پنجشنبه 29 مهر 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
بررسی تخصصی و رانندگی با جیلی X7 شاسی بلند
  • تعداد بازدید : 4307
  • بررسی تخصصی و رانندگی با جیلی X7 شاسی بلند
    بررسی تخصصی و رانندگی با جیلی X7 شاسی بلند
    عکس و نوشته: محمد حسین مارینی

    مقدمه

    "ماشین فقط شاسی بلند"! احتمالاً شما هم این جمله را از زبان برخی افراد شنیده باشید.در این روزها که بازار SUV و CUV ها از داغی گذر کرده و به مرز سوختن رسیده!
    تب و تابی که اصول عجیبی برای بازار خودرو و مردم رقم زده، مثل اینکه هر خانواده باید حداقل یک شاسی بلند داشته باشد یا اینکه ماشین شاسی بلند یک کلاس دیگه‌ای داره!
    اینکه چرا به این نقطه رسیده‌ایم خیلی مهم نیست. کاری است که شده! شاید علتش هیجان این کلاس خودرویی است یا حس برتری که از لحاظ روانی به راننده آن می‌دهد. بهر ترتیب...
    این تب و تاب موجب شد تا ما به سمت یکی از خودروهای کم‌اقبال این سگمنت برویم: جیلی X7. اگر قصد خرید SUV صفر کیلومتر در بازه قیمتی 100 میلیون تومان را داشته باشید X7 قطعاً یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. خودرویی که گرچه سنگینی نام چینی بودن را به دوش می‌کشد اما با ورود برندش به ایران نشان داد که تولیدات چین روی دیگری هم دارد!
    عدم استقبال مناسب از این خودرو می‌تواند عوامل مختلفی داشته باشد که قطعاً یکی از آنها سیاست‌های اتخاذ شده توسط وارد کننده است، طراحی و قدرت فنی خودرو هم در این مهم بی‌تاثیر نبوده‌اند ولی از همه مهم‌تر رقبای این خودرو هستند! در حال حاضر قیمت این خودرو حدود 114 میلیون تومان است، بازه قیمتی که جولانگاه سدان‌های کوچک و متوسط کره‌ای و حتی فرانسوی است و البته با نیم نگاهی به بازار دست دوم متوجه خواهیم شد که چه گزینه‌های وسوسه انگیزی برایمان خودنمایی می‌کنند!
    پس شاید اگر جیلران موتور قیمتی کمتر برای این خودرو در نظر می‌گرفت وضع و حال X7 به این بدی نبود و حتی با کمی خوش‌بینی از خودروهای موفق بازار محسوب می‌شد.
    بهرحال امروز بر آن شدیم تا نقدی مختصر از این خودرو برایتان آماده کنیم.

    معرفی و بررسی کیفیت

    کمپانی جیلی یکی از 10 خودروساز بزرگ کشور چین است که فعالیت خود را از سال 1986 آغاز کرده و از لحاظ رشد سهام رتبه نخست در بین خودروسازان چین را داراست.
    جیلران موتور، نماینده انحصاری جیلی در ایران، پس عرضه مدل EC7 و موفقیت چشمگیرش اقدام به واردات مدل X7 کرد. یک شاسی بلند شهری با طراحی خاص و البته تبلیغاتی نسبتاً وسیع!
    X7 از یک موتور 2.4 لیتری به حجم دقیق 2378 سی‌سی با توان 162 تولید اسب‌بخار در 5700 دور در دقیقه و گشتاور 220 نیوتون متر در 4200 دور بر دقیقه بهره می‌برد. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه برعهده یک گیربکس 6 سرعته خودکار است.

    طراحی

    در نمای جانبی خودرو طراحی کاملاً موزون و اصولی است. خطی نسبتاً عریض از ادامه چراغ عقب (که تا روی گلگیر آمده) شروع شده و تا گلگیر جلو و چراغ ادامه پیدا کرده است. خطی دیگر نیز در قسمت پایین درب‌های جلو و عقب کشیده شده که به نوعی نقش زه‌های منقرض شده‌ی روی دربها را بازی می‌کند. ترکیب این خطوط باعث ایجاد چندین حجم و زیبایی نسبتاً خوبی در قسمت جانبی بدنه خودرو شده است. اما قسمت شیشه‌ها و ستون‌ها نقطه عطف نمای جانبی است. نحوه اتصال شیشه‌ها هم به شکل لوزی با دو لبه گرد و دو لبه تیز نمایی خاص به آن بخشیده است. همینطور ستون‌های مشکی رنگ تداعی کننده مفهوم طراحی "سقف شناور" است. دستگیره‌های کرومی و رینگ‌های 17 اینچی 5 پره نیز به بهبود نمای جانبی کمک شایانی کرده است.

    نمای عقب خودرو جایی است که می‌توان روی آن بحث کرد! یعنی اینکه اصول طراحی در برخی قسمت‌ها رعایت شده و در برخی قسمت‌ها نه! عده‌ای آن را دوست دارند و عده‌ای آن را نمی‌پسندند.
    چراغ‌هایی کوچک به شکل قطاع ربع دایره‌ای هستند که شاید برای این خودرو کوچک بنظر برسد. اما شکی نیست که در ایجاد چهره‌ای خاص و ساختار شکن نمره قبولی خواهد گرفت. اختلاف سطح درب پنجم با شیشه عقب هم قطعاً در این مهم بی‌تاثیر نبوده است. طراحی سپر کاملاً شکیل و بدون نکته خاصی صورت گرفته است.2 مه شکن را در خود جای داده که گرچه طراحی مناسبی دارد اما باتوجه به چراغ‌های کوچک خودرو کمی بزرگ بنظر میرسد. نمای کرومی پهن بالای پلاک نیز وظیفه هماهنگ کردن نمای عقب با نمای جانبی و جلوی خودرو را دارد.

    و اما نمای جلو...
    تویوتا راو4 چینی! چراغ‌های جلو شباهت زیادی به راو4 نسل پیشین دارند و جیلی با دستکاری باقی قسمت‌ها سعی داشته تا بیننده را سردرگم کند! لبه‌ی کاپوت نوار نسبتاً پهن کرومی را به خود می‌بیند که با سایر قسمت‌ها همخوانی ایجاد کرده است. از دو سر این نوار کرومی دو خط به سمت ستون‌های A خودرو حرکت کرده و موجب ایجاد یک ذوزنقه حجیم روی کاپوت شده‌اند. در دو طرف این ذوزنقه محل اتصال گلگیر و ادامه کاپوت است. جلو پنجره پلاستیکی با لوگوی جیلی و دو مه‌شکن گرد در سپر نکات دیگر طراحی نمای جلویی است.


    تجهیزات

    وقتی با خودرویی از شرق آسیا مواجه می‌شویم منتظر لیست بلند بالایی از تجهیزات و امکانات هستیم باید گفت که جیلی X7 هم همینطور است و از نظر آپشن در وضعیت مناسبی قرار دارد.
    6 ایربگ سیستم‌های ABS و EBD محافظان سرنشینان در تصادفات هستند. البته جای خالی ESP بسیار حس می‌شود. تجهیزات ایمنی خودرو در وضعیت میانه قرار دارد. هرچند که تاکنون موسسه معتبری این خودرو را تست نکرده است اما می‌توان حدس زد که کسب سه یا چهار ستاره از EURO N-CAP برایش دور از دسترس نیست. امکانات رفاهی این خودرو الحق و الانصاف درجایگاه خوبی نسبت به سایر رقبا قرار دارد. کلید هوشمند ضد سرقت، فرمان تلسکوپی، تهویه خودکار، گرمکن، مموری و ماساژور صندلی جلو علاوه بر تنطیم برقی، روکش چرم و سیستم صوتی قدرمند. اینها تنها بخشی از امکانات X7 است.
    تریم مشکی رنگ خودرو طراحی کاملاً ارگونومیک و البته زیبایی دارد. همه چیز سر جای خود است و خبری از دکمه‌های زیاد و گیج کننده نیست. در وسط کنسول یک مانیتور 8 اینچی قرار دارد که بالای آن خروجی تهویه مطبوع و ساعت قرار دارد. زیر مانیتور دکمه‌های تنظیمات صندلی و گرمکن شیشه و فلاشر قرار گرفته است. سیستم تهویه اتوماتیک این خودرو نیز در پایین‌ترین قسمت داشبورد قرار دارد که بنظر می‌رسد اگر کمی بالاتر بود راحتی کار با آن بیشتر می‌شد. در زیر کنسول و جلوی دسته دنده هم یک محفظه کوچک تعبیه شده که ما را به یاد پژو 206 های خودمان می‌انداخت!
    در کنار دسته دنده هم خروجی AUX،IPOD،USB قرار داشت که در کنار دکمه قفل درب‌ها بود. فرمان سه شاخه با طراحی زیبا دارای دکمه‌هایی برای کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل و ... بود. روکش چرمی فرمان از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و از در دست گرفتن آن احساس خوبی داشتیم. صفحه کیلومتر متشکل از 2 دایره که یکی سرعت و نشانگر سوخت باقیمانده را در خود جای داده بود و دیگری دور موتور و دمای آب رادیاتور را در خود دارد. کامپیوتر سفری هم در فضای بین این 2 دایره قرار گرفته بود. در مجموع می‌توان گفت اگرچه مجموعه آمپرها طراحی ساده و نسبتاً تکراری دارند اما قابل قبول و شیک هستند.

    روکش صندلی‌ها از چرم مصنوعی بود و کیفیت راضی کننده‌ای داشت. کیفیت مونتاژ بنظر مناسب می‌رسید اما نمی‌توان فعلاً در این باره قضاوت کرد چرا که هنوز X7 های بازار کم کارکرد هستند و مدت کمی از عمر آنها می‌گذرد. اما اجزای کابین این خودرو مستهلک نشده بودند و همانند روز اول بودند (به گفته صاحب خودرو).
    اما یکی از مشکلاتی که گریبان‌گیر جیلی X7 بوده، در اولین سری خودروهای تحویلی در شرایطی خودروی سمت راننده باز نمی‌شد(!) و این موضوع بسیار باعث ناراحتی دارندگان آن شده بود به طوریکه مجبور بودند از درب سمت چپ از خودرو خارج شوند. البته این مشکل با مراجعه به نمایندگی رفع می‌شود ولی در همان ابتدا بازتابی نامناسب در بعضی مجلات خودرویی معروف داشت.

    پیشرانه و تجربه رانندگی

    خب وارد خودرو شدیم. دید نسبت به اطراف کاملاً مطلوب بود. آینه‌های جانبی بزرگ کمک می‌کرد تا خیلی زود به ابعاد خودرو عادت کنیم. سوییچ را چرخانده و استارت زدیم. لرزش محسوسی در ابتدای روشن شدن موتور توجهمان را به خود جلب کرد. ترمز دستی پدالی را آزاد کرده و دنده را در حالت D قرار دادیم. خودرو با کمی تکان و مکث شروع به حرکت کرد. سیستم تعلیق خودرو بسیار نرم و البته منطقی عمل می‌کرد به خوبی ضربات را جذب می‌نمود. ناگفته نماند که در دست اندازهای پیاپی گاهی خودرو حرکت عرضی هم داشت. صندلی‌ها بسیار راحت بودند و سرنشینان را به خوبی جذب می‌کردند. عملکرد فرمان کاملاً دور از انتظار بود. بطوریکه می‌توان گفت فرمان X7 سفت بود و راننده را خسته می‌کرد! عایق‌بندی اتاق هم بسیار عالی بود و حتی در دورهای بالا صدای کمی به اتاق نفوذ می‌کرد. البته خودرویی که در اختیار ما بود تنها 22000 کیلومتر کار کرده بود و نزدیک به 1 سال از عمر آن می‌گذشت.
    و اما گیربکس؛ عملکردی کاملاً متوسط از خود به نمایش گذاشت. قدرت گیربکس خوب ولی تعویض دنده‌ها با تاخیر انجام می‌شد که این مساله هنگام سبقت یا در سربالایی‌ها بسیار به چشم می‌آید. اما در مجموع می‌توان نمره قبولی را به آن داد.

    رسیدیم به مرحله شتابگیری؛ تا اینجا فراموش کرده بودیم که جیلی یک خودروی چینی است! اما این قسمت تست چینی بودن جیلی را حسابی برایمان یادآوری کرد!
    ما در هر دو حالت DRIVE و دستی گیربکس شتابگیری را انجام دادیم و در بهترین حالت به عددی کمتر از 15.7 ثانیه برای رسیدن به 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون نرسیدیم! پس متوجه شدیم که با خودروی کندی طرف هستیم.
    ترمز؛ نقطه قوت X7 ترمزهایش هستند. بطوریکه در همان اوایل رانندگی با این خودرو متوجه می‌شوید که می‌توان به ترمزهایش اعتماد کرد. آنهم با خیال راحت!
    طبق تستی که انجام دادیم X7 برای رسیدن به ایست کامل از سرعت 100 کیلومتر بر ساعت نیازمند طی مسیر 34.5 متری بود که نتیجه ای فوق‌العاده برای این خودرو با این کلاس و سطح قیمتی است.

    جمع بندی

    جیلی X7 خودرویی با ظاهر خاص در کلاس SUV های شهری است که به هیچ وجه مورد استقبال قرار نگرفته است اما حرف‌هایی برای گفتن دارد. شاید دلیل عدم استقبال قیمت بالا یا نبود اعتماد به محصولات چینی گران قیمت است. به هر ترتیب X7 عملکردی نرم در همه قسمت‌ها (بجز فرمان) دارد که در کنار تجهیزات فراوان و همینطور قیمت کمتر نسبت به رقبا می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به خرید خودروی صفرکیلومتر باشد.
    پس اگر برایتان صفر بودن خودرو مهم است و شاسی بلند راحت و آپشنال دوست دارید و علاقه‌ای به سرعت و شتاب در رانندگی ندارید،X7 می‌تواند گزینه مدنظر شما باشد.
    در انتها از آقای حسین منصور کمال تشکر را داریم که خودروی خود را جهت تست و بررسی در اختیار گروه خودرو بانک قرار دادند.
    عکس ها
    نظرات

    رسول

    1394/4/10
    خسته نباشید برای دوستداران خودرو های چینی مقاله خوبی بود ولی من کلا با خودروی چینی مخالفم شما یه وسیله چینی میخرید دو دقیقه ای خراب میشه حالا یه خودرو بخرید که 0تا100 چین زده

    علی اربابی

    1394/4/10
    به نظر من چینی ها فقط برای این زدن تو کار ساخت خودرو که بگم ماهم تو این صنعت هستیم و ما ایرانی ها متاسفانه داریم تو این کار کمکشون میکنیم همین کسایی که دارن این ماشین های چینی رو با سود های زیاد وارد ایران میکنن خانوادهاشون ماشینای کره ایی و اروپایی سوار میشن نمایندگی جیلی تو شهر من نمایندش آزرا سوار میشه و همیشه یه شوخی میگه کی این همه پول به این ماشینا میده واقعا جای تعصف داره یه ماشین رو با این کیفیت پایین و بی نام نشان وارد ایران میکنن که تو هیج جای دنیا مجوز واردات ندارن بعداز چندماه هم خراب میشن باید هزار منت رو به جان بخری ببری نمایندگی یه مبلغ زیادی بابت تعمیر ازت بگیرن وارد کردن ماشین های که تو جهان اعتبار دارن باعث کلی صرفه ی اقتصادی تو کشور میشه مثل صرفه تو مصرف آلودگی محیط زیست هزینه های تعمییر و ... بیخود نیست ماشین های ژاپنی پرفروش ترین تو دنیا میشه مثل تویوتاکرولا وقتی دلیل های فروش بالاش رو میبینی تو هیچ ماشین چینی پیدا نمیکنی
    هنوز خیلی مونده چین ماشین ساز بشه متاسفانه مردم ایران شدن آزمایشگاه خودرو های چینی...
    • mahdi

      1394/4/10
      یه نمایندگی هایی هم مثل تویوتا که یارو خودش میگه الکی پول گارانتی نده میگه گارانتی برای این ماشین فقط هزینه اضافیه که فقط دوتا سرویس رایگانش استفاده میشه
      1+

    محمد

    1394/4/10
    فروش این ماشین در چین چه وضعیتی داره؟

    sajad

    1394/4/11
    اصلا خوشم نیمومد طراحی کره ای ها شیک تر و بروز ترند! من یه سوال داشتم الان یدونه وراکروز دارم و خیلی از شتابشو و…. راضیم! میخواستم دلایلی عوضش کنم و bmw x4 28i رو انتخاب کردم بنظر شما دوستان شتاب x4 به هیوندای وراکروز میرسه؟ (البته من شاسی بلند بودن و شتاب برام مهمه) این سوال خیلی ذهن منو درگیر کرده خوشحال میشم نظراتون رو بدونم! ممنون از همه
    • mehdi

      1394/4/12
      اگه شاسی بلند پر شتاب میخوای یه دونه تویوتا Rav4بخر خیال خودتو راحت کن همه چیزش عالیه

    ali

    1394/4/11
    من جک اس 5 دارم خداییش فقط اتومات نیس ولی از همه لحاظ به این سره قیمتشم خیلی کمتره.موتورش اینو له میکنه.حتی اسپورتیچ و ix35 و ix45 هم شتاب و قدرت به جک نمیرسن
    • siiiiiiiina

      1394/4/11
      خخخخخخخخخخخخخ خوب چاخان میگی ها
      3+
    • reza

      1394/4/13
      /علی اقا درست می گویند
      من هم اس۵ دارم یکی از دایی هایم توسان و دیگری اسپورتیج دارد پسر عمویم هم سانتافه دارد
      اس پنج توسان و اسپورتیج را می خورد
      و سانتافه هم که خیلی هن می باشد
      6+
    • ایمان

      1394/4/15
      علی جان جکو با ماشین کره ای مقایسه نکن! شتاب اولیه جک حدود 2 ثانیه یا بیشتر از اسپورتیج و توسان بیشتره. ولی شما کیفیت و ایمنی و .. اینا رو نمی تونید با جک مقایسه کنید. البته اسپورتیج و توسان موتورشون تنفس طبیعی هست که به خاطر کیفیت بنزین پایین در کشور یه مزیت بزرگ به حساب می اد به نسبت ماشین های توریو اونم با کیفیت چینی!! در ضمن اسپرتیج با موتور توربو هم به تعداد محدود در ایران هست که اکثرا مدل 2012 هستند و موتورشون 2 لیتری توربو هست با 280 اسب بخار قدرت و شتاب0 تا 100 حدود 7 ثانیه!!!! که جکو له میکنه به قول شما! البته خرید جک اس5 به نسبت قیمت کار درستیه ولی نه این که اونو با ماشینایی مقایسه کنید که تا دو برابر جک قیمت دارند!
      4+

    علی

    1394/4/11
    سلام لطفا هیوندای سانتافه کارکرده مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ رو آزمایش کنید از نظر کیفیت و دوام پس از طر چند سال
    با تشکر

    مزدا

    1394/4/11
    بابا جون هر کی که دوست دارید جک و جو و لیف و جیل و جولیو با این ماشینهای ژاپنی و کره ای مقایسه نکنید اخه حیف از 114 میلیون نیست بری یه اشغال مزخرف بخری که از بی کیفیت ترین مواد در اون استفاده شده با این پول لیست بلندی از ماشینهای ژاپنی و اروپایی رو میتونید خریداری کنید.

    رضا حیدریان

    1394/4/11
    خداوکیلی از بین ماشین های چینی توی بازار به خصوص از جک و لیفان و... از همه بهترینه.

    سعید سالاری

    1394/4/11
    بنده یک سال این ماشین رو دارم کیفیت خوبی داره (به نسبت چینی بودن)گارانتیش عالیه و پاسگخو اما امان از بازار دسته دومش هیچکی نگاهش نمی کنه اگه کسی بخواد سوار شه خوبه ولی نباید به فکر فروشش باشه
    البته من طراحیش رو نمی پسندم و میشد بهتر طراحی بشه اما ماشین محکمیه موتور خوبی داره اما گریبکسش خنگه لاستیک فابریکشم اشغاله و حتما باید عوض بشه

    علی ک

    1394/4/12
    بسیار جامع و کامل،همراه با عکسهای متنوع.مرسی

    sam

    1394/4/12
    من احساس میکنم که نویسنده این مقاله های بررسی, , بده بستونی با این نمایندگی های شرکتای اسیای جنوب شرقی(به جز ژاپن البته) دارن , اخه خداوکیلی هر کی تو ماشینا نشسته باشه کاملا متوجه میشه که چه موتوری چه اتاقشون چقدر اوراقه , بدترین قسمتشونم همین طراحی نچسبشونه که واقعا نمیفهمم چطوری به نظر نویسنه قشنگ اومده !!
    بعدش مثلا میاد تو فیلم از تینا ایراد میگیره !
    من خودم الان یه گل زیر پامه نزدیک 180 تا کار کرده , خدا وکیلی سواریش از یکی از این چینیا که یه بار پشتش نشستم بهتره ,
    اقای نویسنده اصل بی طرفیو رعایت کن توروخدا
    • کیانا

      1394/4/12
      اتفاقاً به نظر من یکی از بی طرف ها همین خودروبانکه
      اگر مجله های مختلفه ماشینی رو بخونی متوجه میشی که بعضی هاشون از یک ماشینی که دیگه همه می دونند چیه چقدر طرفداری می کنه! حتی بعضی از مجله های خیلی خیلی معروف!
      6+
    • REZA

      1394/4/12
      سام جان واقعا بايد ديدتون رو نسبت به چيني هاي جديدي كه اخيرا وارد كشور شدن رو عوض كنيد من اسم نمي برم ولي وافعا مدلهاي وارداتي چيني ها خيلي پيشرفت كردن با توجه به قيمت بايد نظر داد نه اينكه طرف مياد يك مرتبه ميگه اقا راو فور بگيره عاليه خب عقل كل مردم با توجه به جيبشون خريد ميكنن وگرنه همه ميرفتيم بنز وبي ام دبليو ميگرفتيم خلاص .اره عزيزم
      3+
    • shahin

      1394/4/13
      اتفاقا تو همین مقاله گیرباکس کند و شتاب کم و سفتی فرمان و کپی کاری چینی ها و ... رو به عنوان ایراد نوشته اند.پس بی طرفی رعایت شده. دیگه قرار نیست یه ماشینو بزارند وسط لهش کنند که ! البته من خودم اصلا از چینی ها خوشم نمیاد ولی هر ماشینی یه سری حسن و یه سری عیب داره. حتی بنز اس هم ایراد داره. ایرادش گرون بودنشه که 99 درصد مردم نمیتونند حتی فکر خریدشم بکنند.!
      6+
    • احمدرضا

      1394/4/13
      من اکثر بررسی های خودرو توی خودروبانک ( حالا چه به صورت متن و چه به صورت فیلم) دنبال کردم ممکنه بعضاً بررسی ها کامل نباشه و سطحی پرداخته شده باشه ولی به طور مشخص بررسی ها بیطرفانه است. این بررسی هم انصافاً بی طرفی داخلش رعایت شده. اشکال کار اینه که فکر میکنیم که اگه از یک ماشین خوشمون نیاد باید حتماً از اول تا اخر کوبیده بشه یا اینکه از چیزی خوشمون میاد باید سراپا ازش تعریف بشه و گرنه بیطرفی مورد نظر ما رعایت نمیشه.
      4+

    EA

    1394/4/13
    واسه من مموری و ماساژور نداره که.... شاید فول نیست... ولی فکر نکنم در کل داشته باشه چون تو سفارش چیزی ذکر نشده بود یا شایدم واسه بازار ایران نداره ...الله اعلم....راستی مشکله درب رانندشو که دیگو نگو....فیلم شده بودیم یه مدت........
    • میلاد

      1394/4/18
      خیالت راحت برا هیچ کس نداره . یه مقدار نویسنده اشتباهاتی کرده . این ماشین 7 ایربگ هستش نه 6 ایربگ

    ایوب

    1394/4/14
    سلام فک کنم این مدلش ۷ تا ایربگ داره زانویی هم هست ن ۶تا
    • میلاد

      1394/4/18
      درسته ایوب جان . ماشین 7 ایربگ داره از 11 محل خارج میشن . ایربگ زانو راننده هم داره
      1+

    مهدی

    1394/4/14
    در یک کلام
    اشغال

    amerocan and japan

    1394/4/20
    نظر من اینه که اصلا نمیصرفه.با پنج میلیون گذاشتن روی این پول یه سانگ یانگ کوراندو میخرم که خیلی دوست داشتنی و بهتره.یا اینکه توی این کلاس جک اس5 بسیار عالی هست بقیشم میزارم تو جیب
    نویسنده : irancar تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : خودروهای چینی , عکس و مشخصات جیلی , ماشین های چین و ایران ,
    برچسب ها : عکس ها و تصاویر جیلی شاسی بلند ,
    مطالب مرتبط
  • مطالبی که شما از آن ها خوشتان خواهد آمد...
  • معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت انواع "سانگ یانگ" صفر در بازار و نمایندگی
    عکس و مشخصات ام وی ام X33 جدید
    40 عکس و مشخصات جک T6کرمان موتور
    برای تست چری یا آریزو۵ قبل از خرید به کجا مراجعه کنیم؟
    خودروهای دست دوم که در ایران خوب فروش نمی رود
    عکس و قیمت خودرو بسترن B۷۰
    بررسی و مقایسه ام وی ام 110S جدید با 60 عکس
    شرایط فروش دو مرحله ای جک J۵ اتومات ودنده ای
    خودروهای ایرانی زودتر خراب می شوند یا خودرو چینی؟مقایسه زمان تعویض قطعه
    عکس و مشخصات جک S2، محصول احتمالی کرمان خودرو
    شرایط پیش فروش و شرایط خرید اقساطی لیفان ایکس شصت اتومات
    خودروهای تازه بازار بررسی تخصصی و قیمت لیفان 820
    هایما S7 کجاییه؟60 عکس و مشخصات هایما S7 شاسی بلند ایران خودرو
    قیمت و عکس لیفان ایکس60 اتوماتیک
    عکس جیلی GC6 کرمان موتور مشخصات جیلی
    شرایط اعتباری تيگو5 مدل Luxury و Excellent معمولی و اسپورت
    مشخصات فنی و عکس نمای داخلی و خارجی برلیانس در همه رنگ
    شصت عکس و مشخصات شاسی بلند جدید جیلی NL3،
    شرایط نقد و اقساط تابستانه محصولات MG با دو خودروی MG6 و MGGS
    قوی ترین و ضعیف ترین خودروی چینی بازار کدام است-مقایسه
    بنر جالب یک مصرف کننده در مورد خرید اشتباه ماشین چینی+عکس
    50 عکس جدید و مشخصات جیلی GC6، چینیِ کرمانی
    تصاویر و مشخصات فنی و قیمت راین V5
    تصاویر و مشخصات فنی و قیمت سانگ یانگ تیوولی شاسی بلند
    عکس قیمت و مشخصات فنی گریت وال هاوال H6
    عکس ها و تصاویر لیفان 820 در چین
    مقایسه تخصصی و تجربه رانندگی با جک J5
    دلیل گران بودن خودرو چینی در ایران
    بررسی تخصصی و کامل لیفان X50
    مشخصات فنی و تصاویر بایک سنوا چینی محصول دیار خودرو-1393 (BAIC Senova-1393)
    گالری تصاویر و مشخصات فنی بایک سابرینا دیار خودرو -1393 (BAIC Sabrina-1393)
    جدیدترین و اخرین قیمت تمام ماشین های چینی در بازار ایران
    همه چیز درباره صنعت خودروسازی چین ونام وبرند تمام ماشین های چینی
    عکس پرسیس 37 میلیونی خودروی چینی جدید از سایپا
    تصاویر و مشخصات خودروی برقی جیلی
    ليفان ايكس 60-(Lifan X60)
    جك توجوي-jac Tojoy)
    گالری عکس و بررسی فنی جك جي 5-1392 (Jac G5-1392)
    گالری عکس و بررسی فنی هافی لوبو چینی-1392 (Hafei Lobo-1392)
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • این نظر توسط سجادی در تاریخ 6 سال پیش و 16:02 دقیقه ارسال شده است

    سلام یه زمانی تازه لیفان ۶۲۰اکرمان موتور وارد کرده بود ما با کارکرد ۱۸۰۰۰از یکی از دوستان خریدم تا اخر سال حساب کردم چهارمیلون خرج گذاشت روی دستم هفته ای یکبار کرمان موتور بودم ضمنا اونجا که میرفتم دیدم کارمند های اونجا ال ۹۰وزانتبا وپارس سوار میشن گفتم چرا خودتون لیفان سوار نمی شوید طرف گفت مگه عقلم از دست دادم پژو۵۰ساله سابقه داره بیام از کارخانه دوچرخه ساز چینی ماشین بخرم سریع بعد از کلی ضرر فروختم وتوبه کردم تا اخر عمرم ماشین چینی نخرم

    این نظر توسط kazemi در تاریخ 6 سال پیش و 10:45 دقیقه ارسال شده است

    سلام. به نظرتان بین دو ماشین جیلی X7 که اتوماته و جک اس 5 که دنده ای است،کدام مناسبتر و راحتتر و ایمنتر است؟


    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار