پنجشنبه 29 مهر 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
ماشین لوکس صفر بهتر است یا کارکرده؟
  • تعداد بازدید : 5591
  • ماشین لوکس صفر بهتر است یا کارکرده؟

    ماشین صفر کیلومتر غیر لوکس بخریم یا ماشین کارکرده لوکس؟

     

    خودروهای لوکس جز مواردی هستند که همیشه بسیاری از مردم تلاش می کنند روزی آن را بخرند. یک ماشین لوکس صفر کیلومتر ممکن است برای بسیاری از افراد دست یافتنی نباشد. در حالیکه در مورد یک ماشین لوکس کارکرده ممکن است داستان متفاوت باشد.

    سوال بزرگ این است: آیا خودروی لوکس کارکرده یک انتخاب هوشمندانه است؟

     

    این سناریو را در نظر بگیرید: شما تصمیم گرفته اید که برای خرید ماشین آینده تان حدود 100 میلیون تومان هزینه کنید. با این هزینه به راحتی می توانید از پس خرید یک ماشین غیرلوکس صفرکیلومتر مانند تویوتا یاریس صندوقدار با آپشن هایی نظیر صندلی های چرم، صندلی برقی راننده، سنسور پارک و تهویه هوای اتوماتیک بربیایید.

     

    حالا چیکار خواهید کرد اگر با هفت هشت میلیون تومان بیشتر بتوانید یک بی ام و 320 مدل 2008  با 100.000 کیلومتر کارکرد بخرید؟ یا اگر بی ام و سری 3 خیلی کوچک است و دنبال یک شاسی بلند هستید نیسان مورانو 2008با 90.000 کیلومتر کارکرد چطور؟ به نظر پیشنهاد وسوسه انگیزی می رسد. اما آیا این انتخاب درستی نیز هست؟

     

    به خاطر داشته باشید که قیمتهای ذکر شده در بالا صرفا مثال هستند. قیمت واقعی بستگی به شرایط ماشین، محل فروش ماشین و اینکه آیا توسط نمایشگاه یا دلال و یا فروشنده شخصی فروخته می شود، دارد.

    برای هدف این مقاله، ما یک BMW 320مدل 2008 و یک تویوتا یاریس صندوقدار مدل 2014 را به عنوان ماشین های مرجع در نظر خواهیم گرفت.

    حالا لیستی از خوبی ها و بدی های یک خودروی غیرلوکس صفرکیلومتر و خرید یک خودروی لوکس کارکرده برای شما عنوان خواهیم کرد.

     

    یک خودروی غیرلوکس صفرکیلومتر

     

    خوبی ها:

     

    شرایط عالی: خودرو صفر کیلومتر است و شما اولین مالک آن هستید. این با یک خودروی کارکرده خیلی فرق دارد.

     

    گارانتی طولانی تر: خودروهای صفرکیلومتر حداقل دارای 3 سال گارانتی هستند. بعضی خودروهای لوکس دارای گارانتی طولانی تری هم هستند اما بسته به سن خودرویی که قصد خریدش را دارید ممکن است تنها یک یا دو سال از گارانتی آن باقی مانده باشد.

     

    انتخاب راحت تر: شما می توانید به دفتر فروش شرکت و یا یکی از نمایندگیهای فروش مراجعه کنید و خودروی صفرکیلومتر خود را پیدا نمایید. خودروهای کارکرده همه جا فروخته می شوند اما به لحاظ مقدار کارکرد و وضعیت ماشین، دارای تنوع بسیار بیشتری می باشند که این خود انتخاب را سخت تر می کند.

     

    مشوق های بهتر: معمولا خودروهای صفرکیلومتر با مشوق های بهتری از جمله سود مشارکت، اقساط بدون بهره و ... عرضه می شوند که ممکن است قیمت تمام شده را برای شما کاهش دهند.

     

    تکنولوژی جدیدتر: هرچه ماشین جدیدتر باشد معمولا دارای ویژگیهای مدرن تری هم می باشد. این موضوع می تواند شامل آپشن های ایمنی (تعداد ایربگ بیشتر، استحکام بیشتر در مقابل تصادف) تکنولوژی های صوتی جدیدتر مثل اتصال به آیفون و غیره باشد.

     

    نگهداری کمتر:یک ماشین صفرکیلومتر شاید تنها نیاز به تعویض روغن و جابجایی چرخ ها داشته باشد. حتی بعضی از کمپانی ها خدمات نگهداری رایگان به همراه ماشین صفرکیلومتر عرضه می کنند. اگر مشکلی برای خودروی شما پیش بیاید به احتمال قوی شامل گارانتی خواهد شد. خودروی لوکس کارکرده هم ممکن است دارای گارانتی نگهداری رایگان باشد اما احتمالا تنها یک یا دو سال از آن باقی مانده و یا تمام شده است.

     

    بدی ها

     

    افت قیمت بیشتر:بیشترین افت قیمت یک خودرو در همان چند سال اولیه عمر آن است. معمولا افت قیمت یک خودرو در سال اول حدود 20 درصد می باشد.

     

    رانندگی معمولی:ماشین شما کاملا نو و جدید است و هرجایی بخواهید شما را می برد اما متاسفانه یک ماشین لوکس نیست. البته این تنها زمانی یک مشکل واقعی است که چیزی که شما از ماشین انتظار دارید توانایی جذب و به حیرت واداشتن دوستان و خانواده باشد. یا اینکه شما از قبل قصد خرید یک خودروی لوکس را داشته اید اما حالا داخل یک خودروی غیر لوکس هستید. در این حالت ممکن است احساس سرخوردگی کنید از اینکه پشت یک ماشین معمولی نشسته اید.

     

    یک خودروی لوکس کارکرده

    خوبی ها:

     

    ماشین بهتر و جذاب تر:این مساله احتمالا اصلی ترین نکته ای است که شما خودروی لوکس کارکرده را در اولویت اول قرار می دهید. خودروهای لوکس پر از مواد جذابتر و با کیفیت تر نظیر تریم چوب گردو، پلاستیک های مرغوب و تزریق های آلومینیوم می باشد. این خودروها معمولا دارای موتورهای حجیم تر و در نتیجه قدرت بیشتر و همچنین طراحی زیباتری نیز  می باشد.

     

    افت قیمت کمتر:افت قیمت ماشین شما بر روی دوش مالک اولیه آن بوده است و شما دیگر احتمالا افت قیمت محسوسی را در مورد ماشین تان تجربه نخواهید کرد. افت قیمت خودروها معمولا در سالهای سوم و چهارم بسیار کمتر از سال اول است.

     

    بدی ها:

    گارانتی کمتر و یا بدون گارانتی:همانطور که اشاره شد با خرید ماشین کارکرده شما بخشی از گارانتی را از دست داده اید و احتمالا مدت کمی تا پایان گارانتی باقی مانده است و یا شاید کلا گارانتی آن به اتمام رسیده است.

     

    هزینه نگهداری بیشتر: از آنجاییکه خودروی لوکس شما در مقایسه با خودروی غیر لوکس هزینه تولید و در نتیجه قیمت بالاتری دارد و همچنین قطعات یدکی آن نیز گرانتر است لذا هزینه نگهداری آن بیشتر از خودروی غیرلوکس می باشد. همچنین فراموش نکنید که دستمزد مکانیک و سایر خدمات خودرو نیز در مورد خودروهای لوکس بیشتر از یک خودروی غیرلوکس می باشد.

     

    ممکن است تمامی آپشن ها را نداشته باشد: تنها به واسطه اینکه شما دارید یک ماشین لوکس خریداری می کنید، به این معنی نیست که هر خودروی لوکسی همه آپشن ها را داراست. برای مثال می توانید بسیاری از  BMW 320را ببینید که دارای نویگیشن و یا دوربین دنده عقب نمی باشند.

     

    تکنولوژی قدیمی:با فرض اینکه خودروی لوکس کارکرده دارای نویگیشن و یا سیستم صوتی پیشرفته باشد، اما ممکن است این سیستم ها به خوبی به کار نیایند. ممکن است اطلاعات نقشه ها قدیمی بوده و یا سیستم صوتی به خوبی با گوشی هوشمند شما کار نکند. اگر آخرین تکنولوژی برای شما حائز اهمیت است باید به همان خودروی صفر کیلومتر بچسبید.

     

    غیر اقتصادی تر:از آنجاییکه خودروها لوکس با موتورهای حجیم تر و قدرتمندتر می آیند، اغلب در مصرف سوخت غیراقتصادی تر از خودروهای غیرلوکس می باشند. علاوه بر این، بسیاری از موتورهای خودروهای لوکس نیاز به بنزین سوپر و مکمل دارند که این خود هزینه نگهداری را افزایش می دهد.

     

     

    خودرویی را که احساس می کنید برای شما مناسب است، بخرید

     

    واضح است که بدی های خودروی لوکس کارکرده بیشتر از خودروی غیرلوکس صفرکیلومتر است. اما یک تصمیم اینچنینی تنها بر اساس اعداد و ارقام و قیمت و هزینه ها نیست. اگر اینطور نبود اصولا شما کاری با خودروهای لوکس نداشتید و حتی نگاهشان هم نمی کردید. ما اینجا تنها هزینه های خرید و نگهداری خودروهای صفر و کارکرده را مقایسه کردیم و دریافتیم که یک خودروی غیرلوکس صفرکیلومتر بهتر است.

     

    کمی وقت بذارید و ببینید اولویتهای شما در خرید ماشین چیست و به خوبی ها و بدی ها وزن بدهید. فراموش نکنید سرانجام این شمایید که پول ماشین را می دهید و با آن رانندگی می کنید. ماشین ها هم جز خریدهای احساسی هستند، بنابراین اگر ماشین لوکس کارکرده باعث می شود شما احساس بهتری داشته باشید، خب همان را بخرید.

     

    با چشمان کاملا باز همان ماشینی را بخرید که شما را خوشحال تر می کند؛ حتی اگر آن ماشین گزینه مناسبی برای شخص دیگری نباشد. 

    مهدی تائبی
    برچسب‌ها: 
    خرید خودرو
    خرید و فروش خودرو
    خودرو دست دوم
    خودرو کارکرده
    معاملات خودرو

    نظرات

    رضا اسدی

    به نظر من فقط نمی توان به مبلغی که الان برای خرید ماشین کنار گذاشته ایم اکتفا کنیم لذا پیشنهاد من خودروی صفر غیر لوکس است

    امید

    من به شخصه خودروی لوکس کارکرده را ترجیح میدهم،1-در ایران گارانتی ماشین معنایی ندارد2-خودروی لوکس کارکرده کیفیت قطعات بالاتری دارد

    مهدی سنایی

    متن شیوا و خوبی بود.
    به نظر من امنیت و اطلاع از عدم خرابی در جاده ها و احساس مالکیت خودرو در خرید خودروی صفر ملموس تر و با معنی تر از خودروی کارکرده که معلوم نیست چطور استفاده شده هست.
    البته بعضی ها فقط به کلاس و شخصیتی که خودرو براشون به همراه میاره هستند, که در اون مورد قضیه کاملا متفاوت هست.

    حشمت

    بنظر من خودروی های صفر کیلومتر جدید زیر 100 میلیون اسباب بازی هایی آپشن دار هستند. من سوار ماشین می شوم که مرا به مسیر برساند راحت و امن. آپشن صندلی گرم کن و دی لایت و تلویزیون و بلوتوث و ... خوب اند ولی هندلینگ و عملکرد ماشین و موتور برای من مهمتر هست.
    الان خودروهای داخلی همگی مدل 89 به بعد افتضاح اند. بطور کل اگر یک خودروی سالم قدیمی پیدا کنید بهتره. مثلا کیفیت و دوام و عملکرد تویوتا خیلی دیر افت می کنه. سواری، امنیت و کیفیت و ظاهر ماشین خیلی مهم اند.
    اگر مطالب شما را مبنا قرار دهیم باید بگیم یک اکسنت صفر بهتر است از یک تویوتا کمری یا کرولای مدل 2009 و 50 هزار تا کارکرده!!!!!

    محمد

    بنظرمن خودروهای لوکس کارکرده به مراتب بهتراز صفر هستش مخصوصا درایران ک واقع خودروهای با کیفیت وامنیت بسیارپایین تولید میکنن .و انتظارات مشتری رو برآورده نمیکنه .

    سجاد

    منم با خرید یه خودروی لوکس کارکرده نسبت به خودروی غیر لوکس صفر موافقم.

    شهرام

    متن بسیارخوبی بود ولی با توجه به ماشینهایی که تولید داخل داریم من یک خودرو خارجی قدیمی تررا ترجیح میدهم کمااینکه مقداری هم خرج داشته باشه.
    چندبارتجربه این کاررا ازهیوندا وتویوتا وبی ام و داشته ام والان که تندر گرفته ام دررانندگی جاده بسیارمتفاوت وناراحت کننده است وصفربودن آن هیچ حسنی ندارد.

    یاسر

    خودروی صفر در ایران طوری تحویل مشتری میشه که تا مدتها باید ته مودنده جیبش رو خرجش کنه! از تعویض لاستیک اولیه و روکش صندلی و کفپوش گرفته تا هزینه روغن سرریز و احیانا خرابیهایی که گارانتی زیر بارش نمیره. مخصوصا اگر خودروی مورد نظر جزو خانواده پژو و سمند باشه!

    من به عنوان شخصی که کار فنی داره بیشتر ترجیح میدم خودروی کارکرده خارجی سوار شم تا اینکه خودروی صفر ایرانی بخرم. البته به شرطی که خودروی کارکرده سالم پیدا کنم

    محمد

    با سلام
    به نظر من اگر خودروی کارکرده را کامل بشناسیم یعنی مال یکی از اعضای فامیل یا دوستان باشد که بدانیم چگونه از آن استفاده کرده است خیلی میتوتند کمک کند.برخی بسیار ماشین دوست هستتند و از ماشین کار سنگین نمیکشند.خرید خودرو لوکس از این افراد بسیار عالی میباشد.

    بردیا

    سلام.
    از نظرات دوستان استفاده کردم.من چند وقته با خودم درگیرم ماشین چی بگیرم .206 داشتم صفر گرفته بودم و راضی بودم 3 سال دستم بود.حالا با حدود 70 میلیون نمی دونم چی بگیرم بهتر باشه ؟
    کمری ، سوناتا ، مزدا3،ویتارا،هیوندا کوپه ، ماکسیما، بنز C240 یا E240 یا بی ام و 318 i یا 320 i
    ( البته می دونم با 70 میلیون مدل پاییناشو می شه گرفت.)
    لطفا هر کی فنیه و می تونه راهنماییم کنه....ممنون می شم ...

    ghiasi

    ما که متوجه نشدیم فرق بین اتومبیل لوکس با غیر لوکس در این مقاله چی هست ؟ لطفا نویسنده بیشتر در این مورد توضیح بدهند. فکر کنم از نظر من تمام خودروهای خارجی از مدل 2010 به بالا لوکس هستند. و 90 در صد خودروهای ایرانی غیر لوکس . حالا شما بفرمایید که لوکس کدام و غیر لوکس کدامها هستند

    محمد

    قیاسی عزیز
    یه خودروی صفر کیلومتر صد تومنی یا یه خودروی خارجی دست دوم صد میلیونی. کدوم رو می خری؟

    محمد

    به نظر خرید یک ماشین کارکرده لوکس خارجی بر اساس استفاده در ایران بسیار عاقلانه است

    احسان

    من یه 206 مدل 82 خریدم که کامل مونتاژ فرانسه بود و 80هزار تا رفته بود و پنج سال به معنای واقعی هیچ خرجی غیر از تعویض روغن و فیلتر نداشت و تا 160هزارتا باهاش رفتم و فروختمش و هنوزم سالم بود.
    اما الان یکساله 206 مدل 92 خریدم که نمونه کامل یه خودروی بی کیفیته. تا چند ماه اول کامپیوترش خراب بود و ماشین خاموش میکرد. اصلا جرات نداشتیم باهاش مسافرت بریم. حتی قطعات پلاستیکی، صندلیها و قطعات داخل موتور خیلی بی کیفیت هستن. و کسی که قبلا نمونۀ خارجی رو داشته باشه کاملا تفاوت رو احساس میکنه و اذیت میشه.
    به نظرم یه ماشین لوکس دست دوم دو سه ماه اولش باید کمی بهش رسید و ازش مطمئن شد ولی چند سال آسودگی داره.

    مسعود

    خرید یک خودروی لوکس کارکرده، ریسک بالایی داره. عموماً این ماشین ها بعد از سه تا پنج سال استفاده نیازمند هزینه های نگهداری و تعویض قطعاتی هستند که بسیاری از صاحبان آنها هم به همین دلیل پس از استفاده از دوران به اصطلاح نو بودن ماشین، آن را می فروشند تا درگیر این هزینه ها و دردسرهای نگهداری آنها نشوند...
    با توجه به لوکس بودن این خودروها، قیمت قطعات و هزینه نگهداری آنها هم بسیار بیشتر از خودروهای معمولی تره.
    از طرفی کسی که میخواد خودروی دست دوم بخره، طبیعتا از قدرت مالی بسیار بالایی برخوردار نیست. چون اگر داشت و میتونست که همون خودروی لوکس رو صفر کیلومتر میخرید. پس باید توجه داشت که وقتی به طرف خودروی دست دوم لوکس میریم، در واقع داریم به استقبال هزینه ها و دردسرهایی میریم که مالک قبلی ماشین که احتمالا قدرت مالی بیشتری هم نسبت به ما داشته، داره از همون هزینه ها و دردسرها فرار میکنه!

    تازه ریسک اینکه ماشین دارای عیب یا مشکلاتی باشه که ما در موقع خرید از اونها بی خبریم هم بسیار بالاست.
    و واقعا اگر از ماشین درست استفاده نشده باشه، و مثلا در قسمتهای فنی مثل گیربکس اتوماتیک مشکلی پیش اومده باشه، هزینه های سرسام آوری رو به دوش خریدار تحمیل میکنه و آخرش هم شما نمیتونی از صحت و سلامت کامل ماشینت مطمئن بشی.

    با این توضیحات، اگر قصدمون از خرید ماشین، استفاده از کاربری های یک اتومبیل باشه و نه فخر فروشی و رقابت با اطرافیان و درآوردن چشم باجناق(!) به نظر عاقلانه تر میاد که با بودجه محدودی که داریم بریم به سمت خرید یک خودروی معمولی صفر کیلومتر. نه یک خودروی دست دوم لوکس!

    ضمناً لوکس و معمولی هم کاملا نسبی هستن! برای اکثریت جامعه، خودروهای داخلی و چینی، معمولی محسوب میشن و همه خودروهای خارجی، لوکس به حساب میان. برای بعضی دیگه هم، خودروهایی مثل یاریس و اکسنت و خودروهای ساده خارجی، معمولی حساب میشن و خودروهای بالای 200 تا 300 ملیون، لوکس به حساب میان.

    اونایی هم که یک ملیارد و دو ملیارد پول ماشین میدن، توی این مملکت و با این راهها و جاده ها، هیچ توجیه اقتصادی و عقلانی نداره کارشون و یقیناً تنها کاربری اون ماشینا همون درآوردن چشم باجناق محترم هست!!! :)

    مصطفی

    ولی به نظر من خودروی لوکس صفر از همه بهتره
    هر چند که ما پول خودروی غیر لوکس کار کرده رو هم نداریم

    رضا

    تشکر از نگارنده مقاله وکامنت اقا مسعود گل

    علي

    سلام
    من كه ترجيح ميدم ماشين لوكس با امنيت داشته باشم تا خودروي صفر بدون هيج امكانات امنيتي جه برسد به امكانات رفاهي و آبشن هاي اين جنيني.روي هم رفته عاشق ماشيناي لوكسم،بخصوص مدلهاي بي او دبليو،آ او دي و ...

    محمدرضا

    سلام
    من همیشه خودرو صفر داشتم و هیچ وقت هم ضرر نکردم چون اینجا ایران و تورم داریم . پس دوستان با کمی صبر بیشتر و تامین مالی بهتر خودرو صفر بخرید . البته این را بگم خودرو لوکس از 250 میلیون به بالا به حساب میاید . مثل جنسیس و ..

    یوسف

    سلام خدمت جناب تائبی عزیز
    این انتخاب بیشتر به سلیقه افراد بستگی داره.البته پارامترهایی که در مقاله اشاره شده هم درست هستند.
    بطورکل خودروی لوکس چه نو چه دست دوم هزینه هایش هم بالاست.بالاخره باید هزینه پز دادن ماشین مون رو بدیم و لذت راحتی و امنیتش رو ببریم.اگر یک گلگیر خودروی لوکس صفر شما بخورد چقدر از ماشین شما می افتد؟ افت سالهای اول هم غیرقابل چشم پوشی هست. دست دوم هم هزینه خودش رو داره. اما وقتی درستش کنید یا درست باشه تا سالها راحتین.
    برداشت دقیق از مقاله اینه که با یک مقدار سرمایه مشخص و ثابت خودروی دست دوم خارجی لوکس می خرید یا یک خودروی صفر. پس مشخصه که باید بین خودروی لوکس دست دوم که مثلا حدود صد صدو پنجاه تومن هست و یک خودروی صفر در همین حدود انتخاب کرد.
    من شخصا دست دوم تمیز رو ترجیح می دم (می دونی که تویوتا دارم). تا زمانی که اینقدر پولدار بشم که اگه عدد بالایی برای ماشین دادم دیگه دغدغه اش رو نداشته باشم. (طرف تمام پولشو می ده ماشین بعد نگران اینه که نخوره، نبرنش، خط نیفته و ....وای خدای من ...تقریبا ماشین سوارش اون میشه)
    خودرو از کالای سرمایه ای کم کم داره خارج میشه و خدا کنه زودتر این اتفاق بیفته.در اینصورت دیگه این سوالات مطرح نیست.
    ارادتمند

    امين عباسي

    من يه ماكسيماي ٨٢ داشتم و پارسال فروختم
    اين ماشين ريالي خرج برام نداشت
    عالي بود
    پيشنهادم به دوستان اينه كه ماشين لوكس ماكسيما بگيرن خرابي نداره اصلا

    علی

    همه ی این داستانها بر میگرده به شخص خریدار
    به عنوان مثال گوشی 8800 نوکیا که از گوشیهای لوکس به شمار میره با گذشت سالها از تولید اون هنوز هم سادگیه آن چم نواز است طرفداران خودشو هنوز هم داره و کسانی هستند که تعدادشون هم کم نیست حاضرن با وجود این که هیچ کارایی نداره قیمتی معادل با یک آیفون به روز با اون همه امکاناتو پاش بدن!
    ماشین هم همینه یک ماشینه لوکس همیشه خاص هست و خواهد ماند...
    اما برای استفاده روزانه و راحتیو آپشن و تامین قطعات به روز خودرو میشه یه ماشین غیر لوکسو انتخاب کرد
    که معادل اون مثل گوشیای سامسونگs3 و ال جی و هوآویhonor رو مثال زد در برابر ابر قدرت قدیم نوکیا 8800

    محمد

    خیلی جالب بود من کهنظرم برگشت .........
    چون ماشینو برای راحتی میخوایم ن پز دادن ماشین صفر و بی دردسر بهتره

    مهدی

    با سلام خدمت دوستان
    من یکو نیم سال پیش یک خودروی خارجی مدل پایین خریدم که طی این مدت فقط به اون هزینه کردم جدا از هزینه هایی که متحمل شدم وقت خودم رو برای تعمیرات و غیره اون گذاشتم که آخر سر دلمو زد و فروختمش با کلی ضرر ولی الان یک ماشین کارکرده نسبتا نو خریدم که دیگه خیالم راحت شده و دیگه اذیتم نمیکنه در ضمن خیلی هم ازاون خوشم اومده و از خریدم راضیم. امیدوارم سراغ خودروهای مدل پایینتر هرچند خارجی و با کیفیت نرین این تجربه من بود امیدوارم به دردتون بخوره

    صدرا واحدی

    خدمت عزیزان عرض کنم ملاک اصلی در انتخاب خودرو آسایش و راحتی خانواده وامنیت آنهاست در جاده و بدانم وقتی از مبدا حرکت می کنم حتما بدون هیچگونه ناراحتی و دغدغه به مقصد خواهم رسید . برای داشتن این چنین خودرو باید به سراغ تولیدکنندگان خودرویی رفت که در جهان حرفی برای گفتن دارند .

    انسان هوموساپینس

    سلام دوستان
    من فکر میکنم درآمد روزانه، ماهانه و سالانه شخص هم خیلی مهمه. خودروی لوکس در طول روز هزینه بنزین گرونتر+مکمل و...، ماهانه هزینه تعویض روغن، فیلتر روغن و اتاق، تعمیرات، لنت و...، و سالانه هزینه هایی مثل حق بیمه، مالیات و عوارض، لاستیک و...بیشتری رو در پی داره. بطور مثال شاید یه کارمند و کاسب هر دو به نوعی بتونن صد میلیون اولیه، یعنی هزینه خرید ماشین رو جور کنن، ولی در مورد هزینه های ثانویه، شرایط واسه یه کارمند مثلا با حقوق ماهانه یک میلیون تومن با یه کاسب با درآمد ماهانه 3 میلیون تومن متفاوت هست.


    منبع:

    http://www.takhtegaz.com/blog/new-car-or-used-luxury-car

    نویسنده : irancar تاریخ : امتیاز :
    موضوعات : قیمت روز خودرو , خرید و فروش اتومبیل , سایت خرید و فروش اتومبیل صفر کارکرده قسطی ,
    مطالب مرتبط
  • مطالبی که شما از آن ها خوشتان خواهد آمد...
  • قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت خودروهای داخلی در بازار
    قیمت الفا رومئو و سوناتا و رانا و اوانته وکیا کارکرده
    قیمت قطعی انواع پژو جدید در بازار ایران
    خودروهای دست دوم که در ایران خوب فروش نمی رود
    جدول قیمت بازار و کارخانه انواع خودرو هوندا صفر
    با سی میلیون تومن چه ماشین صفری می توان خرید؟
    قیمت لکسوس صفر در کارخانه و بازار
    قیمت جدید پراید صفر بعد از گرون شدن
    خودروهای کمتر از 20 میلیون تومان در بازار
    قیمت کیا سراتو دست دوم کارکرده با کیلومتر مشخص و سال تولید
    چه ماشین دست دوم و کارکرده با 5 میلیون تومن میشه خرید؟
    لوکس ترین خودروها در بازار ایران کدام است؟+قیمت
    ارزان قیمت ترین خودروها در بازار ایران کدام است؟
    قیمت جدید تندر 90 دست دوم
    قیمت چهار محصول سوزوکی و زمان عرضه توسط ایران خودرو اعلام شد
    قیمت روز انوع لاستیک با سایز و برند مختلف در بازار
    تخفیف های جدید وارد کنندگان خودرو این روزها
    تصاویر و قیمت و مشخصات وانت دو کابین ایسوزو DMAX
    تصاویر و مشخصات فنی و قیمت راین V5
    قیمت خودرو , قیمت ماشین, قیمت اتومبیلcar110.ir
    با 33تا40میلیون در دنیا می توان چه ماشینی گرفت و در ایران چه؟!
    قیمت به روز کیا
    قیمت 206 دست دوم در تیپ های مختلف
    قیمت به روز و جدید انواع تویوتا در بازار ایران
    جدول جدیدترین قیمت انواع پورشه در ایران
    جدیدترین و اخرین قیمت تمام ماشین های چینی در بازار ایران
    ارزان ترین ماشین های بازار ایران کدام است؟
    جدول جدیدترین و اخرین قیمت محصولات رنو
    جدول افزایش قیمت خودرو در سال 94
    واکنش بازار به گرانی رسمی خودرو
    قیمت و شرایط فروش شرکت مدیران خودرو شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    قیمت های جدید انواع بی ام دبلیو در سال 94
    با 20 میلیون چه خودرویی بخریم؟ +جدول
    برندگان و بازندگان «لوزان» در بازار خودرو چه کسانی هستند؟!
    تحولات صنعت خودروسازی ایران پس از توافق
    با و جود توافق افزایش قیمت خودرو قطعی است
    جدیدترین قیمت های خودرو در بازار
    جدول جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار