نظر مدیر سابق بنز درباره ماشین های ساخت ایران
نظرات مردم درباره ماشین های تولید داخل,
نظر مدیر سابق بنز درباره ماشین های ساخت ایران
نظر مدیر سابق بنز درباره خودروهای ایرانی
چکیده: در جدیدترین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو که پنجشنبه هفته گذشته به ریاست وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد یکی از مدیران سابق مرسدس بنز و مشاور ایران خودرو گزارشی از بررسیهای خود از وضعیت صنعت خودروی ایران ارائه کرد.
در ابتدای این جلسه هلموت واورا - مشاور آلمانی ایران خودرو، به بیان نقطهنظرات خود در زمینه صنعت خودروی ایران پرداخت. وی قدیمی بودن خطوط تولید قطعهسازان و نوسان در کیفیت قطعات تولیدی و در نتیجه نوسان در کیفیت خودروهای داخلی را مهمتری
نظرات (11) کاربر عضو:
کاربر مهمان:
این بهره های بانکی رو خیلی خوب اومدید.
الان تولید کنندگان بزرگ و کوچک مجبورند که از کیفیت کار بزنند تا بتونند بازپرداخت های وام های بانک ها رو بدهند.
همون بانک هایی که شب توی تلویزیون تبلیغ های گوگولی نشون می دهند که مثلا به فلان سرطانی کمک کردیم یا فلان نقطه یک مدرسه کوچک ساختیم.
همین بانک ها الان شده بلای تولید و صنعت کشور....
آقای بهره های وام بانکی واقعا ناجوانمردانه بالاست....
تازه اسم بانکداری اسلامی رو هم که یدک می کشید...
من نمی دانم ایران خودرو و سایپا برای پی وام بانکی می گیرند
اینها که اتومبیلهای تولیدی خود را تقریبا بطور کامل پیش فروش می کنند و فروش نقدی انها نیز اگر به قرادادشان پابند باشند خداقل یک ماهه هست یعنی تمام امورشان را با پول مردم می گذرد
من نمی دانم این وامها را برای پی می گیرند شاید هزینه های دیگری خارج از کارخانه دارند.
به گاری که باید دوتا جوون این مملکت اونا بکشن و روی اون اتاق پراید وانته می گید خط تولید ؟
با این محصولات بی کیفیت خودروسازها و قیمت هایى که به خورد مردم میدهند
مطمئن باشید با بهره دو برابر بیشتر از الان هم، سود کسب میکنن
لازم نیست بیخود توپ رو بندازن تو زمین بانک ها
یه نگاه به قیمت خودرو ها تو ایران و خارج از ایران بندازید
جالبه که اینها هنوز به بازار خودرو ایران پا نگذاشته اشکالات بازار را میدانند اما مدیران خودروسازی ما نه
برای این نمیدانی که فرق ابعاد سرمایه در گردش لازم برای چرخیدن کارخانه و تهیه مواد و قطعات اولیه رو با سرمایه لازم برای طراحی یک محصول جدید یا راه اندازی خطوط تولید جدید نمیدونی
آقا کی گفته ایران باید خودرو ساز باشه مگه چند تا کشود خودرو میسازند با این نیروی انسانی یا با تکنولوژی بالامون یا با مدیران فاسد ، ایرانی تو خون دلاللی نه تولید از قدیم هم ایرانی ها در جاده ابریشم جنس به خلق خدا میفروختند بچسبیم به فرض و پسته و زعفران و... چرا خودرو چون توش واردات داره و نان برای خیلی ها
آقا کی گفته ایران باید خودرو ساز باشه مگه چند تا کشود خودرو میسازند با این نیروی انسانی یا با تکنولوژی بالامون یا با مدیران فاسد ، ایرانی تو خون دلاللی نه تولید از قدیم هم ایرانی ها در جاده ابریشم جنس به خلق خدا میفروختند بچسبیم به فرض و پسته و زعفران و... چرا خودرو چون توش واردات داره و نان برای خیلی ها
امیر جان مطمئنا برای خودروسازی نمیگیرن.
اقایون مدیر فنی
نرخ بهره بازپرداخت وام بانکی تابعی از نرخ سود بانکی است و نرخ سود بانکی هم تابعی از نرخ تورم
سواد اقتصادی شما در این حد است که متوجه این موضوع نشده اید و عده ای نااگاه تر از شما هم به شما مثبت دادن
نمیشود که نرخ تورم یک کشوری ١٥ درصد باشد( که نیست و بالا تر است) و نرخ سود پولهای ملت در ان بانکها ٣ درصد باشد و بعد بیایند به شما کارشناسان فنی و فرقون سازهای وطنی بانکها وام با نرخ ٥ درصد بدهند!!
پس این وسط ضرری که به سپرده های مردم نسبت به مابه تفاوت نرخ تورم میخورد چه میشود.
پولهای مردم در بانکها را به شما به عنوان وام میدهند
مشکل از دولتهای پس از انقلاب است که نتوانسته اند بودجه را بالانس کنند و با چاپ بی پشتوانه اسکناس و افزایش بی رویه نقدینگی باعث افزایش نرخ تورم شده اند
خواندن یک جلد کتاب اقتصاد کلان به شما عزیزان کارشناس فنی شدیدا توصیه میکنم