳ متر.
  • وزن کلی: ۱۳۰۴ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۹/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۲۵/۵ ثانیه.
  • صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۳۷/۶ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۹/۵ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۷ ثانیه با سرعت ۱۳۳/۵۷ کیلومتر بر ساعت
  • سرعت نهایی (با محدودیت دراگ) : ۱۹۹/۵۶ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۰/۹ متر.

مصرف سوخت:

  • سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا : ۴/۴۴ لیتر در بزرگراه و ۶/۱۹ لیتر در شهر
  • مصرف سوخت در تست: ۶/۴۲ لیتر در صد کیلومتر
05
آبان
1392

2013 Honda Civic EX-L
مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

۳۴ دیدگاه

  1. ماشین خوب و عالییه ، هم ظاهر زیبا و هم تکه تقریباً ، تو تهران که زیاد نشده هنوز ، ولی من شنیدم مصرفش تو مایه های 11 ، 12 هست ، البته به نظر خودمم درست نیومد چون منطقی نیست اصلاً ، حجم 1800 مصرف اِنقدر بالا باشه اونم تازه هوندا !!!! چون تیانای من حدود 8-10 می سوزونه تا حجمش بالاتره و 6 سیلندرم هست ، ولی در کل ماشینه خیلی خوبیه ، مثل بقیه ی ماشینای هوندا.

     
    32
     
    7
     
     
    تاییدیه
    • خوشا به سعادتت که تیانا داری،اصلاً نیسان قابل مقایسه با هوندا نیست،
      تیانا چون مونتاژ قیمتش خیلی مناسب،اگر با همین اپشن ها وارداتی بود بالای ١٨٠ میلیون قیمت می خورد.

       
      24
       
      12
       
       
      تاییدیه
      • چرا قابل مقایسه با هوندا نیست ؟ همین تینا ماشین خوبیه ولی من نمیفهمم چرا با موتور شیش سیلندر و گیربکس cvt x tronic که تبلیغات گیربکسش گوش فلک رو کر کرده از یه تیپ 5 سی و پنج میلیونی جا میمونه ؟ همین الان مشخصات این سیویک رو بخونید معلومه کدوم سرتره . ماشین 2.5 لیتری 182 اسبی از این جوجه جا میمونه . البته همه جیز شتاب و سرعت نیست ولی خیلی هم چیز جالبی نیست آدم teana بخره بعد با اون گیربکس و فناوری از خیلی ماشینا جا بمونه . بعدشم Teana با آکورد مقایسه میشه هم کلاس سیویک نیست . هر خودروسازی 10تا کلاس ماشین میزنه الان یعنی به نظر شما نیسان تو همه کلاسها برتر مطلقه نسبت به هوندا ؟ این حرف اشتباست . برند رو نمیشه به راحتی مقایسه کرد . ما عادت کردیم هر چی که نداریم میگه بده . همون کسایی که عاشق ماکسیما شدن و میگفتن فقط نیسان ، دهه نود عشق هوندا آکورد و هوندا سیویک بودن و نیسان آلتیما نخریدن تا نیسان شکست خورد تو بازار ایران . حالا چون هوندا دیر رسیده و چند ساله نیسان هست میگن هوندا بده . تجربه کنید بعد نظر بدین بذارید دو سال از ورود هوندا بگذره هرچند بد موقع اومده بازار شیر تو شیره .

         
        33
         
        7
         
         
        تاییدیه
        • با عرض ادب و احترام خدمت داداش گلم،
          اطلاعات شما نسبت به محصولات نیسان محدود ،اگر در اینترنت جست و جو کنید متوجه می شید که موتور تیانا که از سری VQ هستش جز ١٠ موتور برتر دنیاست.
          تیانا در مدل فول دارای موتور3.5 لیتری هستش که شتاب 0-100 زیر 7ثانیه دارد.
          ولی هوندا اکورد در فول ترین مدل همچنان 4 سیلندر هستش.
          وجود 6 سیلندر باعث مى شود که در هنگام فشار آوردن به خودرو مثل کلور گرفتن ، وزن زیاد ، …. همچنان خودرو شاداب باشد.
          در نهایت بهتر بدونی که همین هوندا گیربکس cvt رو از نیسان می گیره.
          همین گیربکس در میتسوبیشی هم از نیسان و بزودی رو برخی از مدل های دیزلی مرسدس بنز هم قرار می گیره .
          اگر این افتخار رو داشته باشی و با گیربکس cvt رانندگی کنی، متوجه نرمی و هماهنگی فوق العاده آن با موتور می شوی،ضمناً شتاب ثانویه رو هم مدنظر داشته باشید،می تونی فیلم هاش رو در اینترنت مشاهده کنید.

           
          14
           
          15
           
           
          تاییدیه
        • -ممنون از دوست عزیزم Khomeini
          -قابل توجه دوست عزیزم حمید: به نظرم درست نیست اگه ما از یک برند یا ماشین خوشمون نمیاد ازش بد بگیم یا تبلیغات منفی بکنیم چون اینجا یه محیطیه که همه تجربیات و اطلاعات خودشونو طرح می کنند تا سطح آگاهیه بقیه بازدید کننده ها بالاتر بره ، من هم قصد مقایسه نداشتم ففط گفتم با توجه به اینکه مصرف تیانا به این اندازه هست (با توجه به ابعاد و حجم موتور ماشین ) منطقی نیست که سیویک این مقدار مصرف رو داشته باشه و احتمالاً شنیده ی من درست نیست.
          به امید روزی که همه منطقی تر باشیم و به عقاید همدیگه بیشتر احترام بگذاریم. ممنون

           
          15
           
          5
           
           
          تاییدیه
        • اولا من بی احترامی نکردم ، فقط گفتم زود قضاوت نکنید ، زوده واسه هوندا که بگیم از نیسان کمتره . دوما بله تجربه رانندگی با cvt دارم با مورانو ، خیلی دوسش داشتم ولی جاتون خالی سوخت گیربکسش ، دلیل این بود که باهاش رفتیم آفرود فشار اومد حرارتش رفت بالا و بعد دو روز برقش مرخص شد و کاملا ذوب گردید !!!!! در مورد آکورد 2013 بگم که چهار موتور داره ، 2.0 R20A3 I4
          2.4 K24W I4
          3.0 v6 China only
          3.5 J35Y V6
          اون موتور v6 که 3.5لیتره روی تینا و دوستمون اشاره میکنه 248 اسب بخاره ، موتور v6 3.5لیتری آکورد که دوستان با اطلاعات محدودشون میگن آکورد فقط 4 سیلندر داره 278 اسبه !!!!! در مورد گیربکس cvt بگم که آکورد هم cvt داره ولی فقط روی چهار سیلندرها استفاده میکنه و در کنارش سه گیربکس دیگه موجوده برای انتخاب ، روی 6 سیلندر cvt نداره چون گیربکس توانایی نیست واسه 278 اسب قدرت .
          http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Teana
          http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Accord
          نکته بعدی اینکه آکورد تا به حال 9 نسل بیرون داده یکی از یکی موفق تر و teana فقط دو نسل . این تیناست که باید ثابت کنه به خوبی آکورده ، آکورد 40 سالی هست امتحان پس داده . راجع به این که موتور تینا جز 10 موتور برتر شد بگم که به دلیل استانداردهای آلایندگی بود . در این مورد هم مدل هیبرید آکورد هست که مطمئن باشید پاک تر از تیناست ولی تینا هیبرید نداره .

           
          23
           
          5
           
           
          تاییدیه
        • راجع به کمپانی هوندا هم یکم بگم ، هوندا انقدر وسعت داره که نمیشه محصولاتش رو شمرد ، بزرگترین کمپانی موتور سیکلته ، جت اسکی ، موتور هواپیما ، و حتی روبات و سلول خورشیدی و … در همه این محصولات حرفی واسه گفتن داره . اینم لیستش :
          Automobiles
          Motorcycles
          Scooters
          Electrical generators
          Water pumps
          Lawn and garden equipments
          Tillers
          Outboard motors
          Robotics
          Jet aircraft
          Jet engines
          Thin-film solar cells
          Internavi
          در مورد خودروسازی بگم که اولین کمپانی بود که برند لوکس داد بیرون ، آکورا رو میگم . توجه داشته باشید که نیسان از آکورا تقلید کرد اینفینیتی زد ، تویوتا هم لکسس رو از آکورا تقلید کرد …
          این سیویکی هم که میبینید سال 2006 توسط موتور ترند خودروی سال شناخته شد تا حالا نه نسل اومده و تینا اندرخم نسل دومه. همون سال هوندا خودرو ساز سال شد . راجع به مسابقات که همه میدونن هم تو فرمول 1 هم موتور ریس هوندا از بهترین هاست . از پیشگامان هایبرید ، تمام الکتریک ، ماشینای هیدروژنی و کلا سوخت های جایگزینه . قضاوت با شما . نیسان ورشکسته که با رنو از نیسان بدبخت تر کار میکنه بهتره یا هوندا

           
          19
           
          5
           
           
          تاییدیه
        • شما بار دیگر نشان دادی که اطلاعاتت بسیار محدود ،
          تینانا گیربکس أش xtronic cvt است و با مورانویی که شما سوار شدی متفاوت،
          شما یه جست و جویی تو اینترنت بکنی می بینی نیسان رتبه ۶ خودرو سازی جهان و هوندا ٨ أم هستش که این رتبه رو هم مرحون موتور سیکلت هاش هستش .
          کارخونه نیسان که مال بابای من نیست، ولی خوب نیست که شما انقدر متعصبانه با این موضوع برخورد کنی،
          موفق و سربلند باشی دوست عزیز.

           
          7
           
          17
           
           
          تاییدیه
        • من نمیدونم شما چرا هی میگی نیسان ، شما هم یه جست و جو کنی متوجه میشی که هوندا در رده بندی ژاپن بعد از تویوتا دومه ، حالا نیسان کجاست؟ اصلا نیست تو رده بندی!!!!! چرا؟ چون رنو نیسان ژاپنی نیست . تو لیست فرانسه هم بگردی رنو نیست چون بازم رنو نیسان فرانسوی نیست . بله رنو و نیسان روی هم در رده جهانی بالاتر از هوندا هستن . نیسان به تنهایی بالاتر نیست . آمار فروش میگیرن ماشینای رنو و نیسان رو با هم جمع میزنن

           
          18
           
          3
           
           
          تاییدیه
        • در ضمن گیربکس مورانو هم cvt است . متفاوته ولی مکانیزم ، قطعات به کار رفته یکیه و این گیربکسها از نظر عمر دچار مشکل هستن . حتما اگر کسی بچه تهرانه موشیخ رو میشناسه . متخصص گیربکس ارمنی که سه نسله کارشون گیربکسه در تهران ، برید بپرسید چقدر CVT اورده پایین . شما هم هی زیر کامنتهای من یا آِی پی های مختلف دیسلایک نزن.من لینک گذشتم چرا زیر موتورهای آکورد دیسلایک میزنی دوست عزیز ؟ نگاه کن لینک رو تا به اشتباهت پی ببری

           
          16
           
          3
           
           
          تاییدیه
    • زیگما:داشبوردش از پلاستیکه پس به درد نمی خوره!!!!!!!

       
      0
       
      6
       
       
      تاییدیه
  2. خداییش اگه یه زره بزرگتر بود خریده بودمش . شاید به نیسان نرسه . اما خیلی هم از اون کمتر نیست .هم بیرونش قشنگه هم داخلش. صندلی و جلو داشبوردم از کیفیت خوبی برخورداره .

     
    15
     
    3
     
     
    تاییدیه
    • چرا فکر میکنید به پای نیسان نمیرسه ؟ نیسان خودش یه شرکت ورشکسته بود چند سال پیش که با رنو ادغام شد تا دوباره جون بگیره (البته رنو هم همین طور) اصلا ما نیسان نداریم ، رنو نیسان داریم . چرا قصاص قبل از جنایت ؟ شایدم از نیسان بهتر باشه .

       
      14
       
      5
       
       
      تاییدیه
  3. حیف که تو ایران با قیمت فضایی میاد وگرنه خیلیا می تونستن بخرنش و با نیسان تیانا مقایسش کنند.

     
    12
     
    3
     
     
    تاییدیه
    • حالا چرا با Teana؟ مگه هم کلاسشه ؟ یه سوال هم دارم ، ما در زبان لاتین کلمه ای نداریم که توش ea یا خونده بشه ، چرا پارس خودرو Teana که به نظر میاد باید تینا باشه رو تیانایایایا میخونه ؟؟؟؟؟!!!!

       
      13
       
      0
       
       
      تاییدیه
      • اینجا همه چی در همه!!!!!

         
        3
         
        0
         
         
        تاییدیه
  4. بهترین توصیفی که از طراحیش میشد کرد ” لبخند پیروزمندانه”
    عالی بود

     
    10
     
    1
     
     
    تاییدیه
  5. هوندارو بیشتر از تویوتا و نیسان دوس دارم!

     
    21
     
    5
     
     
    تاییدیه
  6. کاملا موافقم . اما من مقایسه دو برند رو نکردم . مقایسه سیویک و تینا بود . اگه با اکورد مقایسه بشه که نزدیک تر بهش هست در رده پایین تری قرار میگیره . لیک ممنونم از تذکر شما دوست خوبم.

     
    9
     
    4
     
     
    تاییدیه
  7. سلام به همه ،
    بابا این هوندا آکورد که پشتش کپی جنسیس ،هوندا سیویک هم طراحی داخلیش تعریفی نداره.
    کجان اون هوندا های ده 90، یادش بخیر …
    این هوندا دیگه اون هوندا نیست…

     
    6
     
    17
     
     
    تاییدیه
    • نمیدونم شایدم جنسیس کپی آکورده !!! هوندا کپی هیوندای ؟هیوندای کپی هوندا؟

       
      13
       
      1
       
       
      تاییدیه
  8. درباره همه مدلهایی از هندا که به ایران میاد توضیح بدهید تشکر از نویسنده آقای مسعود انیس حسینی و سایت پدال

     
    7
     
    0
     
     
    تاییدیه
  9. باید خدمت دوستان بگم
    این ماشین یکی از ایمن ترین و پرفروشترین ماشین های هنداست
    ضمنا مطمئنا هندا اونقدر کمپانی با اصل نسبی هست که از کیا و هیوندای کپی نکنه
    بلکه اونا هستن که کپی میکنن
    یکی از دوستان یکی دوماه پیش اینجا درباره یکی از ماشین های آلمانی گفت که از هیوندای کپی کرده
    یه نکته ای که وجود داره خیلی از برند های کره ای هیچی نبودن
    خودشون رو با چسبوندن به آمریکا و استخدام طراح همین خودروسازی های ژاپنی و آمریکایی و اروپایی بالا کشیدن
    پس مشخصه که کی از کی کپی کرده

     
    19
     
    1
     
     
    تاییدیه
  10. داشبودش اصلا نظم نداره اما در کل هوندا ژاپنیه دیگه نمیشه زیاد بهش انتقاد کرد . خصوصا اکوردش که بهترین ماشین برا ما ایرانیاست مصرفش 100 تا 4 میسوزونه یعنی معرکه.

     
    10
     
    3
     
     
    تاییدیه
  11. میلاد.فقط المان.فقط بنز.
    سوابق: (5557 دیدگاه)

    درود.
    من که این ماشین رو خیلی دوست دارم.
    درسته که سیویک و کمری در یک کلاس نیستند ولی بین این ها من سیویک رو انتخاب میکنم.
    هوندا بهتر از تویوتاست.

    ((( ایران و المان )))

     
    17
     
    0
     
     
    تاییدیه
  12. 4 ماهی میشه که این ماشینو خریدم و حدود 7000 کیلومتر باهاش رانندگی کردم . بدون تعصب باید بگم که ماشین بسیار نرم و راحتیه طراحیه اسپرت و جوون پسندی داره هندلینگ عالی ترمزها خوب عمل می کنن و کیفیت قطعات ماشین بالاست در مورد مصرفش باید بگم من تو اتوبان حدود 5.5 و تو شهر حدود 12 سوزوندم اما این خیلی به نحوه رانندگی بستگی داره میانگین رو هم 8.5 نشون می ده که نسبت به ارقام اعلام شده توسط سازنده بالاتر است .

     
    10
     
    0
     
     
    تاییدیه
    • دمت گرم داداش. بالاخره یه کامنت درست و آموزنده دیدیم تو سایتا. که جر و بحث برند توش نیس. ایشالا چرخش بچرخه واست. لطف کنی برامون از خدمات پس از فروش و هزینه سرویساش بگی ممنون میشم. فک کنم فقط تعویض روغن داره این ماشین.

       
      3
       
      0
       
       
      تاییدیه
  13. سلام، یه سیویک ۲۰۱۳ دارم که فوق العاده است. اصلا نمیشه هوندا را با کیا یا هیوندای مقایسه کرد.

     
    9
     
    0
     
     
    تاییدیه
  14. آقا میدونم این دو تا ماشین هیچ ربطی به هم ندارن ولی به نظرتون هوندا سیویک بخرم یا ix35 ؟

     
    2
     
    0
     
     
    تاییدیه
  15. قابل توجه دوست عزیزی که گفته بودند هوندا آکورد در فول ترین مدل همان حداکثر همان موتور چهار سیلندر را دارد باید عرض کنم که هوندا آکورد دارای یک آپشن با موتور شش سیلندر 3500 با قدرت 286 اسب بخار می باشد ولی به علت وجود تلقین روانی مصرف سوخت بالا در ایران وارد به صورت شرکتی وارد ایران نمی شود ، من خودم مدل وارداتی تمام فولش را با موتور 3500 دارم ماشین هایی مثل ماکسیما ، تویوتا آریون ، باید جلوش تعظیم کنند .

     
    4
     
    1
     
     
    تاییدیه
  16. شاید خریدمش.ماشین خوبیه.هرچی باشه از النترا و سراتو بهتره.

     
    1
     
    0
     
     
    تاییدیه
  17. سلام
    به نظرم ماشینه خیلی خوبیه ولی به قیمتش نمی ارزه بعدش شما میخوای 140 میلیون پول اینو بدین با موتور 1.8 لیتری؟؟؟!!

     
    0
     
    0
     
     
    تاییدیه
  18. سلام دوستان
    بین سیویک و لنسر کدوم کیفیت ساختش بالاتره؟


تست کوتاه هوندا سیویک 2013

تست کوتاه هوندا سیویک 2013

 

2

نریمان اصغریان: هنگامی که نسل نهم هوندا سیویک در حال طراحی و ساخت بود، وضعیت اقتصاد جهانی رو به افول بود و این خودروساز ژاپنی نتیجه گرفت که مشتریان خواهان آن هستند که قیمت سیویک تا حد امکان پایین باشد. از آنجایی که سیویک پر فروش ترین خودروی کامپکت 2012 بود، این ارزیابی هوندا زیاد غلط نبود اما با واکنش سرد منتقدان روبرو شد. در نتیجه هوندا شتابزده سیویک را فیس لیفت کرد.

هوندا سیویک 2013 EX به راحتی از سیویک Si مدل 2012 قابل تشخیص است. برآمدگی برجسته تر روی کاپوت و جلو پنجره شبکه ای کرومی مانند آکورد از ویژگیهای بارز قسمت جلوی سیویک جدید هستند. چراغهای عقب کشیده تر شده اند و یک نوار کرومی آنها را به هم متصل می کند. چراغهای راهنما درون سپر عقب جاسازی شده اند که طرحی مانند یک دیفیوزر ایجاد کرده است. رینگ های آلیاژی جدید با پره های خمیده که مخصوص مدلهای EX هستند نمای سیویک 2013 را تحریک آمیزتر می کنند.

 

داخل کابین سیویک 2013 موادی از جنس نرم جایگزین پلاستیک سخت در مدل قبلی شده اند. داشبورد سیویک همچنان مانند قبل دو طبقه است و مدتی زمان می برد تا به آن عادت کنید اما به خاطر جنس با کیفیت تر ظاهر شیک تری دارد. صندلیهای عقب جادار سیویک همچنان دست نخورده باقی مانده اند. تغییرات مکانیکی محدود به میله های ضد غلتش سفت تر در جلو و عقب به همراه بوش های جدید است.

 

با وجودی که سواری سیویک در کلاس خودش مناسب است ولی سر و صدای قابل توجهی از مسیر حرکت به داخل کابین نفوذ می کند. در اتوبان این سر و صدا زیادتر می شود زیرا صدای موتور 4 سیلندر خطی 1.8 لیتر سیویک نیز به آن اضافه می شود. قدرت و گشتاور این موتور مانند مدل 2012 است و همان 140 اسب و 173 نیوتن متر باقی مانده است. این موتور برای رانندگی روزمره در شهر قدرت کافی را دارد ولی در حدی قوی نیست که شما را هیجان زده کند. گیربکس 5 دنده اتوماتیک این خودرو در حدی باهوش است که تشخیص بدهد چه زمانی راننده نیاز به معکوس دادن دارد.

 

چون تغییرات فنی و مکانیکی زیادی در سیویک 2013 رخ نداده است اعداد و ارقام مربوط به عملکرد آن مشابه سیویک 2012 است. با احتساب Roll-Out هنوز هم 9.1 ثانیه طول می کشد تا سیویک به سرعت 96.5 کیلومتر در ساعت برسد و مسافت ¼ مایل با احتساب Roll-Out به 16.9 ثانیه زمان نیاز دارد و سرعت در انتهای این تست 82.5 مایل در ساعت خواهد بود که نسبت به قبل اندکی کندتر است. سیویک 2013 با طی مسافت 36.2 متر از سرعت 60 مایل به توقف کامل می رسد که نسبت به مدل 2012 حدود 2 متر بهبود یافته است. سیویک جدید در تست شتاب جانبی نیز تغییری نسبت به مدل 2012 نشان نداد و همچنان میانگین شتاب جانبی قابل تحمل آن 0.81 جی است. مسیر هندلینگ Figure Eight در عرض 28.5 ثانیه و با میانگین شتاب گرانش 0.58 جی طی شد که 0.3 ثانیه از مدل 2012 کندتر است.

 

1

بنابراین سیویک 2013 از نظر عملکرد فرق چندانی نکرده است ولی طراحی ظاهری و امکانات استاندارد آن ارتقا یافته است. (امکانات استانداردی شامل دوربین دید عقب، بلوتوث و رادیو Pandora ). برای اینکه بحث ارزان بودن قیمت سیویک رعایت شود هوندا فقط 160 دلار به قیمت آن اضافه کرد. قیمت پیشنهادی برای مدل EX سیویک 21.605 دلار است که هزینه اضافه تودوزی چرم 1450 دلار و هزینه سیستم ناوبری 1500 دلار اضافه است. مدل پایه DX در سال 2013 از مدلهای سیویک حذف شده است در نتیجه مدل LX و مدل اسپرتی Si تنها مدلهای سدان سیویک در سال 2013 هستند که با گیربکس دنده ای عرضه می شوند.

از دیگر مواردی که ارزش در برابر مبلغ پرداختی را حفظ می کند مصرف سوخت پایین سیویک است. با رانندگی در حالت Econ Mode که واکنش پدال گاز را کندتر می کند و تعویض دنده ها را تسریع می کند مصرف میانگین سیویک به 7.7 لیتر در 100 کیلومتر رسید که اختلاف زیادی با رقم پیش بینی شده ی EPA که 7.3 لیتر در 100 کیلومتر در حالت ترکیبی است ندارد. رسیدن به مصرف سوخت کمتر از رقم فوق نیز برای سیویک امکان پذیر است با توجه به اینکه می توان از امکاناتی نظیر صفحه نمایش با قابلیت تغییر رنگ که به کاهش انرژی کمک می کند نیز استفاده کرد.

 

 

با وجودی که هنوز خودروهای بهتری نسبت به سیویک در این کلاس هستند (مثلا مزدا 3 اسکای اکتیو به ذهن خطور می کند)، باطن خوب این خودرو که زیر طراحی متوسط آن مخفی شده است شانسی برای درخشیدن دارد. به خاطر اینکه افتخار پر فروش ترین خودروی کامپکت 2012 نصیب سیویک شده است، هوندا باید مطمئن شود که نسل دهم سیویک حتما طراحی خوبی داشته باشد. مسلما تویوتا با مدل آتی کرولا سعی در رسیدن به مقام دوم پر فروش ترین خودروی کامپکت را ندارد. همچنین دیگر رقبا نیز چنین هدفی ندارند.

 

 

 

مشخصات فنی و نتایج تست:

 

قیمت مدل پایه

21.605 دلار

قیمت نمونه تست شده

21.605 دلار

سیستم انتقال قدرت

موتور جلو، دیفرانسیل جلو

نوع موتور

4 سیلندر خطی 16 سوپاپ SOHC

حجم موتور

1.8 لیتر

توان

140 اسب بخار در دور 6500

گشتاور

173 نیوتن متر در دور 4300

نوع گیربکس

5 دنده اتوماتیک

وزن خالص

1281 کیلوگرم

تقسیم وزن

61 درصد جلو، 39 درصد عقب

شتاب 0 تا 60 مایل با احتساب Roll-Out

9.1 ثانیه

شتاب 0 تا 60 مایل واقعی بدون احتساب Roll-Out

حدود 9.4 ثانیه

مسافت 400 متر با احتساب Roll-Out

16.9 ثانیه با سرعت 82.5 مایل در ساعت

حداکثر شتاب جانبی قابل تحمل

0.81 جی

مصرف سوخت طبق EPA در شهر و اتوبان

8.4 لیتر در 100 کیلومتر در شهر و 6.0 لیتر در 100 کیلومتر در اتوبان

مصرف انرژی در شهر و اتوبان

120 کیلووات ساعت در شهر و 86 کیلووات ساعت در اتوبان (در هر 100 مایل مسافت)

خروجی دی اکسید کربن

169 گرم در هر کیلومتر

 

 

برگرفته از نشریه موتور ترند



بابک
بنظر من یک سری به راهنمای همشهری بزنید ببینید کدوم ماشین بیشتر خریدو فروش میشه ؟ پرچمه النترا بالاست

1393/3/20

omid
آقای امیر حسین به نمایندگی هوندا یعنی فامیلی موتور یه سری بزن ببین رو پاشنه در هوندا نوشته ساخت امریکا الان هوندا تو امریکا مونتاز میشه پس هوندا بخر شک نکن.

1393/3/21

حميد رضا
حرفي رو كه الان ميخواستم بزنم رو اونايي كه پژو دارم بيشتر درك مي كنن الان بعضي ها بعد از 10 سال داشتن پژو تصميم گرت تن كه ماشين رو عوض كنن اونايي كه الانترا يا سراتو ميگيرن بعد از 5 سال پشيمون ميشن ميدو نيد چرا چون ماشيني كه قبلا داشتن ساخت فرانسه بوده كه 10 سال. مونده اما ماشين هاي كره اي درسته با ماشين هاي ژاپني مقايسه ميشن ولي فقط تو 5 سال اول براي مثال ايا شما تو خيابون هاي تهران چند تا ماشين قديمي كره اي رو مي بينيد أين بخاطر اينه كه اونا نتونسن دووم بيارن پس هركس پول كرولا رو داسته باشه ولي الانترا خبره واقعا اشتباه كرده

1393/3/28

محمدمهدی
تو این قیمت بهترین گزینه برای خرید.

1393/4/15

امير
سيويك ٢٠١٣ عاليه، سواري عالي، موتور نرم و به وقتش وحشي، مصرف سوخت بي نظير
من باهاش تجربه سرعت ٢١٠ كيلومتر را هم داشتم بدون اينكه سرنشين احساس خطر كنه و در لذت افزايش سرعت شريك بوده
از خريد ماشين كره اي خودداري كنين و پولتون را دور نريزين
من تجربه كيا سورنتو هم داشتم
هوندا واقعا امن، كم استهلاك و خوش سوار هستش

1393/4/19

م.ح
واقعا عاليه! من هم سراتو داشتم هم لندكروز. درسته آپشن هاش محدوده اما از نظر نرمي و كم مصرفي فوق العاده است!

1393/5/1

ارسام
اقای امیر حسین اگه ماشین قدرتی میخوای سراتو خوبه اگه از نظر ظاهر زیبا میخوای النترا خیلی عالیه النترا هم سرعتی وهم شیکه

1393/5/18

حسین
پول برای الانترا و سراتو دادن اشتباه محضه این ماشینا بدرد کسایی که میخوره که دنبال قیافه و آپشن هستن مثل اکثر ایرانی ها

1393/5/21

hid
Hagh ba agha hoseyne,to kharideton bishtar deghat konid.aghletoon ro daste cheshetoon nadid.

1393/6/5

امیر
واقعا عالیه من هم مازراتی داشتم هم هوندا ولی هیچی مثل پراید نمیشه👌✌

1393/6/19



اطلاعات فنی 2014 - 2012 , هوندا , سيويك   2014 - 2012 , هوندا , سيويك
مشخصات فنی
نوع گيربكس : 5 دنده اتوماتیک
نوع ديفرانسيل : جلو
حجم موتور : 1798  سی سی
تعداد سيلندر : 4
تعداد سوپاپ : 16
قدرت : 6500/140  (اسب بخار/دور دقيقه)
گشتاور : 4300/177  (نيوتن متر/دور دقيقه)
طول : 4530  میلی متر
عرض : 1755  میلی متر
ارتفاع : 1435  میلی متر
حداكثر سرعت : 195  کیلومتر در ساعت
شتاب 0 تا 100 : 10.4  ثانیه
مصرف سوخت : 6.3  ليتر در 100 كيلومتر
حجم مخزن : 50  ليتر
سایز تایر : 195/65R15
استاندارد آلایندگی : یورو 5
امكانات
ايربگ : راننده - سرنشین
ترمز و كنترل : ABS - EBD - ESP
تهويه هوا : کنترل اتوماتیک
صندلی : دستی - تنظیم گودی کمر
شيشه ها : برقی
آينه : برقی
چراغ ها : چراغ روز - مه شکن جلو سفارشی
سایر امكانات : کروز کنترل - سانروف - دوربین عقب
سال رنگ کارکرد تومان
2013 سفيد - 98,000,000
2013 سفيد 7,000 109,500,000
2013 سفيد 8,000 98,000,000
2013 سفيد 38,000 105,000,000
2013 سفيد 38,000 103,000,000
2013 سفيد 0 125,000,000
2013 سفيد 22,000 105,000,000
2013 سفيد 19,000 115,000,000
2013 سفيد 20,000 105,000,000













































مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- پرايد 2014،2013،2012،2011se امكانات و مشخصات فني sx - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- حجم صندق هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- قیمت و عکس روکشهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی۱۳۲‏ ‏sx - عكس و مشخصات پرايد 2014،2013،2012،2011sesx - مشخصات 2014،2013،2012،2011sesl - عکس سایپا 2014،2013،2012،2011se sx - مشخصات کامل هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- تصویر داخلهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx - تصاوير پرايد 2014،2013،2012،2011se - عکس داخلی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011 - عکس و مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی سایپا 2014،2013،2012،2011 sx - مشخصات فنی موتور هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیبا حجم 1300 - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - تصویر هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل EX 2014،2013،2012،2011se - مشخات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیex سایپا - ویژگی خودرو هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی۱۳۲ - مشخصات 2014،2013،2012،2011se SX - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- http://www.boorsekala.com/ad/9/92/777839039/هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-2014،2013،2012،2011se-SX/ - رنگ هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx 2014،2013،2012،2011se -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011 sx - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx 2014،2013،2012،2011se -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیتک سوز مدل 90 قیمت فرمان هیدرلیک -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیتک سوز مدل 90 قیمت فرمان هیدرولیک - مشخصات کامل هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیگاز سوز sx2014،2013،2012،2011se - مشخصات فني پرايد 2014،2013،2012،2011sesx - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx - هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیهیدرولیک 2014،2013،2012،2011se - مقایسه فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات پرايد ١٣٢ sx - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011seex - قیمت خودروهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx نوک مدادی مدل 90 دوگانه سوز - امکاناتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیle - ويژگیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیex - ويژگی های پرايد ex2014،2013،2012،2011se - مشخصات 2014،2013،2012،2011se ex - مشخصات پرايد 2014،2013،2012،2011se sx - فروش هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیتصاویر - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- امکانات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیSx - عکس داخل اتاقهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیSL - قیمت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 90 - قیمت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیتک سوز 90 - امكانات پرايد ١٣٢ sx - دانلود عکسهای داخلی هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011sx - قیمتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- عکس داخل هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیدوگانه سوز مدل90 - عکس داخلهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- http://www.boorsekala.com/ad/9/92/777839039/هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-2014،2013،2012،2011se-SX.html - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - عكس پرايد 2014،2013،2012،2011و2014،2013،2012،2011se - عکسهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- ویژگی های هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی سایپا 2014،2013،2012،2011se sx - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - مدل هایهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- عکس سایپا 2014،2013،2012،2011se - فروش هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx 2014،2013،2012،2011se -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیوا 2014،2013،2012،2011 - تصویری از مدل هیوندای سنتنیال 2014،2013،2012،2011se دوگانه سایپا - تصاویر داخل موتور هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیسط مدل 90 - مشخصات و اپشنهای هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 2014،2013،2012،2011 le - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی۱۳۲ - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx 2014،2013،2012،2011se - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیهیدرولیک ex - عكس پرايد 2014،2013،2012،2011se - عکس هایهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی و امکانات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل LE - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 2014،2013،2012،2011se ex - عکسهای هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - عکی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011 ex - عکس فرمانهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- قیمت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 92 - تصاويرپرايدsx - داخل ماشين پرايد 2014،2013،2012،2011se - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیle و sx و ex - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - ایران تجارت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیسایپا2014،2013،2012،2011se sx -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsl - ویژگی سایپا2014،2013،2012،2011 sx - داخلهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- سایپا 2014،2013،2012،2011se - پرايد ١٣٢ sx - تصویرهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیex - امكانات پرايد 2014،2013،2012،2011se - عکس های هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - امکانات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - مقایسه 2014،2013،2012،2011se sx و 2014،2013،2012،2011 sx - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی١٣٢ Ex دوگانه سوز - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیوعکسهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsl مدل 90 - عکس هیوندای سنتنیال پراد 2014،2013،2012،2011se - سایپا 2014،2013،2012،2011se sx - مشخصات فنی سایپا 2014،2013،2012،2011sese - فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - عکسهایهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- امکانات خودرویهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیSL - EX2014،2013،2012،2011seمشخصات - امکانات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011و2014،2013،2012،2011se - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - عکس فرمان 2014،2013،2012،2011se ex - عکس از داخل 2014،2013،2012،2011se ex - مشخصات 2014،2013،2012،2011 با 2014،2013،2012،2011se sx فرمان هیدرولیک - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیهیدرولیک - مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx - امکانات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011sesx - انواع هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی۱۳۲ کارکرده - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیex - داخلي پرايد 2014،2013،2012،2011se - فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیSl - مشخصات فنى پراىد 2014،2013،2012،2011seSE - ویژگی مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - مقایسه ویژگی مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 90 - پرايد ١٣٢sx - مشخصات فني پرايد sx و ex - عکس ازهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- تصاویرهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیSX -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیعکس - قیمت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 91 - مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - امکاناتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - مقایسه سایپا 2014،2013،2012،2011se و2014،2013،2012،2011 - مشخصات حجم موتور هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx2014،2013،2012،2011se - ١٣٢ sx -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsl - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse 2014،2013،2012،2011se - عکس از داخلهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- 2014،2013،2012،2011sesx - جدول مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیLe - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 90 - عكس پرايد ١٣٢ - پرايد ١٣٢ sx  - عکس از داخل هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - عكس هاي داخل 2014،2013،2012،2011se - مشخصات فنی و امکاناتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- پرايد 2014،2013،2012،2011se sx مدل 91 - مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011و2014،2013،2012،2011se - سایپا 2014،2013،2012،2011se sx - اسپرت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیهای مدل 2014،2013،2012،2011se - هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se دوگانه سوز مدل 90 - 2014،2013،2012،2011sese 2014،2013،2012،2011sesx -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsxصفر - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل le 2014،2013،2012،2011 - مشخصات 2014،2013،2012،2011se se - پرايد2014،2013،2012،2011sesx - 2014،2013،2012،2011se sx فروش - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- سایپا 2014،2013،2012،2011se EX عکس - سایپا 90 مدل 2014،2013،2012،2011se -هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx - تصاویر سایپا 2014،2013،2012،2011se - مشخصات فنی و عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - قیمتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsl بدون گاز - عکس های هیوندای سنتنیال هایهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات موتورهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیSL - تصوير پرايد2014،2013،2012،2011se - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - مشخصات داخلی هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse 2014،2013،2012،2011se - عکس و مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse 2014،2013،2012،2011 - مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات سایپا 2014،2013،2012،2011se sl - عکیسهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیse - مشخصات پرايد 2014،2013،2012،2011sele - مشخصات فني پرايد 2014،2013،2012،2011se sx - عکس هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیسایپا - sx,exامکانات خودرو هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات سايپا ١٣٢ - تد - پرايد 2014،2013،2012،2011se - مشخصات فنیهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsl - قيمت ماشين پرايد2014،2013،2012،2011و2014،2013،2012،2011se - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل 2014،2013،2012،2011 SE - تصاوير 2014،2013،2012،2011 sx - قیمت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیمدل92 - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011sesx - مشخصات فني خودروي پرايد SL - عکس های هیوندای سنتنیالهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- قیمت گیربوکسهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011 le گازسوز فنی - تصويرپرايد sl - مشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- عکس هیوندای سنتنیال هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se - قیمت سایپا 2014،2013،2012،2011se مدل 90 - عکسهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیاسپرت - سپرت پراىد ١٣١ - سایپا2014،2013،2012،2011se sx - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011 sx دوگانه سوز - مشخصات فنی هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیسایپا هیدورلیک - عکس های داخلی 2014،2013،2012،2011se - سایپا 2014،2013،2012،2011se sl - آپشنهایهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی-هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیex - داخل اتاقهوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- فرمان هىدرولىك قيمت خودرو پرايد ١٣٢ مدل ٩٠ - مشخصاتهوندا سيويك  اتومات دنده معمولیex - قیمت برایدمدل 92 نوع 2014،2013،2012،2011se - عگس ومشخصات هوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx2014،2013،2012،2011se - sx 2014،2013،2012،2011se هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی- تفاوت پرايد se2014،2013،2012،2011 و se2014،2013،2012،2011se - قیمت هوندا سيويك  اتومات دنده معمولی2014،2013،2012،2011se sx صفر - مقایسههوندا سيويك  اتومات دنده معمولیsx, 2014،2013،2012،2011sx - 2014،2013،2012،2011se‏ مدل 90 قیمت - مشخصات پرايد

مطالب مرتبط با عکس ها و بررسی مشخصات فني هوندا سيويك مزایا معایب قیمت شتاب سرعت:
ارسال دیدگاه جدید
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی
نام: رضا
تاریخ: 1395/5/27
ساعت:12:18
وب کاربر

با تشکر از اطلاعات خوب ، متوجه شدیم که در حالت برابر برای خرید بین هوندا سی ویک خریده و هیوندای النترا، هوندا بخریم ؟؟