close
تبلیغات در اینترنت
خرید هاست
راهنمای خریدپژو 206 تیپ 4 مشخصات فنی ونظرات و بررسی تخصصی مقایسه

اطلاعات و خرید و فروش خودرو

صفحات جانبی

آخرین ارسالی های انجمن

راهنمای خریدپژو 206 تیپ 4 مشخصات فنی ونظرات و بررسی تخصصی مقایسه

راهنمای خریدپژو 206 تیپ 4 چهارمزایا و معایب مشخصات فنی و بررسی تخصصی مقایسه

نظرات مصرف کنندگان پژو 206 تیپ 4 جهاردو خوب و بد بخریم یا نخریم


»» مشخصات تیپهای مختلف پژو 206

تیپ 1
سری اول 206 که اوایل سال 1380 به بازار آمد به نام تیپ یک معروف شد که از آن دقیقا 12217 دستگاه تولید شد.
داخل آن با فرمان دوشاخه، رادیو ضبط و کنسول وسط که تنها یک ساعت دیجیتال در آن جا داشت نسبت به تیپ یک بعدی (که همه با نام تیپ 2 میشناسیم) قابل تشخیص است.
تیپ یک بعدی (تیپ دوی خودمان!) که یک سال بعد معرفی شد در ظاهر همان ماشین قبلی بود با موتور 1360 سی سی با کد TU3 که 75 اسب بخار نیرو تولید می کرد ولی در زیر پوست کاملا عوض شده بود.
تکنولوژی مالتی پلکس یا MUX کل سیستم برق اتومبیل را دگرگون کرده بود بطوری که حتی یک سیم مشترک با نمونه قبلی نداشت.
تیپ 2
آنچه واقعا تیپ 2 نام داشت به تعداد بسیار کم تولید شد و تماما مانند تیپ 3 متعارف بود , فقط ترمز ABS نداشت.
تعداد کم تعداد کم این مدل و تفاوت فاحش MUX و غیر MUX باعث شد که همه (حتی کارخانه) تیپ MUX 1 را تیپ 2 بنامند.
پس اگر 206 مدل 81 دیدید که ظاهر تیپ 3 بود ولی ترمز ABS نداشت , تعجب نکنید.

تیپ 3
حالا نوبت تیپ 3 می رسد که مدل لوکس با موتور کوچک است که تمامی خواص تیپ 5 را دارد به جز این که ترمز چرخ های عقب آن دیسکی نیست و موتور آن هم همان 4/1 لیتری 75 اسبی با حداکثر سرعت 177 کیلومتر در ساعت است.
این مدل بالاترین ارزش پرداخت پولی را برای کسانی که سرعت و توان زیاد برایشان مهم نیست به ارمغان می آورد.
تجهیزاتی چون سیستم تهویه مطبوع خودکار , آئینه های برقی گرم کن دار , CD خوان بسیار برجسته Clarion با بلندگوهای Goodmans انگلیسی , دو کیسه هوا , ABS دوکاناله و سه ، پشت سری عقب از مشخصات بارز این مدل است که شاید برای داشتن خودرویی دیگر با این امکانات مجبور به پرداخت دو برابر پول آن باشید

تیپ 4
این مدل دارای موتور 1600 سی سی 16 سوپاپ با کد JP4/TU5 و همچنین گیربکس اتو ماتیک Autoadaptive AL4 می باشد.
این موتور نسبت به موتور TU3 که نسبت به موتور 205 تنها سرسیلندرش تغییر کرده و به آن انژکتور اضافه شده بود , یک موتور کاملا جدید با کارایی بسیار بالا می شود.
110 اسب در 5600 دور در دقیقه و 137 نیوتن متر گشتاور در 4000 درو چیزی است که به راحتی این کوچولو را در تمامی نبردهای خیابانی پیروز می کند.
بر عکس شایعاتی که می گفتند تعداد زیادی 206 بصورت ساخته شده وارد ایران شده باید گفت که تنها 191 دستگاه از همین تیپ 4 در ابتدا مخصوص جانبازان آن هم بصورت SKD وارد شد که بدان معنی بود که ماشین ها آماده و داخل جعبه ای بودند که میبایست صندلی ها و لاستیک ها روی آن نصب شوند.
این ماشین ها دارای رنگ های متنوع تری بودند و علاوه بر 206 های اتوماتیک تیپ 4 که بعد ها در ایران تولید شد دارای حسگر باران , محفظه مخفی زیر صندلی شاگرد , توری نگهدارنده داخل صندوق و تودوزی با رنگ های متنوع بودند.
لیکن مشکل این مدل را می توان سیستم تعلیق آن دانست چرا که در تیپ 4 وارداتی از همان فنربندی مورد استفاده در ماشین های اروپایی استفاده شده و این بدان معنی است که تاب مقاومت پستی و بلندی های خیابان های غیر استاندارد ایران را نداشته و در نتیجه بسیاری از ناحیه رام و جلوبندی دچار مشکل شدند.توضیح بیشتر در مورد تعلیق 206 ایران این که ماشین های ایران از فنربندی مخصوص جاده های ناهموار بهره میگیرند و در نتیجه ارتفاعشان 2 سانتیمتر از نمونه های اروپایی بیشتر است.

تیپ 5
پس از تیپ 4 که در داخل نیز تولید آن آغاز شد و از نظر امکانات داخلی بسیار بود ولی مزایایی چون ترمز دیسکی در هر چهار چرخ , ABS و ایربگ بهره میبرد مقرر گردید نمونه دنده ای دستی آن هم تولید شود چرا که استقبال از 206 در بازار تک محصولی ایران فراتر از انتظار پژو بود و بعلاوه آن ها با موفقیت مدل اتوماتیک متوجه شدند توان خرید ایران آنقدر هم که فرانسوی ها فکر می کردند پایین نیست!!!
206 تیپ 5 که به جرات می توان گفت بهترین ارزش پولی پرداختی در بین تمام اتومبیل های داخلی را دارد در اواخر سال 81 با قیمت معادل نمونه آن در سراسر دنیا و با امکاناتی مانند تیپ 3 بعلاوه ارتفاع کمتر , ترمز دیسکی در هر چهار چرخ , ABS چهار کاناله به بازار عرضه شد.
شتابی در حدود 10 ثانیه تا 100 کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت در ترکیب با ترمزهای دیسکی در هر چهار چرخ از تیپ 5 یک موشک خیابانی می سازد که هیچ یک از محصولات دیگر ایران خودرو , مزدای 323 با دو برابر قیمت , فولکس گل و پروتون ویرا را یارای مقابله با آن نیست.
حتی سیتروئن زانتیا که به حق در بخش دیگری از بازار گل سرسبد است (و اصولا قابل مقایسه با 206 نیست) در مقابل این ماشین هم در چابکی هم در فن آوری بکار گرفته کم می آورد (زانتیا در سال 1994 عرضه شد)

تیپ 6
آخرین سری از 206 های ایران تیپ 6 است که در ابتدا با همان گیربکس اتوماتیک AL4 ولی با امکانات کامل چون تیپ 5 به تعداد نسبتا کمی تولید شد و پس از آن گیربکس مذکور جای خود را به یک مدل تیپ ترونیک داد (که توسط پورشه به دنیا معرفی شد و توسط بی ام و و لوتوس یه نمونه های سیکوئنشال توسعه یافت)
اینکه این گیربکس قابلیت تعویض دنده توسط راننده را در یک خودروی اتوماتیک به ارمغان می آورد و انتخاب با شماست که دنده را خودتان عوض کنید یا تعویض دنده را به ماشین بسپارید.
این مهم تیپ 6 را برای ایران و بخصوص تهران ایده آل می کند که دائما در ترافیک هستید ولی در عین حال ماشین دنده ای را نیز دوست دارید.

نقل از مجله عصر نوین اتومبیل

19
شهریور
1388

۳۱ دیدگاه

  1. منظورتون از قیمت معادل نمونه آن در دنیا چیه؟ یعنی همه جای دنیا 206 تیپ 5 این قیمتیه!!!
    ولی به نظر من تو همین دبی بغل گوشمون با این پول میشه آزرا یا سانتافه خرید!

     
    106
     
    7
     
     
    تاییدیه
  2. فقط تیپ 5 واقعا یک کوچولوی رام نشدنی که هیچ وقت ضایعت نمیکنه اگه بلد باشی با دریچه برقی چطور گاز بدی تیپ 5 بهت نه نمیگه من با غولای 2.4 لیتری مثل کمری بارها کل انداختم واسه همینه میگم تیپ5 ودیگر هیچ فقط مدل 82 83 84

     
    61
     
    34
     
     
    تاییدیه
    • عزیزم اگر اون راننده کمری واقعا راننده بود سوسکت میکرد.زیاد خوشحال نباش

       
      111
       
      27
       
       
      تاییدیه
      • منم با کمری کوزس گذاشتم وکمی از کمری جلو بود درضمن تیپ 5 موتورش برای کلکل خیابونی ساخته شده و تو سربابلایی و موقع کولر کاملا کم میاره البته در مقایسه با موتور های 1600 اما تو شتاب هیچی بهش نمی رسه

         
        39
         
        8
         
         
        تاییدیه
  3. مدل های جدید ۲۰۶ تیپ ۵ مگه چه اشکالی نسبت به قدیمی ها دارن؟.یعنی خوب جمع نمیشن

     
    21
     
    10
     
     
    تاییدیه
  4. سلام به همه دوستان.من تیپ 5 دارم مدل 89.خیلی خوش رکاب وپرشتابه.بقول حسین باهرکی کل بندازی ضایعت نمیکنه ولی 170تابیشترنمیره.نمیدونم چرا…

     
    24
     
    5
     
     
    تاییدیه
  5. سلام، من یه تیپ 5 مدل 83 دارم ، حدود 4 ساله دارم ، روزی که خریدم بهم مگفتن بابا خرجش بالاست!!!! ولی واقعا با توجه به پولی که میدی خوب امکاناتی میده ، خرجش هم کاملا منطقی هست و الکی خراب نمیشه واقعا از هر جهت راضی کننده است ،کلی تو این 4سال من کل کل کردم با ملت ، اگر صندق براتون مهم نیست برای خودروی زیر 17 میلیون بهترین گذینه هست .
    شاد باشید

     
    22
     
    7
     
     
    تاییدیه
  6. سلام
    من 206 تیپ 3 مدل 88 دارم…از نظر ضاهر و امکانات عالیه…ترمزش هم که ای بی اس و حرف نداره…اما،ماشینیه که طبیعتا بخاطر 1.4 لیتری بودن موتورش یکم ضعیفه…
    یعنی اگه شما خودت و خانمت و با مادر و پدر و برادر خانمت بشینی توش کم میاره…و این کاملا حس میشه!
    ولی اگه فقط خودت یا با خانمت باشی،عالیه..

     
    30
     
    5
     
     
    تاییدیه
  7. منم معتقدم که یه زمانی 206 تیپ 5 تنها گزینه ای بود که قیمت مناسب نسبت به ارزش واقعی اش داشت ولی الان دیگه نه!
    پارسال صفرش 15700 هزار تومن بودکسی پیگیرش نمیشد ولی الان شده 20 میلیون!تا 22 هم بالا رفت.
    پارسال یه دونه صفرشو گرفتم ولی به علت مشکلات مالی معنوی! فروختمش واقعا حیف شد

     
    25
     
    4
     
     
    تاییدیه
  8. سلام بنظر من 206 تیپ 2 جدید از همه به صرفه تره چون همه چیزهایی که میخواهی داره در ضمن خوش فروش تر هم هست

     
    15
     
    16
     
     
    تاییدیه
  9. من به رنگ ماشین خیلی اهمیت میدم بنظر من رنگ ماشین اگر انتخابی باشه معرف شاد بودن یا نبودن افراده پس عشق است 206 آبی متالیک جدید

     
    17
     
    18
     
     
    تاییدیه
  10. ال90 تو این رنج قیمت تنها ماشینی که موتورش جلوی تیپ 5 کم نمیاره

     
    14
     
    46
     
     
    تاییدیه
  11. خداییش تو ماشینو 206 و تو 206ها تیپ5 حرف نداره اما به علت…نمیدونم چرا قیمتشو اینقدر بردن بالا

     
    28
     
    3
     
     
    تاییدیه
  12. دوستان من یه 206 تیپ 5 کار کرده میخوام بخرم مال چه سالی و با چه میزان کارکرد رو پیشنهاد میدین. ممنون میشم راهنمایی کنیددوستان من یه 206 تیپ 5 کار کرده میخوام بخرم مال چه سالی و با چه میزان کارکرد رو پیشنهاد میدین. ممنون میشم راهنمایی کنید

     
    17
     
    3
     
     
    تاییدیه
    • خوب اگه قدمی تر ها رو بخری قطعاتش بیشتر فرانسوی اما خوب بیشترم کار کرده!این یه چرخه است که ترجیح میدی ماشین گهنه تر فرانسوی بخری یا نو تر ایرانی(چینی)!

       
      27
       
      3
       
       
      تاییدیه
    • سلام من یه 206 مدل 90دارم یعنی خداییش تواین سه سال صد بار رفتم ماشینمو عوض کنم ولی دلم راضی نمیشه ازبس این ماشین زیرپایی خوبی داره. فقط 206

  13. 206 تیپ 1 چه جوریه من عاشق 206 هستم تیپ 1 انزگتور هسته

     
    3
     
    18
     
     
    تاییدیه
  14. دوستان من دنبال یه تیپ پنج با کارکرد زیر ۱۵۰ هزار هستم ، رنگ سفید یا بژ.
    اگه کسی داشت تماس بگیره : 09360350218

     
    4
     
    1
     
     
    تاییدیه
  15. با 20 م میخوام ماشین بخرم. بین بیتا صفر و 206 چند سال کارکرده همه میگن 206 . نظرتون چیه؟

     
    13
     
    2
     
     
    تاییدیه
  16. به نظر من برو با 20میلیون یه پرشیا85یا86سفید بخر ارزششو داره

     
    3
     
    15
     
     
    تاییدیه
  17. من یه تیپ 1 خریدم 2 ت خرجش کردم . موتوریش خیلی بهتر از تیپ 2 و 3 هست. من اینارو هم سوار شدم ولی نمیدونم چرا ب پای تیپ 1 نمیرسن.

  18. به نظر من تیپ6 بهترینهاس. من دارم واقعا راضیم. توی امکانات و ایمنی و راحتی عالیه. اگه همه آبشناشم فعال کنی که دیگه 20

     
    7
     
    5
     
     
    تاییدیه
  19. سلام به همگی دوستان
    من میخوام یه 206 تیپ 5 مدل 1390 با کارکرد 11000 بخرم، 27ونیم میلیون؛
    به نظر شما می ارزه؟ یا 405 با موتور tu5 بگیرم؟
    خواهش میکنم راهنماییم کنین

     
    15
     
    4
     
     
    تاییدیه
  20. سلام میخواستم بگم اکه میشه از تفاوت تیپ 1 206 با تیپ 2 بیشر معلومات بدین..از چه لحاظ با هم تفاوت دارن

     
    3
     
    0
     
     
    تاییدیه
  21. دوستان من یه 206 اس دس مدل v8 سال 90 دارم که 116000 تا رفته رینگ و لاستیکش اسپرته چراغ عقی و جلو هم همینطور رنگشم متاله (خاکستری آبی سفارشی) ماشین بدون خط و خش تصادفه قیمت 29/5 گذاشتم کسی اگه خواست تماس بگیره 09122405782

     
    0
     
    0
     
     
    تاییدیه
  22. ال نود برا کل کل و استریت ریس از تیپ 5 سر تره.
    حالا میخواد تیپ 5 ئه دریچه برقی باشه یا دریچه سیمی.
    دلیلش هم اینه که شما 40 تومن میدی ماشینو که تحویل میگیری همه جای موتورش نوشته:ساپکو-ایساکو ولی من ماشینمو که تتحویل گرفتم حتی باتری روش هم رنو بود و فرانسوی!
    حتی 206 های فرانسوی هم به ال 90 نمیرسن. چون ال 90 تو موتورش تکنولوژی خیلی بروز تری نسبت به 206 داره و کد و بلوک موتورش هم جالبه بدونید با مگان یکیه! (206 رو چه به مگان!)

     
    7
     
    7
     
     
    تاییدیه
  23. رنو توی هیچ زمینه ای نمی تونه با پژو کل کل کنه همیشه کم میاره


موتور
نوع موتور N6A (TU5)
حجم موتور 1587cc
تعداد سیلندر 4 سیلندر
نسبت تراکم  10.5
قدرت موتور 110 Hp at 5800 rpm
حداکثر گشتاور142Nm @ 4000 rpm
سیستم انژکتوری چند نقطه ای با پاشش الکترونیکی
نوع سوخت بنزین با اکتان 95
تعداد سوپاپ 16 سوپاپ
سیستم احتراق احتراق داخلی (جرقه ای)
استاندارد حد آلایندگی Euro III
سیستم سوخت انژکتوری

کارایی
حداکثر سرعت 198 km/h
شتاب صفرتا 100کیلومتر9/6 s

مصرف سوخت (در 100 کیلومتر)
میانگین مصرف خارج شهر 5.1 (Lit/100 km)
میانگین مصرف داخل شهر8.6 (Lit/100 km)
میانگین مصرف ترکیبی6.4 (Lit/100 km)
حدآلایندگی گاز مونوکسید کربن با وجود مبدل کاتالیزوری حدآلایندگی گاز مونوکسید کربن Euro II

سیستم انتقال قدرت
گیربکس (جعبه دنده ) (دستی) MA5N
کلاچ تک صفحه ای خشک - مکانیکی
دیفرانسیل دیفرانسیل جلو

ظرفیت ها
باک بنزین پلاستیکی(پلی اتیلن) 50 لیتر
حجم فضای صندوق عقب 245 Lit
روغن موتور (با فیلتر ) 3/2 Lit
روغن موتور بدون فیلتر3 Lit
روغن گیربکس و دیفرانسیل2 Lit
ظرفیت آب سیستم خنک کننده خودرو 6 Lit
روغن هیدرولیک فرمان 1 Lit
کاتالیست اگزوز  

فرمان
نوع فرمان هیدرولیکی
جعبه فرمان Gear Rack & Pinion
نوع دنده Gear Rack & Pinion
تعداد دور چرخش قفل به قفل فرمان  

ترمزها
نوع ترمز ترمز هیدرولیکی ، دارای بوستر خلائی
نوع ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک کاری
نوع ترمز عقب دیسکی توپر
نوع ترمز ضد قفل4 chanel with 4 sensor - MK70 with EBD & EBA

تجهیزات الکترونیکی
نوع وتوان باتری 6خانه ای (اسید سرب) - 50آمپر ساعت
ولتاژ12ولت
سیستم شارژ دینام
دینام کلاس 8
استارت کلاس 3
واحد کنترل الکترونیکی BOSCH

وزن
وزن تقریبی خودرو بدون سرنشین با مخزن سوخت پر وبدون تجهیزات اضافی 1054 Kg
حداکثر وزن قابل حمل توسط خودرو 2467 Kg
حداکثروزن مجاز با سرنشین 1567 Kg
حداکثر بار بر محور عقب 780 Kg
حداکثر بار بر محور جلو 855 Kg

ایمنی
وضعیت سوئیچ سوئیچ همراه با ریموت کنترل
وضعیت قفل مرکزی  
وضعیت کمربند ایمنی جلو3 point seat belts with Pre-Tensioned
وضعیت کمربند ایمنی عقب 3 point seat belts
نوع گیرنده و فرستنده قفل مرکزی رادیویی
سیستم سوخت خودکار قطع سوخت در مواقع اضطراری  
سیستم کنترل انتشاربخار بنزین  
چراغ مه شکن جلو و عقب  

نکته :
کلیه اطلاعات ذکر شده بالا ممکن است بدون اطلاع قبلی توسط سازنده خودرو تغییر یابد. .

نظرات کاربران درباره خودروی پژو 206 تیپ 5

حمید
سلام دوستان من 206 اس دی تیپ v8 مدل 92دارم. بهترین ماشینه زیر 50 تومنه. خیلی راحت و بی دردسر. گازسوز هم هست. درکل عالی
6 ساعت و 8 دقیقه پیش
مینا
من خودم هم تندر 90داشتم هم تیپ5..206 فقط ازلحاظ قیافه سرتره..همین.
6 ساعت و 10 دقیقه پیش
سینا
سلام. مهدی جان چرا دیگران رو گمراه میکنی کی گفته پرشیا و سمند ارزش خرید نداره؟ اگر از لحاظ قیمت داری میگی که پرشیا ای ال ایکی و ال ایکس حرف اول رو میزنن اگر جاداری رو میگی بازم پرشیا اگرم از لحاظ شتاب و تعادل بازم پرشیا بدیگه چی تا خدمتت عرض کنم اینو میگم چون من تمام ماشینهای ایرانخودرو رو داشتم حتی پیکان وانت پس عادلانه قضاوت کن دوست عزیز که بقیه سردرگم نشن.
19 ساعت پیش
مصطفی
سلام دوستان بنده ریو پژو 405داشتم و جدیدا سه ماهه تیپ پنج خریدم خیلی راضی ام
1 روز پیش
سینا
بدون شک تندر
1 روز و 6 ساعت پیش
kasra
سلام دوستان من یه تیپ5 مدل 85 پیدا کردم واقعا تمیزه به نظرتون اینو بگیرم خوبه یا ال90 ای2؟؟؟ راهنمایی کنید لطفا
1 روز و 12 ساعت پیش
فرهاد
مدل82داشتم عالی بود فروختمش به زور خانواده رانا گرفتم فقط یه چیز بگم پرایدم از رانا بالاتره رانا اصلا قابل مقایسه با 206 و پرشیا و تندر نیست
1 روز و 22 ساعت پیش
sadegh
سلام دوستان تیپ 5 از هر لحاظ بهترین خودروی زیر 50 میلیونه شک نکنید. شتاب که حرف نداره , سواری عالیه , هزینه نگهداری مناسب و قیمت قطعاتش نسبتاً خوبه. من که یک سالی میشه خریده ام خیلی هم راضی ام. البته مدل 90 دارم . بهترین ماشین برا داخل شهر موفق باشید
1 روز و 23 ساعت پیش
Arash
٢٠٦ تیپ ٥ فقط تا انتهای سال ٩٠ خوب هستن.به علت اینکه خط تولیدش تحت نظارت پژو فرانسه بود.از سال ٩٢ به بعد خط تولید تحت نظارت ایران خودرو شده و تمامی قطعاتش چینی هست
3 روز و 6 ساعت پیش
مهدی
برا دو نفر خوبه البته مدل های جدید ارزش نداره اما تندر کیفیت و جاداری و فنی و موتوریش زبان زد خاص و عام شده بنظر من 206 و تندر زیر 50 میلیون از همه بهترن اصلا سمت پرشیا و سمند و رانا و امثال این ها نرید که هیچ ارزشی ندارن
4 روز پیش
مهدی
برا دو نفر خوبه البته مدل های جدید ارزش نداره اما تندر کیفیت و جاداری و فنی و موتوریش زبان زد خاص و عام شده بنظر من 206 و تندر زیر 50 میلیون از همه بهترن اصلا سمت پرشیا و سمند و رانا و امثال این ها نرید که هیچ ارزشی ندارن
4 روز پیش
احمد
آقایون و خانما اگه ماشین کاملی میخوان فقط تندر90 ای2 همچی رو فقط از تندر بخواید عالی
4 روز پیش
آرین
سلام خدمت دوستان من از سال ٨٣ تیپ٥ داشتم واقعا عالیه اگه سر موقع روغن و دیگر قطعات مصرفیشو عوض کنی هیچ مشکلی نداره ولی تیپ ٥ الان واقعا به درد نمیخوره از همه لحاظ
4 روز پیش
سعیدص
مشکل دریچه گازبرقی٢٠۶تیپ۵۵۵۵
4 روز پیش
رامین
11/89، v20صفر خریدیم تا حالا باهاش 47 هزار تا رفتم هیچ مشکلی بجز یه طبق نو لامپ نداشته
5 روز پیش
مسعود آبادان
سلام.من از83 که استخدام شرکت نفت شدم یه 206 گرفتم صفر.خداییش اخرماشین بود.اصلا مشکلی باش نداشتم.تاسال88گول خوردم فروختمش که سفیدشوبخرم.اون نقره ای بود.این یکی هم خوبه امااون نمیشه.تنهاخوبی که داره چون گازش برقیه کروزروش نصب میشه که نصب کردم.راضی هستم.یه هیوندا ای30 پلاک اروندی هم دارم که مسافرت بیرون استان سالی یبارباهاش میرم.خداییش 206 ماشین خوییه.من خیلی قطعاتشوازگناوه اوردم وتعویض کردم
6 روز پیش
حسام
نمیدونم چه ماشینی بهتره درحال حاضر ۲۰۶ بخرم یا پرشیا یا ۲۰۶sdکدام معقول تره لطفا راهنمایی کنید
6 روز پیش
فرهاد
هرکی به 206 تیپ 5 مدل 93 شک داره هر چی زودتر بره بخره قول میدم پشیمون نشی درسته یه کم کیفیت قبلشو ازدست داده ولی بازم جزو بهترین خودرو هایی داخلیه
7 روز پیش
احسان
سلام حسام جان.من خودم تیپ 5 دارم مدل 83 واقعا راضی ام اما باید این نکته رو بدونی که 206 چه هاچ بکش و چه صندوق دار برای افرادی مناسب است که بین 1 با 3 نفر باشند چون در غیر این صورت در مسافتهای طولانی سرنشینان عقب به هیچ عنوان راحتی که میتوان در پارس یا رانا را داشت ندارند.البته فقط در خصوص فضای عقب خودرو عرض کردم.در خصوص پارس جدید که داشبوردشو سوناتایی کردن من از یه شخصی که خریده بود پرسیدم گفت از لحاظ ظاهری شکیل تر شده ولی متأسفانه گفت با اینکه با ماشین 12 هزارتا راه رفته بر خلاف تصور داشبورد کمی صدا پیدا کرده.من به نظرم اگه تصمیمت پارس بود به ELX مدل 89 یا 90 کم کارکرد موتور زانتیا بگیر پشیمونی نداره واقعا عالیه.من یکی از اقواممون داره تو اتوبان آزاده گان پابه پای مگان 2000 راه اومد.در خصوص رانا هم تجربه ای ندارم که راهنماییت کنم ولی برای نتیجه گیری اگه ا با 3 نفر بودی 206 اونم فقط تیپ 5 اگه بیشتر بود ELX فقط.امیداوارم تونسته باشم راهنماییت کنم.
7 روز پیش
حسام
بالاخره چه ماشینی خوبه تو این وضعیت ٢٠٦تیپ٥یا پژو پارس جدید یا راناچه ماشینی بخرم لطفا راهنمایی کنید
7 روز پیش
مسعود
سلام آقا این 206 تپ 5 دو تا کلاس داره این کلاسا چه فرقی باهم دارن کسی میدونه؟
8 روز پیش
احسان
باسلام.در جواب فریبا خانم باید بگم ماشینهای تولید داخل اکترا از لحاظ امنیتی با مشکل مواجه هستند.من ماشین دوستم با اینکه مجهز به دزدگیر ماجیکار بود تمام سیستم ماشینشو بردن ولی در خصوص 206 باید بگم میتونید با مراجعه به مکانهایی که لوازم اسپرت ماشین رو عرضه میکنند به راحتی قفل مربوط به کامپیوتر رو گیر بیارید.البته این قطعات پیش پا افتاده مانند قفل زاپاس,قفل کامپیوتر و... باید توسط خود کارخانه نصب میشد ولی متأسفانه در نصب چنین قطعات مهمی سهل انگاری میکنند اون وقت سنسور دنده عقب رو جزوه آپشن به حساب میارند؟؟
8 روز پیش
بهزاد
پس اینطور که دوستمون علی اقا گفتن من برم مدل ٨٦ تا ٨٩تر تمیز پیدا کنم خدایی راست میگه دیگه به ٢٠٦های امروزه اعتمادی نیست.(٩٢-٩٣)
8 روز پیش

با سلام من 8 ماهی هست ی تیب 5 خریدم واقعا ازش راضی ام هیچ عیب و ایرادی هم تا الان نداشته قبلا هم برشیا و تیب 2 داشتم فروختم ولی اینو نگه میدارم داداشم هم ی تندر 90 خریده میخواد بفروشه ی تیب 5 بخره خشکلی که 206 داره هم داخلش هم بیرونش هیچ ماشینی نداره حتی ماشین خارجی های زیر 100 تومن در ضمن این اقایونی که عیب و ایراد میزارن رو این ماشین و اون ماشین مگه میخوان زن بگیرن ی عمر باهاش زندگی کنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر کس هرچیز دوست داره بخره حالشوببره
9 روز پیش
راشد
سلام.خدایش یه سری میان حرفهای میزنن که آدم هنگ میکنه.سامی خان تو میگی ماشین رو 6 ماهه خریدی این همه مشکل داره پس چرا نمیبری نمایندگی؟؟؟دو حالت داره یا ماشینت مدل 81 یا 82 که بالای 400 هزارتا کار کرده که این مشکلات طبیعی واسش یا خودت انقدر بلا سرش آوردی که اینجوری شده.اگه میخواید از ماشینی بد بگید حداقل یک مورد بگید که آدم باور کنه نه این که یه طومار بنویسید از رو غرض واسه بدکردن یک ماشین.
9 روز پیش
ابراهیم
دوستان خوبم . من از سال هشتاد و سه 206 تیپ 5 دارم . قبل از اون همه ماشینی داشتم . از تویوتا و پرشیا و دوو و خلاصه این رو بگم که من چرخ 206 تیپ 5 رو به همه اون ماشین ها نمیدم . خیلی ازش راضی ام . همه خانواده میگن بفروشش اما من با اینکه خودرو دیگه ای هم تو دستم هست اما عاشق تیپ 5 هستم . راستی تا حالا 400000 کیلومتر کار کرده و همه جای ایران رو هم باهاش رفتم.
9 روز پیش
سامی
به عرضتون برسونم بنده هم 6 ماهه تحویل گرفتم ولی سرتاپاش مشکله..ecuدچارمشکل شده..سروصدا تودس انداز داره...صدای موتورش زیاده.وترمزاشم همچی مالی نیس..روغنم کم میکنه...مجبورم بفروشمش..
10 روز پیش
فریبا
سلام به همگی میخواستم بگم اگر پارکینگ ندارین به هیچ عنوان پژو 206 نگیرید به حدی راحت با یک دیلم و در کمترین فرصت ممکن در پژو 206 باز میشه بعد سرقت کامپیوتر ماشین ظبط ماشین که الان من برای چندمین بار گرفتارش شدم و بد از سرقت کامپیوتر ماشین هیچ نمایندگی مجازی نداره باید از شوش و یا چراغ برق تهیه کنی تازه اگر نمایندگی های مجاز هم داشته باشند همان هایی است که در شوش و چراغ برق است که همه کامپیوترهای سرقتی هستند که دوباره به خودمان میفروشند ( یعنی کامپیوتر آک یا نو نیست همه کارکرده است ) بدی دیگه ای که 206 داره اگه کامپیوترش را ببرند میشه یک تکیه آهن پاره که حتی نمیتونی روشنش کنی و حرکتش بدی باید حتما جرثقیل بیاد و ببردش من که اصلاً اصلاً از 206 راضی نیستم به نظرم ایران خودرو اصلا مسائل امنیتی را در باره پژو رایت نکرده
10 روز پیش
asal
نظرات متفاوته و آدم شک داره 206 تیپ 5 بخره یا نه؟
11 روز پیش

راشد
سلام الان 4 ماه که تیپ 5 صفر دارم.به جز یه چراغ ترمز که سوخت هیچ خرج دیگه ی واسم نداشته.نه روغن کم کرده نه مصرفش خیلی زیاده که بعضی از دوستان میگن.واسه دوستی که میگه کولر روشن میکنم دور موتورم میاد پایین و خاموش میشه،کولر از دینام ماشین استفاده میکنه شاید دینامت خوب شارژ نمیکنه و برق ماشینت مشکل داره.فقط اینو بگم فقط تیپ 5
11 روز پیش


تاريخ : سه شنبه 12 شهریور1387 | | نویسنده : علی رضایی
توضيحات كلي در مورد تفاوت تيپ هاي پژو 206
در ابتداي آغاز به كار خط مونتاژ پژو 206 در ايران
. براي مدت كوتاهي يك مدل پايه از پژو 206 فرانسه با حداقل امكانات در ايران مونتاژ گرديد كه اصطلاحا تحت نام تيپ 1
( type 1 )
به فروش رسيد كه پس از مدت كوتاهي ايران خودرو تغييرات جزئي در اين مدل پايه ايجاد نمود ( بعنوان مثال بعضي تغييرات ظاهري در تزئينات ... ) و تحت نام تيپ 2 به بازار عرضه نمود ...  همان مدل تيپ 2 پژو 206
مي باشد ...

تيپ 2 ( مدل پايه موجود در ايران ) :
اين مدل داراي موتور 1400 سي سي 8 سوپاپ به قدرت 75 اسب بخار و شتاب صفر تا صد تقريبي 5/14 ثانيه مي باشد .
ترمز ها در جلو از نوع ديسك معمولي و در عقب از نوع كاسه اي مي باشد و داراي ترمز
ABS
ترمز ضد قفل ) نيست . در اين مدل شيشه بالابر برقي فقط در شيشه هاي جلو وجود دارد و مهمتر از همه كيسه ايمني هوا ( ِAir Bag )
وجود نداشته و براي به حداقل رساندن قيمت اين مدل . از تجهيزات استاندارد حذف شده است !!!!!
همچنين اين مدل داراي فرمان هيدروليك و كولر ( اير كانديشن ) با تنظيم دستي و سيستم پخش كاست با 2 بلند گو مي باشد .

نحوه تشخيص ظاهري تيپ 2 از بيرون خودرو : آيينه هاي جانبي اين مدل يك رنگ ( مشكي ) مي باشند و در صندلي هاي عقب خودرو , پشت سري وجود ندارد كه به آساني قابل تشخيص است.


تيپ 3 :
اين مدل نيز داراي موتور 1400 سي سي 8 سوپاپ به قدرت 75 اسب بخار و شتاب صفر تا صد تقريبي 5/14 ثانيه مي باشد .
بنابر اين از نظر قواي محركه تفاوتي با تيپ 2 ندارد .
ترمز ها در جلو از نوع ديسك معمولي و در عقب از نوع كاسه اي مي باشد كه مجهز به سيستم ضد قفل
ABS
شده اند . تزيينات داخلي نسبت به تيپ 2 كمي بيشتر شده ( بعنوان مثال صندلي هاي اين مدل قابليت تنظيم در
همه جهات را دارند و پشت سري هاي صندلي قابليت تنظيم ارتفاع نيز دارند ! ) و همجنين شيشه بالابر ها برقي مي باشند .
اين مدل داراي پخش سي دي و كيسه هوا
( Air Bag )
بوده و براي صندلي هاي عقب خودرو 3 عدد پشت سري نصب شده است و ساير تجهيزات تيپ 2 مانند هيدروليك فرمان در اين مدل هم وجود دارد و همچنين نوع كلاچ در اين مدل مانند تيپ 2 مكانيكي معمولي مي باشد
...

نحوه تشخيص ظاهري تيپ 3 از بيرون خودرو : آيينه هاي جانبي اين مدل دو رنگ مي باشند و در صندلي هاي عقب خودرو , 3 عدد پشت سري وجوددارد . بنابراين با اولين نگاه به ايينه هاي جانبي ( در صورتي كه خودرو تز ئينات اسپورت نداشته باشد ) به آساني مي توان تشخيص داد كه اين مدل تيپ 2 نيست


تيپ 5 :
بعد از 1 سال توليد تيپ 3 با همان موتور كم قدرت 1400 سي سي , اين نياز احساس شد كه براي ماشين خوش دستي مانند پژو 206 , يك موتور قوي تر كه نيازهاي اسپرت آن را برآورده كند لازم است . بنابراين علاوه بر داشتن تجهيزات استاندارد تيپ 3 , اين تغييرات در ارائه تيپ 5صورت گرفت :

موتور پر قدرت 1600 س سي 16 سو پاپه با نيروي 110 اسب بخار
جهت مقايسه قدرت اين موتور بايد در نظر گرفت كه قدرت موتور پژو 405 چيزي حدود 90 اسب بخار مي باشد ... زانتياي 1800 سي سي داراي قدرت 110 اسب و زانتياي 2000 سي سي داراي قدرت 135 اسب بخار مي باشد )

نكته بسيار جالب در مورد اين موتور , سيستم سوخت پاش انژكتوري چند نقطه اي با تكنولوژي جديد مي باشد كه باعث شده است مصرف سوخت تيپ 5 با موتور بزرگتر و قوي تر , حتي اندكي از مصرف سوخت تيپ 2 و 3 هم كمتر باشد
!!!
اين مدل داراي شتاب صفر تا صد كيلومتر 5/9 ثانيه مي باشد كه جهت مقايسه نسبي مي توان گفت تنها خودروهاي انگشت شماري مانند نيسان ماكسيما و يا زانتياي سوپر لوكس در ايران مي توانند در ركورد شتاب گيري از اين مدل سرتر باشند ! همجنين اين ميزان شتاب در مقايسه با 5/14 ثانيه براي تيپ 2 و3 و يا 9/11 ثانيه براي پژو 405 , قابل توجه مي باشد
...
نوع سيستم ترمز در جلو ديسكي خنك شونده و در عقب ديسكي همراه با سيستم ضد قفل مي باشد كه قابليت ترمز گيري بسيار بسيار خوبي ( با توجه به وزن كم اتومبيل ) به آن مي دهد .
نوع كلاچ در اين مدل هيدروليكي مي باشد و سيستم تهويه آن ديجيتال است .
كيسه ايمني هوا براي هر 2 سرنشين جلو در نظر گرفته شده است ...

نحوه تشخيص ظاهري تيپ5 از بيرون خودرو : آيينه هاي جانبي اين مدل مانند تيپ 3 , دو رنگ مي باشند و در نماي ظاهري خارج خودرو كاملا شبيه تيپ 6 بوده و با تيپ 3 فقط 1 تفاوت دارد و آن وجود ترمزهاي ديسكي در چرخهاي عقب مي باشد !
بنابراين بعد از ديدن يك پژو با آيينه هاي 2 رنگ , اگر در پشت پره هاي رينگ چرخ عقب , صفحات درخشان ديسكهاي ترمز را مشاهده نكرديد , مدل تيپ 3 , و در صورت مشاهده , مدل تيپ 5 يا 6 مي باشد
!!!!!
بنابراين دوستاني كه مايل به داشتن و به رخ كشيده تيپ 5 مي باشند , لازم است ساير تزئينات اسپورت را خودشان روي ظاهر خارجي اين مدل انجام دهند تا خداي نكرده با تيپ 3 اشتباه گرفته نشود !!!!!


تيپ 6 :

همه مشخصات تيپ 5 شامل موتور 1600 , 16 سوپاپه و ... + نماي ظاهري مشابه + اين تفا وتها :


گيربكس اتوماتيك ( متاسفانه اين مورد پاسخگوي سليقه بسياري از خريداران در ايران نبوده است و نتوانسته انتظارات خريداران را كاملا برآورده كند ... در پاره از اوقات تعويض دنده به دقت انجام نمي شود ... اين مدل داراي شتابي كمتر از مدل تيپ 5 بوده و مصرف سوخت بيشتري دارد ...
از نظر ظاهري , علاوه بر تغيير ظاهر دسته دنده و كنسول مياني . مي توان به تغيير جزئي نشاندهنده هاي جلو خودرو اشاره كرد كه كمي با تيپ هاي ديگر متفاوت بوده و يك عدد نشانگر ديجيتال در آن قرار داده شده كه شماره دنده را در حين حركت نشان مي دهد و از نظر نماي خارجي مشابه تيپ 5 مي باشد .


در اين قسمت متن مقاله جنا ب آقاي مهندس كيوان بني هاشمي كه از كارشناسان با سابقه اتومبيل و نويسندگان مجله ماشين مي باشند را جهت استفاده دوستان و براي كساني كه به اين مجله دسترسي ندارند تقديم مي كنم :
.
همچنين لازم به ذكر است كه بنده هيچگونه تعصب خاصي نسبت به مدلهاي ذكر شده نداشته و يا قصد تبليغ نداشته ام ... اين اطلاعات كلي را صرفا جهت بالا بردن سطح آگاهي همه عزيزاني كه در اين مورد سوالي داشتند و علاقه شخصي به اين مدل , مطرح كردم ... با اميد به اينكه روزي همه دوستان بتوانند صاحب يكي از اين مدلها شوند !

" 5000
كيلومتر رانندگي با پژو 206 تيپ 5 / نوشته مهندس كيوان بني هاشمي

بعنوان فردي علاقمند به اتومبيل كه رانندگي را در 10 سالگي آموخته و از سال 1350 داراي گواهينامه بوده و با اتومبيلهاي زيادي رانندگي كرده , بايد صراحتا اعلام كنم كه توان حركتي و امكاناتي كه پژو 206 تيپ 5 ايران در اختيار راننده و سرنشينان آن قرار مي دهد , واقعا كامل است و اينجانب بعد از سپري شدن 7 ماه و طي مسافتي معادل 5000 كيلو متر , به معناي واقعي از هر لحظه رانندگي باآن لذت برده ام . البته مانند اتومبيل حرفه اي ها داراي دستگاه شتاب سنج و غيره نبوده كه به مقوله هايي از اين قبيل بپردازم , چرا كه در ايران اصولا نيازي به آنها نيست .
مواردي كه يك خريدار در كشور ما براي ابتياع يه اتومبيل به دنبال آن است عبارتند از :
قيمت مناسب
سرويس و خدمات پس از فروش
لوازم يدكي فراوان و ارزان
هماهنگي مناسب با شرايط آب و هوايي و جاده اي ايران
بازار فروش دست دوم

تنها موردي كه در مورد پژو 206 در ايران ممكن است امتياز منفي تلقي شود , حجم صندوق بار آن بوده كه آن هم چند سالي است با ورود بار بند هاي صندوق مانند كه بر روي سقف قرار مي گيرند , مرتفع شده است .
امتيازات پژو 205 تيپ 5 را بعنوان فردي كه آن را دقيقا مورد بررسي قرار داده ام به شرح زير نام مي برم :
شتاب فوق العاده خوب با توجه به موتور 1600 سي سي 16 سوپاپه آن
مصرف بنزين بسيار پايين [ 5/6 ليتر در 100 كيلومتر اتوبان ]
اركانديشن فوق العاده خوب به خصوص در تابستان كه دماي داخل كابين را تا 14 درجه سانتيگراد پايين مي آورد و قدرت ترمزهاي بسيار خوب كه ناشي از وجود 4 صفحه ديسك و سيستم ضد بلوكه است .
به نظر اينجانب مناسبترين اتومبيل براي شهرهاي بزرگ و شلوغ مانند تهران , اتومبيلي است كه داراي فرمان هيدروليك و گيربكس اتوماتيك باشد كه خوشبختانه پژو تيپ 5 داراي سيستم فرمان هيدروليك بوده ولي گيربكس اتوماتيك در مدل تيپ 6 وجود دارد كه بعد از تجربه چند ساعته رانندگي با پژو 206 تيپ 6 كه مجهز به گيربكس اتوماتيك بود , از عملكرد بسيار غير معمول آن شگفت زده شدم !
چرا كه انتظاراتي به كل متفاوت داشتم ولي متاسفانه ملاحظه شد كه عملكرد گيربكس بخصوص در تعويض دنده ها تابع نظرات راننده نيست و گيربكس بنا به دلخواه دنده ها را سبك و سنگين مي كند و اينطور به نظر مي رسد كه تايمر يا زمان سنج دچار اشكال است !
امتياز بزرگ اتومبيلي مانند پژو 206 تيپ 5 در ايران , قيمت آن بوده كه در مقايسه با بسياري از خودروهاي توليد داخل ( حتي وارداتي كه از هيچ نظر قابل مقايسه با آن نيستند ) قيمت آن بسيار ارزان است .
بطور مثال اتومبيلي همانند پژو پارس كه چندين ميليون تومان گران تر از پژو 206 تيپ 5 به فروش مي رسد , از نظر تجهيزات و قابليتهاي ديناميكي و حتي زيبايي ظاهري , در مرتبه بسيار پايين تري نسبت به پژو 206 تيپ 5 قرار دارد .

ساير تجهيزات پژو 205 تيپ 5 :
موتور پر قدرت 110 اسب بخار 1600 سي سي با 16 سوپاپ از نوع انژكتوري
سيستم اركانديشن
سيستم پخش صوت 4 بانده با قابليت پخش سي دي و اتصال به سي دي چنجر با كنترل روي ستون فرمان
وجود 2 ايربگ براي سرنشينان جلويي
سيستم ترمز 4 ديسك مجهز به سيستم ضد بلوكه
شيشه هاي برقي در جلو و عقب
قفل مركزي و سيستم ورود بدون كليد
آيينه هاي برقي مجهز به سيستم گرمايي
نشان دهنده دماي بيرون اتومبيل
وجود پشت سري براي تمام سرنشينان
blog.360.yahoo.com
 
مشخصات فنی سمند SE - 1392
ابعاد و وزن
طول (متر)
عرض (متر)
ارتفاع (متر)
وزن (کیلوگرم)
4.502
1.903
1.460
1215
عملکرد خودرو
بیشترین سرعت (کیلومتر بر ساعت)
شتاب صفر تا صد (ثانیه)
185
14.5
مشخصات موتور
حجم موتور (سی سی)
قدرت (اسب بخار)
گشتاور (نیوتن متر)
1761
100 (در 6000 rpm)
153 (در 3000 rpm)
سیستم تولید و انتقال توان
تعداد سیلندر / سوپاپ
گیربکس
محور محرک
4 / 8
5 دنده دستی
دیفرانسیل جلو
مصرف سوخت در 100 کیلومتر و استاندارد آلایندگی
شهری (لیتر)
جاده ای (لیتر)
ترکیبی (لیتر)
استاندارد آلایندگی
12.1
6.6
8.6
یورو 4
مشخصات تایر ها و حجم باک
تایر جلو
تایر عقب
حجم باک
185/65R15
185/65R15
70
امکانات ایمنی و رفاهی
کیسه های هوا : راننده
سیستم های ترمز و پایداری : جلو دیسکی و عقب کاسه ای / ABS-EBD
سیستم های امنیتی : ایموبیلایزر، قفل مرکزی با ریموت رادیویی
سیستم فرمان و هدایت : هیدرولیک
سیستم تهویه مطبوع : دستی
سیستم صوتی و تصویری : CD خوان، بلندگوی جلو و عقب
سیستم صندلی : تنظیم دستی صندلی های جلو
آینه ها و شیشه ها : تنظیم دستی آینه ها / شیشه بالابر برقی جلو
سیستم روشنایی : مه شکن جلو و عقب، چراغ خطر سوم
سایر امکانات : کلید صندوق عقب داخل خودرو

مرجع : وبسایت ایران خودرو - www.ikco.com

فروش 206 تیپ 4 - خرید فروش 206 فرانسوی اتومات - 206 اتومات تیپ4 - فروش 206 اتومات تیپ 4 - فروش پژو 11میلیون - پژو 206 تیپ 4 - فروش 206 اتومات 81 - مزایای 206 اتومات تیپ 4 - قيمت پژو 206 تيپ 4 - فروش پژو 206 تيپ 4 - حجم موتور 206 مدل 81 - پژو 206 تيپ6 مدل81 - قیمت 206 تیپ 1 مدل 81 - قيمت 206 پژو مدل 81 - خرید و فروش 206 تیپ 4 - 206 تیپ 4 - قیمت 206 مدل 81 تیپ1 - مشخصات فنی پژو 206 تیپ 4 مدل 81 - قیمت 206 مدل 82 تیپ 1 - فروش 206 دست دوم 81 - خرید پژو206 دست دوم تیپ4 - قیمت پژو 206 مدل81 - پژو206 تیپ 4 - پژو 206 فروشی فرانسوی - تيپ 4 206 - قیمت 206 تیپ 6 فرانسه - قيمت 206 مدل 81 - قيمت پژو 206 سال 81 - قیمت 206 مدل81 - 206 تیپ 4 فروشی - پژو 206 فرانسه دست دوم - مشخصات پژو 206 تیپ 4 - 206تیپ 4مدل 82 - پژو 206 تیپ 4 مدل 81 - فروش پژو 206 مدل 81 - 206 تيپ 4 - خريد 206 مدل 81 - فروش ماشین 206 تیپ 4 اتومات - قیمت پژو تیپ ۳ - قیمت خودرو 206 اتوماتیک مدل81 - پژو 206 تيپ 4 اتوماتيک - فروش پژو206 تیپ 4 - پژو 206 تیپ 4 فروش - تیپ 4 206 - فروش پژو 206 اتوماتیک تیپ 4 - قیمت 206 مدل 81 - فروشندگان پژو206اتومات کارکرده - 206 اتومات مدل 81 - مشخصات فنی پژو 206 تیپ 6 مدل 81 - مشخصات فنی پژو206 تیپ4 - قیمت206 مدل81 - پژو 206 دنده اتوماتیک مدل 81 تیپ 4 - مشخصات فنی پژو 206 تیپ 4 - مشخصات فنی پژو 2066 تیپ4 - مشخصات فنی 206 تیپ 4 - قيمت 206 دست ددوم تيپ4 - موتور 206 تیپ 4 - 206 تیپ4 - 206‏ تیپ 4 - قیمت 206 تیپ 4 اتوماتیک - 206 اتومات تیپ 4 - خرید 206 تیپ 4 مدل 81 - مزایای 206 اتومات - 206 تیپ 4 اتومات قیمت - مشخصات 206 تیپ 4 - مشخصات پژو تیپ 4 - 206 فرانسوی ااتومات - مشخصات فنی پِِزو 206 تیپ 4 - مشخصات فنی 206 تیپ4 - خرید 206تیپ4 - اطلاعات فنی پژو 206 تیپ 4 - 206تیپ 4 - مشخصات فنی پژو206 تیپ 4 - مشخصات 206 تیپ4 - امکانات 206تیپ 4 - 206 تیپ 4 - خرید 206 تیپ 4 - قیمت 206 مدل 85 اتومات - خرید پژو 206 تیپ 4 - فروش 206 تیپ 4 مدل 81 - مشخصات فنی 206فرانسوی - مزایای پژو 206 مدل 81 - فروش 206 مدل 81 اتوماتیک - 206 تیپ4 دست دوم - 206 مشخصات تیپ 4 - خرید 206 81 اتومات - مشخصات 206 تيپ 4 -



مطالب مرتبط با راهنمای خریدپژو 206 تیپ 4 مشخصات فنی ونظرات و بررسی تخصصی مقایسه:
ارسال دیدگاه جدید
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی