پنجشنبه 29 مهر 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
عکس ها ی بیرون وداخل و بررسی فنی و تخصصی هوندا آکوردمزایا و معایب و قیمت
  • تعداد بازدید : 4239
  • عکس ها ی بیرون وداخل و بررسی فنی و تخصصی هوندا آکوردمزایا و معایب و قیمت

    عکس ها ی بیرون وداخل و بررسی فنی و تخصصی هوندا آکوردمزایا و معایب و قیمت

    آکورد EX-B

    Honda Accord EX-B

    files_cars_2036201[c60d4d6c60241b0c5f2da538ee49e3dc].jpg
    • files_cars_9040751[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
    • files_cars_482552[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
    • files_cars_9331693[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
    • files_cars_3024564[1921f6a6f65b377d6428825fd630f1cf].jpg
    داشتم 1+
    میخوام 10+
    دارم 2+
    • کارخانه تولید کننده : هوندا
    • کشور تولید کننده : ژاپن
    • شرکت گارانتی/خدمات دهنده : فامیلی موتور
    • کلاس بدنه : سدان

    قیمت بازار

    191,000,000 تومان

    قیمت نمایندگی

    180,000,000 تومان

    معرفی خودرو

    نسل جدید یکی از پر فروش ترین محصولات هوندا (آکورد)، به زودی، وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که طبق اعلام هوندا، قیمت نسل جدید این خودرو تا سقف 300 دلار افزایش یافته است. این کمپانی همچنین، زمان آغاز عرضه ی گونه ی سدان آکورد را 19 سپتامبر، و زمان عرضه ی گونه ی کوپه ی آکورد را، 15 اکتبر اعلام کرد. این خودرو به زودی در تیپ های اسپرت، و تورینگ نیز عرضه خواهد شد، تا خریداران جوان بیشتری را به خود جذب کند. به گف

    نسل جدید یکی از پر فروش ترین محصولات هوندا (آکورد)، به زودی، وارد بازار خواهد شد. این در حالی است که طبق اعلام هوندا، قیمت نسل جدید این خودرو تا سقف 300 دلار افزایش یافته است.

    این کمپانی همچنین، زمان آغاز عرضه ی گونه ی سدان آکورد را 19 سپتامبر، و زمان عرضه ی گونه ی کوپه ی آکورد را، 15 اکتبر اعلام کرد. این خودرو به زودی در تیپ های اسپرت، و تورینگ نیز عرضه خواهد شد، تا خریداران جوان بیشتری را به خود جذب کند.

    به گفته هوندا نسخه پایه هوندای جدید به یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با توان 185 اسب بخار در دور موتور 6400 و گشتاور 181 پوند فوت در موتور 4 هزار مجهز می باشد. این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یا خودکار قرار می گیرد و مصرف سوخت آن 10.5 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

    همچنین یک موتور 3.5 لیتری v6 نیز برای هوندا آکورد مدل 2013 در نظر گرفته شده که به فناوری های i – vetec و غیر فعال سازی سیلندر مجهز می باشد.

    اطلاعات بیشتر

    مشخصات مهم

    حجم موتور 2356
    تعداد سیلندرها 4
    آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
    حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 173 اسب بخار در 6400 دور در دقیقه
    حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 230 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه
    سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو
    نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
    تعداد دنده (جلو) 6
    حداکثر سرعت 210
    شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 10
    سیکل ترکیبی مصرف سوخت 7.8 لیتر در 100 کیلومتر
    استاندارد آلایندگی یورو 5
    مشاهده تمام مشخصات فنی خودرو


    مشخصات فني هوندا آکورد

     

    هوندا آكورد هوندا آكورد
    مشخصات فنی
    نوع گيربكس
    گیربکس خودکار CVT
    حجم موتور
    2356 سی سی
    تعداد سیلندر
    4
    تعداد سوپاپ
    16
    قدرت موتور
    185 اسب بخار
    حداکثر سرعت
    208 کیلومتر در ساعت
    شتاب 0 تا 100
    9.8 ثانیه
    مصرف سوخت
    7.8 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
    طول
    4861 میلیمتر
     
    تجهيزات جانبي
    کیسه هوا
    کیسه هوای برای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای
    ترمز و کنترل
    ABS - EBD - VSA - BA
    سایر امکانات
    امکانات مشترک در مدل‌های EXA و EXB: سیستم Eco Assist - سیستم ANC (برای کم کردن صدای داخل کابین) - سیستم کمی در سربالایی HSA - رینگ 17 اینچی - سیستم TPMS (نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها) - چراغ‌های مخصوص روز DRL - سانروف - سیستم ورود بدون کلید Keyless Entry - سنسور باران - روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) - گرمکن آینه‌های جانبی - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - دوربین عقب - کروز کنترل - قابلیت تنظیم صندلی راننده در 10 جهت - دو عدد صفحه نمایش - امکانات مدل EXB: سیستم FCW (سیستم هشدار دهنده برای جلوگیری از تصادف به کمک دوربین) - سیستم LDW (سیستم هشدار دهنده در حین خارج شدن غیر عادی از مسیر جاده) - LED در چراغ عقب - نویگیشن - روکش چرمی فرمان - آینه میانی الکتروکرومیک - دو عدد حافظه تنظیمات صندلی - تنظیم صندلی کمک راننده به صورت برقی - گرمکن صندلی‌های جلو - قطب‌نما

    بررسی هوندا آکورد

    Honda Accord 2014 یکی از بهترین سدان های سایز متوسط با مصرف سوخت مناسب و عملکرد خوب است که مدل های مختلفی هم دارد.  این ماشین جادار است، سیستم انتقال قدرت خوبی دارد، شتاب زیادی دارد و رانندگی با آن راحت است. در ضمن نوع کوپه هم دارد. ولی رانندگی با گیربکس CVT برای همه راحت نیست و صندلی های عقب هم جداگانه جمع نمی شوند.

    ویژگی های جدید مدل 2014

    در سال 2014 هوندا یک مدل هایبرید هم به خانواده آکورد اضافه کرده و در تیپ LX هم از روکش پارچه ای استفاده می کند.

    معرفی

    تصور می کردیم که بعد از تحول عمده طراحی هوندا آکورد در سال 2013 که باعث شد هوندا آکورد کم مصرف تر شود و طراحی داخل کابین آن هم رسمی تر شود و در نتیجه این ماشین هم فروش خوبی داشته باشد دیگر شاهد تغییرات عمده جدیدی نخواهیم بود. ولی هوندا با این نظر ما موافق نبوده است چون به خط تولید هوندا آکورد قبلی آکور هایبرید هم اضافه شده است. نوع هایبرید هم دو مدل استاندارد و پلاگین دارد.


    آکوردها همیشه ماشین های جمع و جوری بوده اند و معروف به ماشین های بی دردسر هم هستند که باعث محبوبیت ماشین های هوندا شده است. جدیدترین هوندا آکورد هم همین ویژگی ها را دارد. حتی مدل های ارزان آکورد با موتور چهار سیلندر و گیربکس CVT ترکیب فوق العاده ای از عملکرد و مصرف بهینه سوخت دارند. مدرک این ادعا هم شتاب صفر تا 100 این ماشین است که 7.8 ثانیه است و در کنار آن مصرف سوخت ماشین 7.8 لیتر در 100 کیلومتر است. این ارقام برای ماشین های کوچک یا کامپکت هم خوب است چه برسد به ماشین جاداری مثل آکورد که سایز متوسط دارد.


    راحتی و ارزش خرید هم در موفقیت این ماشین تاثیر دارد. کابین ماشین سایز متوسط هوندا فضای کافی و صندلی های راحتی دارد. در ضمن این ماشین سریع هم هست. حتی مدل پایه LX هم ویژگی های خوب زیادی دارد. کنترل هوای دو منطقه ای اتوماتیک، پورت USB/iPod و دوربین نمای عقب بعضی از ویژگی های این ماشین هستند که در بیشتر ماشین ها جزو آپشن ها قرار می گیرند نه ویژگی های استاندارد.

    با عملکرد خوبی که این ماشین دارد و همچنین با وجود مصرف پایین سوخت و فضای کابین خوب و رانندگی راحت هوندا 2014 یکی از پرطرفدارترین ماشین های کلاس سدان ها خواهد بود. البته این تنها انتخاب خوب نخواهد بود. ماشین دیگری که می تواند در این کلاس رقیب آکورد باشد ماشین آتیما نیسان 2014 است که رانندگی با آن حالت اسپورت تری دارد. در ضمن تویوتا کمری 2014 و پاسات فولکس واگن 2014 هم از نظر فضای کابین مثل آکورد هستند ولی رانندگی با آن ها نرم تر و روان تر است. در مورد آکورد کوپه هم رقبای آن یکی می تواند آلتیما نیستان کوپه باشد که تولید آن برای 2014 متوقف شده است.


    بدنه، تیپ و آپشن ها

    هوندا آکورد 2014 انواع سدان متوسط و کوپه دارد. آکورد سدان چهار سیلندر 5 تیپ مختلف دارد: LX، Sport، EX و EX-L و EX-L with Navi.  آکورد سدان با موتور 3.5 لیتر V6 سه تیپ مختلف دارد: EX-L و EX-L with Navi و Touring.

    آکورد کوپه  چهار سیلندر تیپ های LS-S، EX، EX-L و EX-L with Navi دارد و مدل مجهز به V6 کوپه در مدلهای EX-L و EX-L with Navi موجود است.

    مدل پایه چهار سیلندر LX دارای چرخ 16 اینچ، تهویه اتوماتیک دو منطقه ای، کروز کنترل، صفحه نمایش 8 اینچ لمسی، تلفن بلوتوث و اتصال صوتی بلوتوث، دوربین نمای عقب، فرمان تلسکوپی با قابلیت تنظیم شیب، صندلی راننده با قابلیت تنظیم دستی ارتفاع، امکان جمع شدن صندلی عقب، چهار اسپیکیر به علاوه CD player، پورت aux، پورت USB/iPod و امکان کار با Pandora است.

    مدل Sport قدرت بیشتری دارد و دارای چرخ 18 اینچ، اسپویلر عقب، صندلی برقی راننده با هشت حالت تنظیم، فرمان با روکش چرم است. در مقایسه با LX در نوع EX چرخ های 17 اینچ، گرم کن آینه، سان روف، استارت دکمه ای، صندلی برقی راننده، فرمان با روکش چرمی، سیستم کنترل نقطه کور LaneWatch و سیستم صوتی با 6 اسپیکر است.

    مدل EX-L روکش چرم دارد و دارای حافظه تنظیمات صندلی راننده، چهار حالت تنظیم صندلی کنار راننده، گرم کن صندلی های جلو، سیستم های هشدار احتمال تصادف و خروج از مسیر، دوربین نمای عقب بهتر، آینه عقب حساس به نور با تنظیم خودکار، سیستم صوتی بهتر با هفت اسپیکر و صفحه نمایش لمسی هم هست. در این مدل امکان استفاده از HondaLink برای استفاده از نرم افزارهای گوشی در صفحه نمایش ماشین هم وجود دارد. مدل EX-L With Navi هم که از سیستم مسیریابی یا همان نویگیشن برخوردار است.

    EX V6 هم ویژگی های اضافی شبیه به چهار سیلندر EX دارد. V6-exclusive Touring ولی از همه جلو زده و شامل چراغ جلو LED و کروز کنترل و سیستم مسیریابی است.

    در مدل کوپه 2014 هوندا آکورد مدل LX-S شبیه به LX است ولی چرخ های 17 اینچ دارد و سیستم صوتی آن هم به جای 4 اسپیکر دارای 6 اسپیکر است. امکانات موجود در ماشین آکورد کوپه EX شبیه به امکانات EX-L V6 است که چرخ 18 اینچ دارد.


    سیستم انتقال قدرت و عملکرد

    در سال 2014 همه آکوردها دیفرانسیل جلو هستند و بیشترشان چه سدان و چه کوپه از موتور 2.4 لیتر چهار سیلندر استفاده می کنند. این موتور 185 اسب بخار نیرو تولید می کند. در مدل Sport که اگزوز دوبل هم هست این عدد به 189 اسب بخار می رسد.

    گیربکس استاندارد برای همه چهارسیلندر های آکورد غیر از EX-L از نوع دستی 6 سرعته است. برای این مدل های گیربکس متغیر پیوسته CVT به صورت آپشن وجود دارد ولی برای EX-L گیبرکس CVT استاندارد است. CVT در واقع جایگزینی برای دنده اتوماتیک محسوب می شود. همه آکوردها غیر از Sport با CVT به مصرف سوخت ترکیبی 7.8 لیتر در 100 کیلومتر (شهر8.7 / اتوبان 6.5 ) می رسند. مصرف سوخت ترکیبی Sport در صد کیلومتر 8.1 لیتر (در شهر 9 / اتوبان 6.5) است.

    موتور 3.5 لیتری V6 آکورد 278 اسب بخار نیرو تولید می کند و گیربکس اتوماتیک شش سرعته دارد. مصرف سوخت V6 به صورت ترکیبی 9 لیتر در 100 کیلومتر (شهر 11.2/اتوبان 6.9) است. در نوع کوپه V6 هم دنده دستی شش سرعته داریم. مصرف سوخت این مدل در حالت ترکیبی 10.6 لیتر در 100 کیلومتر (در شهر 13.07 / اتوبان 8.4)

    عملکرد ماشین های نوع پایه چهار سیلندر CVT بسیار قوی است. مدت رسیدن به شتاب صفر تا 100 برای مدل پایه آکورد 7.8 ثانیه است که برای این کلاس بسیار خوب است. در نوع V6 هم شتاب زیاد است. زمان شتاب صفر تا 100 مدل EX-L V6 6.1 ثانیه است.

    امنیت

    همه هوندا آکورد ها ترمزهای ضد قفل و سیستم کنترل کشش و پایداری دارند. ایربگ کناری برای صندلی های جلو هم در همه آکورد ها وجود دارد. دوربین نمای عقب هم در همه مدل ها هست. سیستم کنترل نقطه کور و خارج شدن از مسیر و هشدار تصدف هم در مدل های بالاتر هست.

    سیستم کنترل نقطه کور LaneWatch که در تیپ های EX به بعد هست به محض زدن راهنمای چرخش به راست تصویر صفحه نایش 8 اینچی را دوربین سمت شاگرد و در نمای پایین می برد تا رانند بتواند آن را کنترل کند. دوربینی که در آینه سمت راست قرار دارد نمای خوبی از این سمت در صفحه نمایش وسط به راننده می دهد.

    در تست ترمز مدل های چهار سیلندر و V6 همه آکوردها از سرعت 100 کیلومتر در ساعت بعد از طی 40 متر متوقف شدند. این مسافت کمی از حد متوسط برای سدان های سایز متوسط طولانی تر است.

    در تست تصادف آکورد سدان در ارزیابی کلی 5 ستاره از 5 ستاره گرفت. در تصادف از جلو این امتیاز 4 از 5 بود و در مورد تصادف از کنار 5 ستاره از 5 ستاره گرفته است. مدل آکورد کوپه در همه ارزیابی ها 5 ستاره از 5 ستاره گرفته است.

    طراحی داخلی و امکانات خاص

    غیر از چند مورد کوچک همه مواد استفاده شده در آکوردها حس و ظاهر با کیفیتی دارند. طراحی کلی داخل کابین شیک است و بدنه کابین  حس ماشین های لوکس را دارد تا یک ماشین برای استفاده روزمره یا کاری. داشبورد طراحی سه طبقه دارد. در قسمت بالا صفحه نمایش 8 اینچی زیبا با اطلاعات مختلف و رابط کاربری سیستم مسیریابی یا اطلاعات سیستم صوتی را می بینید.

    سرنشینان جلو و عقب هر دو فضای باز خوبی برای راحتی پایشان دارند و صندلی عقب این سدان یکی از بهترین ها در این کلاس است. صدای بیرون از کابین که در آکوردهای قبلی آزاردهنده بود حالا تا حد خیلی زیادی کم شده است. طراحی آکورد هم دید خوبی نسبت به بیرون را می دهد و ستون های جلو ماشین خیلی باریک هستند. ولی در طولانی مدت صندلی های عقب راحت تر از صندلی های جلو هستند. اندازه صندوق نوع سدان این ماشین هم متوسط است ولی در نوع کوپه به نسبت اندازه ماشین، اندازه صندوق مناسب است.


    رانندگی

    بیشتر خریداران آکورد نو چهار سیلندر آن را انتخاب می کنند و به نظر ما پشیمان هم نخواهند شد. رانندگی با این ماشین روان وراحت است و کنترل ماشین به اندازه کافی در دست راننده هست. البته انواع CVT به بهتر کردن عملکرد معروف نیستند ولی CVT در هوندا یکی از بهترین هاست و بعد از گذشتن لحظه نیاز به شتاب اجازه می دهد که دور موتور به آرامی پایین بیاید. البته اگر از CVT خوشتان نمی آید می توانید موتور V6 بگیرید که دنده اتوماتیک شش سرعته معمولی دارد. آکورد V6 واقعا سریع است.

    هوندا آکورد تعادل خوبی بین حرکت نرم ماشین و تن دادن به فرمان راننده برقرار می کند. البته آکورد هیچ وقت واقعا ماشین اسپورت محسوب نمی شود ولی این مدل امسال سر پیچ ها تعادل خوبی دارد.

    خسته شدیم از بس که هر هفته می گوییم این چینی آمد، آن چینی آمد. این اواخر دیگر داشتیم افسردگی می گرفتیم. راستش مدل های 2013 و 2014 مرسدس بنز و ب ام و و پورشه هم آنقدر که از دسترس دور است انگار برای ساکنان یک سیاره دیگر ساخته، فروخته و خریداری می شوند. خدا را شکر «فامیلی موتور» به دادمان رسید. شرکتی که واردکننده اصلی هوندای ژاپن معرفی شده است. چندی پیش سیویک را بررسی کردیم و گفتیم که مدل های جدید این ژاپنی خاطره انگیز چه مشخصاتی دارند و رقبایش چه کسانی هستند. دومین محصول جدیدی که هوندا راهی بازار ایران می کند، آکورد است. یک سدان خوب از همه نظر.

    از کجا آغاز شد؟
    اینکه مثل چینی ها نمی دانیم یک خودرو از کجا آمده، چه پیشینه ای دارد، موفقیت مدل های قبلی اش چطور بوده و روند رو به پیشرفتش چقدر طول کشیده، عالی است. علاوه بر اینکه اطلاعات خوبی به صورت مستند درباره آکورد موجود است، ایرانی ها خاطرات و تجربیات خوبی هم با آن دارند. مخصوصاً مدل های 92 آن. این خودرو سال 1989 پرفروش ترین خودروی آمریکای شمالی شد. اصلاً آکورد اولین خودروی ژاپنی بود که در آمریکا تولید می شد. بین سال های 1982 تا 1997 پرفروش ترین ژاپنی دنیا در کلاس خودش بود. سال 2010 آماری منتشر شد که محبوبیت آن را نشان می داد. این خودرو توانسته بود به رکورد تولید بیش از 10 میلیون دستگاه دست پیدا کند. به عقیده مؤسسات و نشریات مختلف، هوندا آکورد همیشه جزو 5 خودرو اطمینان برانگیز دنیا بوده است. سایت و مجله Car & Driver 26 بار این سدان را در زمره 10 خودروی برتر سال خود قرار داده بود. سال 2008 اعلام شد این هوندا رکورد بیشترین واردات به کره جنوبی را از مرسدس بنز، لکسوس و ب ام و ربوده است. محصولی که سال 1976 کار خود را به عنوان یک هاچ بک آغاز کرد در سال 2013 به عنوان یک سدان سایز متوسط باکیفیت راه خود را پیش گرفته است. شاید معروفیت و محبوبیت آن به اندازه سیویک نباشد ولی بدون تردید یکی از موفق ترین ها در نوع خودش بوده و هست.

    درباره نسخه 2013
    بی خیال تاریخچه و نسل بندی شویم. یک راست برویم سراغ مدل جدید ببینیم چه کاره حسن است. آنچه قرار است در ایران به عنوان جدیدترین آکورد شرکت هوندا عرضه شود مربوط است به نسل هشتم تولیدات. محصولی در کلاس سدان های MidSize (سایز متوسط) که اتفاقاً همین سایزبندی اش محل جنجال بسیاری بود. این خودرو از نظر ابعاد خارجی کاملاً بزرگ و در کلاس FullSizeها قرار می گیرد. اما بر اساس قوانین EPA آمریکا فضای داخلی تعیین کننده کلاس سایزبندی خودرو است. که به این ترتیب آکورد در رده متوسط قامتان قرار می گیرد. اینکه می گوییم در ایران بدین خاطر است که جدیدترین نسخه آکورد ویرایش 2013 و نسل 9 است. بد نیست بدانید که این آکورد علاوه بر آمریکا و خود ژاپن در کشورهای دیگری مثل تایلند،  تایوان،  چین و هند نیز تولید می شود. مدل CrossTour و آکورا TL از روی همین خودرو الهام گرفته شده اند. برای این خودرو چند پیشرانه در نظر گرفته شده است که شامل نسخه های2، 2.4 و 3.5 لیتری می شود. اما قرا نیست همه این مدل ها راهی بازار ایران شود. تنها مدل 2.4 لیتری چهار سیلندر آن توسط فامیلی موتور عرضه خواهد شد که انصافاً مدل بدی نیست. روی تیپ EX این خودرو باید سان روف برقی، رینگ 17 اینچی، رادیو ماهواره ای XM،  پورت بلوتوث، اگزوزهای دوبل، کروز کنترل، صندلی های 8 جهته برای راننده و سرنشین جلو،  چنجر 6 دیسکه، نقشه خوان،  موقعیت یاب جهانی، بال عقب و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک نصب شده باشد. همه آکوردها چه فول چه نیمه فول مجهز به 6 ایربگ هستند. همگی دارای VSA (سیستم کمکی پایداری خودرو) و TC  (کنترل کشش) هستند. توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD و BA ترمزگیری کمکی نیز روی آن دیده می شود. شاید به خاطر این توانمندی ها بوده که از موسسه IIHS آمریکا به مقام «خوب» رسیده است. تنها در قسمت ایمنی سقف رتبه «قابل قبول» را کسب کرد. موسسه دیگر تست ایمنی NHTSA نیز برای آن 5 ستاره کامل در نظر گرفت. آکورد در بازارهای جهانی مدام با تویوتا Camry، نیسان Altima، شورولت Malibu، هیوندای Sonata و دوج Avenger مقایسه می شود. مجله موتورترند آن را به دلیل هندلینگ مناسبش می ستاید ولی قدری از بابت وزن بالایش اظهار نگرانی می کند. 

    آکورد و رقبایش
    این بار یک کله می زنیم به قلب دشمن. آکورد را به صورت تک به تک با رقبای داخلی اش مقایسه می کنیم. اکنون این خودرو در بازار آزاد بین 180 تا 190 میلیون قیمت گذاری شده است. خُب با این پول چه گزینه های دیگری داریم؟ فول ترین نسخه هیوندای سوناتا 2013 چیزی حدود 147 تا 150 میلیون تومان قیمت دارد. طبیعی است که از نظر امکانات سوناتا یک سر و گردن از رقیب ژاپنی اش و چه بسا رقبای آلمانی اش هم بالاتر است. نسل جدید آزرا که این ور آن ور مدام با نام گرنجور صدایش می زنند هم با 212 میلیون تومان پیدا می شود. این خودرو از سوناتا هم پرآپشن تر است. قد و قواره اش از آکورد بزرگ تر شده است. نسخه های 2010 آزرا را می شود با 130 تا 140 میلیون تومان هم خرید. قید جنسیس 2013 VIP را بزنید. این خودرو بیش از 250 میلیون تومان هزینه دارد. بروید سراغ نسخه 2011 آن که با 188 میلیون تومان هم می شود خرید. در بین محصولات تویوتا اولین گزینه اوریون است. که در بازار ایران نسخه فول 2013 آن را 203 میلیون قیمت گذاری کرده اند. مدل پایین تر گراند 192 و مدل قدیمی 2011 همین اوریون 160 میلیون تومان خرید و فروش می شود. جدی ترین رقیب هوندا آکورد در بین تولیدات تویوتا، سواری سدان کمری است. شما برای این خودرو با چند گزینه روبه رو هستید. یا اینکه سراغ مدل فول 2012 بروید که 140 میلیون تومان قیمت دارد. یا اینکه سراغ مدل های GL، GLX و SE ویرایش 2013 بروید که به ترتیب 130، 160 و 170 میلیون تومان قیمت گذاری شده اند. جدی ترین رقیب آکورد در بین تولیدات کیا، اپتیما است. سدان جالبی که بین 130 تا 150 میلیون تومان خرید و فروش می شود. احتمالاً کسی با این پول سراغ سراتو چهار درب نمی رود حتی اگر قیمتش 110 میلیون باشد. یک پیشنهاد فرانسوی هم برایتان داریم. رنو فلوئنس E4 که به زور قیمتش به 115 میلیون تومان می رسد. به عنوان آخرین گزینه در قسمت سواری ها،  خانواده آلفارومئو می رسیم. جایی که می شود جولیتا فول را به قیمت 162 و میتو فول را به قیمت 115 میلیون خریداری کرد.کادنزا، سواری لوکس کیا نیز موجود است. مدل فول و نیمه فول آن بین 181 تا 197 میلیون تومان متغیر است. معمولاً کسی که مشتری هوندا است سراغ کیا نمی رود. شاید مشتری این خودرو بدش نیاید که دوری هم در بازار شاسی بلندها بزند. جایی که هیوندای وراکروز نیمه فول با 2 ایربگ حدود 200 میلیون تومان خرید و فروش می شود. سانتافه 2013 نیمه فول با موتور 2.3 لیتری اش هم همین اندازه می ارزد. یعنی 200 میلیون. اما مدل 2012 فول آن را با 175 میلیون هم می توان خریداری کرد. تویوتا یک محصول خاص دارد به اسم Rav4 که مشتریان خاصی را هم طلب می کند. این شاسی بلند سایز متوسط که تقریباً اندازه سوزوکی ویتاراست حدود 177 میلیون تومان خرید و فروش می شود. در بازار بگردید یک پرادو 2 درب GX نیمه فول با 215 میلیون پیدا می شود. گزینه دیگر که از نظر قیمتی پیشنهاد می شود تویوتا هایلوکس پیکاپ است که حتی به 160 میلیون هم نمی رسد. سورنتو شاسی بلند زیبای کیا موتورز نیز بسته به نوع آپشن هایش بین 195 تا 209 میلیون تومان قیمت گذاری می شود. 

    آکورد بخریم یا...
    بیایید ببینیم چه کسی باید برود سراغ Accord. این روزها 200 میلیون آنقدری نیست که بگوییم طرف مایه دار است. بنا بر این می تواند از هر صنفی باشد. البته که از بین معلم ها و کارمندان نمی تواند باشد. یک بازاری باشد بهتر است. فعال در بازار ابزار آلات ساختمانی. مثلاً شیر، شیشه دوجداره. نباید خیلی با آن مسافرت کند. نباید چون دلش را ندارد. قاعدتاً یک 206 دیگر نیز در منزل است که بر حسب تصادف برای «منزل»  خریداری شده. به درد جوان ها می خورد. جوانان متأهل. سن بالاها هم می توانند سوارش شوند البته سن بالاهای مجرد!


    واقعا مونده بودیم هوندا 200 میلیونی بخریم یا نه؟
    ملت تو خرید پراید 16 میلیونی موندن واقعا اینه دقدقه ما؟!
    علی: 1392/5/28 23:02:27،
    27 رای مثبت
    19 رای منفی
    حال ما بد نیست..راضی هستیم الحمدا..
    معین علوی: 1392/5/28 23:30:18،
    22 رای مثبت
    24 رای منفی
    توضیحات خوبی ارائه شد ولی مقایسه خوبی از لحاظ فنی با رقبای خودش صورت نگرفت
    علي: 1392/5/28 23:49:51،
    40 رای مثبت
    23 رای منفی
    آيا فقط مشكل جووناي ما اينه؟ نه واقعأ اينه؟
    شاس: 1392/5/29 00:26:00،
    46 رای مثبت
    24 رای منفی
    مردم به نون شبشون محتاجن از سر کجا 200 میلیون بیارند
    علیرضا: 1392/5/29 01:36:38،
    38 رای مثبت
    24 رای منفی
    یک ماشینی معرفی کن درحد توان ملت باشه.200 میلیون رو تو میدی iranjib?
    وحيد: 1392/5/29 03:23:11،
    57 رای مثبت
    26 رای منفی
    يه جورى ميگيد ٢٠٠ميليون اونقدرى نيس كه يكى ندونه فكر مى كنه الان ٣ چهارم ملت ميلياردرن ! خجالت آوره واقعاً ، مردم محتاج نون شبشونن بعد صحبت از ارزش پول ميكنيد.
    وحید: 1392/5/29 03:59:13،
    34 رای مثبت
    18 رای منفی
    نمیدونم من توایران نیستم یا اینا؟ آقا قیمت برنج و روغن و گوشت و شکر و شیر و....نخواستیم ارزون کنن فقط ثابت نگه دارن دیگه چیزی نمیخایم ماشین 200میلیونی هم نمیخایم .....
    محسن: 1392/5/29 09:35:11،
    41 رای مثبت
    19 رای منفی
    پورشه گرونه، نمي شه خريد اما اينا مفت هستن
    من مهندس مكانيكم اگه هزينه اجاره و غذا رو كم كنم 400ماه ميكشه تا اگه گرون نشن يكيشونو بخرم
    محسن: 1392/5/29 09:36:18،
    27 رای مثبت
    17 رای منفی
    واردكننده ها ماشيناي زير 30تومن شيك جديد وارد كنن، البته نه مثل تيبا و ...
    واقعا ... با اين سليقشون. اين همه ماشين ارزون و قشنگ هست تو اروپا!
    کرمانشاهی : 1392/5/29 10:36:21،
    22 رای مثبت
    18 رای منفی
    حال تو ازاین مجمل بخوان حدیث مفصل را
    شاهین: 1392/5/29 11:18:27،
    17 رای مثبت
    23 رای منفی
    هوندا آکورد رو بخریم. چون ماشینهای ژاپنی استثنایی هستند و حرف ندارند. از این چینی ها خیلی بهتره. درسته پول بیشتری باید بدی ولی ارزش داره. بگو خب.
    رضـا: 1392/5/29 12:02:01،
    24 رای مثبت
    18 رای منفی
    واقعا هم 200 میلیون پولی نیست !
    ولی نه برای قشر کثیر و ضعیف !
    فرشاد: 1392/5/29 14:34:48،
    24 رای مثبت
    19 رای منفی
    ایــن مـاشـیــن فــــوق الــعـــادســــت.
    مصطفي: 1392/5/29 17:28:21،
    18 رای مثبت
    20 رای منفی
    ماشين ژاپني مثل هميشه خوب وبا كيفيت
    حسین: 1392/6/17 16:09:58،
    12 رای مثبت
    14 رای منفی
    واقعا که خداییش این ماشین ارزش داره 178 تومن بدی؟؟؟؟
    پارسال همین موقع موهاوی بود89 تومن
    حالا ببین کارمون به کجا رسیده
    رضا: 1392/6/19 17:44:37،
    18 رای مثبت
    17 رای منفی
    آقا کی گفته 200 میلیون . قیمتش همین الان 155 میلیون تومنه
    جیگیلی: 1392/7/6 12:34:40،
    14 رای مثبت
    12 رای منفی
    190 تومن بود نمایندگیش تو ملاصدار آشنا داشتیم با تخفیف 148 داد به ما حالشو بردیم
    مجتبی: 1392/7/6 23:53:26،
    16 رای مثبت
    12 رای منفی
    سلام من چند روزه آکورد خریدم واقعا هم راضیم از سوناتا 2013 به مراتب بهتره یه مدت هم توسان داشتم ولی از اون هم خیلی بهتره رانندگی باهاش هم راحت و دلنوازه
    نکته جالب اینکه مصرف سوختش روی 140 کیلومتر 4 است
    ehsan: 1392/8/7 22:48:43،
    7 رای مثبت
    14 رای منفی
    ماشین ژاپنی خوبه ولی از نظر هزینه نگهداریش به مراتب بشتر از ماشینهای هم پایش مثل سوناتا است واصطحلاک بیشتری هم داردواز نظر لوازم هم بسیار گران تر از ماشینهای هم ردش است
    محسن مادانی: 1392/9/13 18:21:56،
    3 رای مثبت
    4 رای منفی
    ماه بی نظیر دروغ نیاشه راحتی بنز قیمت خوب عالی
    مهران: 1392/9/15 14:36:57،
    5 رای مثبت
    6 رای منفی
    این مدل حدود160 میلیون تومان قیمت داره.من مدلEX رو شخصا وارد کردم.ماشین کم نظیری هستش.اما شما که میگین
    200میلیون پولی نیست باید بدونید که مردم ما تحت فشار شدیدی هستن.من یه مهندس ساختمان و دست اندرکار ساخت وساز هستم و واقعا به زحمت تونستم بعداز چندین سال
    یه ماشین نسبتا خوب بخرم.
    محسن : 1392/9/30 20:07:15،
    8 رای مثبت
    7 رای منفی
    ما سر چی داریم دعوا میکنیم والله بالله این ماشین ها این قیمت نیستند تو کشور ما گران میدند صدجور مالیات گمرک ثبت سفارس اموزش و پرورش 140 درصد عوارض عوارض اسفالت الودگی هوا نان بربری بچه ها پنیر همسایه ها و هزارچیز دیگهقیمت این ماشین با دلار هزار تومانی یکسال پیش 28 میلیون تومان است نه 200تومان
    محسن ... خور: 1392/10/28 21:51:17،
    5 رای مثبت
    4 رای منفی
    هرچی باشه به پراید که نمیرسه
    میدونی پرابد sx 111 چه امکاناتی داره
    ماني: 1392/12/25 08:31:51،
    5 رای مثبت
    2 رای منفی
    با نظر خيلي ها تون موافقم آخه 200 ميليون رو چند نفر ميتونند بدند بعدش هم فقط همين که نيست بايد بنزين آزاد بزني، هزينه بيمه و نگهداري مثل تعويض روغن و تعميرات جزئي و اگر هم تصادف کوچولو هم بکني بايد کلي پول بدي بعد هم که ميخواي بفروشي کلي از قيمتش کم ميکنند اين همه هزينه رو کي ميتونه بپردازه من که يک سمند دارم همينطوري ماهي حداقل 150 تومان متوسط برام خرج داره
    من که اصلا فکر خريد چنين ماشيني رو هم نميتونم بکنم
    سعید : 1393/5/28 03:37:14،
    0 رای مثبت
    1 رای منفی
    سلام بله سواری آکورد خوشگله ولیکن قیمتش خیلی خیلی خوشگل تره 200 میلیون کم پولی نیست واقعا زیاده.


    مشخصات فنی
    نام خودرو هوندا آکورد
    مدل(طراحی) 2013
    تعداد سیلندر 4
    تعداد سوپاپ 16
    حجم موتور 2356 سی سی
    قدرت موتور 185 اسب بخار
    حداکثر سرعت 208 کیلومتر در ساعت
    شتاب 0 تا 100 9.8 ثانیه
    وزن: 1526 کیلوگرم
    مصرف سوخت 7.8 لیتر در 100 کیلومتر به صورت ترکیبی
    طول 4861 میلیمتر
    کیسه هوا کیسه هوای برای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده‌ای - مجموعا 6 کیسه هوا در مدل EXA و 8 کیسه هوا در مدل EXB
    ترمز ABS - EBD - VSA - BA
    سیستم صوتی صفحه نمایش 8 اینچی، بلوتوث و قابلیت پخش MP3، WMA و CD مشترک در مدل‌های EXA و EXB - سیستم صوتی به همراه 6 بلندگو در مدل EXA - سیستم صوتی Premium با حافظه 16 گیگابایتی به همراه 7 بلندگو و یک ساب‌ووفر و نویگیشن در مدل EXB
    سایر امکانات
    امکانات مشترک در مدل‌های EXA و EXB: سیستم Eco Assist - سیستم ANC (برای کم کردن صدای داخل کابین) - سیستم کمی در سربالایی HSA - گیربکس خودکار CVT - رینگ 17 اینچی - سیستم TPMS (نشان‌دهنده باد لاستیک‌ها) - چراغ‌های مخصوص روز DRL - سانروف - سیستم ورود بدون کلید Keyless Entry - سنسور باران - روشن و خاموش شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) - گرمکن آینه‌های جانبی - سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو - دوربین عقب - کروز کنترل - قابلیت تنظیم صندلی راننده در 10 جهت - دو عدد صفحه نمایش - امکانات مدل EXB: سیستم FCW (سیستم هشدار دهنده برای جلوگیری از تصادف به کمک دوربین) - سیستم LDW (سیستم هشدار دهنده در حین خارج شدن غیر عادی از مسیر جاده) - LED در چراغ عقب - نویگیشن - روکش چرمی فرمان - آینه میانی الکتروکرومیک - دو عدد حافظه تنظیمات صندلی - تنظیم صندلی کمک راننده به صورت برقی - گرمکن صندلی‌های جلو - قطب‌نما
    محدوده قیمت 195-163 میلیون تومان
    آخرین بروزرسانی قیمت 1393/2/28
    نمایندگی فروش فامیلی موتور
    عکس



    »» تویوتا کمری یا هوندا آکورد؟ کدام بهتر است؟!

    سال ها بود که تویوتا کمری تنها سدان متوسط قابل اعتماد در بازار ایران شمرده می شد و بی شک آن هایی که در گذشته به دنبال خودرویی با کیفیت و مرغوب می گشتند، کمری در انتخاب اول آن ها قرار داشت.

    Honda Accord vs. Toyota Camry

    Honda Accord vs. Toyota Camry

    اما اخیرا شرکت فامیلی موتور پای محصولات هوندا را به کشورمان باز کرده و با ارائه دو مدل سیویک و آکورد تحولی در بازار داخل بوجود آورده است. امروز بحث ما مرتبط با مدل آکورد است.
    شاید شما هم می دانید که این دو خودروی ژاپنی برای سالیان سال در لیست پر فروش ترین خودروهای بازار آمریکا قرار داشته اند و رقابت این دو خودرو، یک رقابت جهانی است که اگر فاکتورمان میزان فروش باشد، کمری در رتبه ی نخست قرار خواهد گرفت.(چرا؟) در ادامه می خواهیم مقایسه ای گذرا بین این دو خودرو داشته باشیم.

    Honda Accord vs. Toyota Camry

    Honda Accord vs. Toyota Camry

    طراحی ظاهری


    اگرچه صحبت کردن درباره طراحی یک بحث کاملا سلیقه ای است، اما بگذارید کمی در این باره به صورت عمومی صحبت کنیم. از کمری شروع می کنیم: سال 2010 بود که تویوتا نسل جدید کمری را وارد بازار کرد و سرو صدای زیادی را به راه انداخت. خیلی ها می گفتند زشت است و از آن طرف عده ای می گفتند زیبا است! اگر طراحی نسل قبل کمری را با طراحی این نسل مقایسه کنیم شاهد افت هستیم چه بسا تویوتا این نسل را بسیار محافظه کارانه طراحی کرده است. در جلو چراغ های شکسته و جلوپنجره مخصوص تویوتا خودنمایی می کند و در عقب چراغ های L شکل نمایی کاملا متفاوت به کمری بخشیده اند. تویوتا در طراحی این نسل کمری از عضلانی بودن بدنه کاسته و تمرکزش بیشتر بر روی ظاهری به روز و کارآمد بوده است. اگر دیدی دیگر داشته باشیم طراحی این خودرو اگرچه ساده است اما کاملا قابل قبول بوده و زود از جلوی چشم نمی افتد. به هرحال بنظر می رسد خود تویوتا هم از طراحی این خودرو لذت نمی برد و قول طراحی بهتر در نسل بعدی کمری را به هوادارانش داده است. امتیاز این بخش کمری: 6.5


    حالا نوبت به آکورد رسید: شاید در گذشته با شینیدن نام هوندا یاد طراحی های بی روح و خسته کننده می افتادید اما زمان گذشته است و دیگر آن هوندا، خسته کننده باقی نمانده است! آکورد هم در نسل قبل خود از طراحی غیر قابل قبولی بهره می برد اما هوندا این نسل آکورد را دگرگون کرده است. چراغ ها، خطوط بدنه، جلوپنجره و اجزاهای دیگر، همگی بسیار زیبا و شیک کنار هم جاافتاده اند و سبب بوجود آمدن خودرویی مدرن شده اند. پس طراحی آکورد یک سر و گردن از طراحی کمری بالاتر است. امتیاز این بخش آکورد: 8
    عملکرد و کارایی

    2013_honda_accord_eng_ct_830121_717
    این بار از آکورد شروع می کنیم: آکورد در ایران تنها با موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر عرضه می شود. این موتور قادر است 185 اسب بخار نیرو تولید کند و آکورد را ظرف مدت 8.2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. حداکثر سرعت این خودرو 222 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. گیربکس این خودرو از نوع CVT یا پنج دنده اتوکاتیک است و تمام نیرو را به محور جلو وارد می کند. این اعداد و ارقام حاکی از عملکرد خوب آکورد است. امتیاز این بخش آکورد: 8

    2013_honda_accord_eng_ct_830122_7170
    کمری(GLX): تویوتا کمری هم در ایران با پیشرانه کم حجم خود عرضه می شود. حجم موتور کمری 2.5 لیتر است که از آکورد کمی بیشتر است. این موتور می تواند 181 اسب بخار قدرت تولید کند. شتاب این خودرو 9.2 و حداکثر سرعتش 195 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است که مطمئنا در مقابل آکورد یک بازنده است اما کارایی اش همچون سابق بی نظیر خواهد بود. سواری این خودرو نیز همچون سابق کاملا نرم و بی صدا است. امتیاز این بخش کمری: 7
    کیفیت


    نظر دادن درباره کیفیت دو خودروی ژاپنی کار بسیار سخت و دشواری است چراکه همه خودروهای ژاپنی دارای کیفیت قابل قبولی هستند. کمری: با نشستن داخل کمری حسی خوبی به شما دست می دهد، همه چیز خیلی ساده در کنار هم قرار گرفته اند و کیفیت و مرغوبیت را کاملا حس خواهید کرد. اگر هم نگاهی به زیر کاپوت این خودرو بیاندازید متوجه کیفیت بی نظیر این خودرو خواهید شد، از عایق ها گرفته تا قطعات دیگر. از تویوتا چنین خودروی با کیفیتی هم می شد انتظار داشت. امتیاز این بخش کمری: 9


    آکورد: هر دو خودرو دارای کیفیتی در سطح عالی هستند اما به محض نشستن در کابین این خودرو علی رغم جلوه ای کاملا زیبا می گویید: حس نشستن در کابین تویوتا بهتر بود! این موضوع را با مشاهده دیگر قسمت های این خودرو هم می توان احساس کرد. امتیاز این بخش آکورد: 8.5
    ایمنی

    toyota camry crash test

    کمری: نمرات تست های تصادف کمری در سال 2012 بهبود یافته است و در مدل های جدید، ایمنی آن بدون تغییر باقی مانده است. این خودرو که قویتر و سبک تر از نسل قبلی اش است بصورت استاندارد دارای ده کیسه هوا است اما توجه داشته باشید بیشتر مدل های کمری در ایران دارای دو کیسه هوا هستند اما مدل های 8 کیسه هوایی هم در بازار داخل موجود است. دوربین دید عقب و هشدار دهنده نقطه کور از ویژگی های سفارشی این خودرو هستند که تنها در مدل فول قابل رویت است. کمری در تست های IIHS توانست رتبه خوب را بدست بیاورد و 5 ستاره از آن خود کند اما در تست از جلو کمری کمی ضعیف عمل کرد و با گرفتن رتبه نامناسب و گرفتن 4 ستاره به کار خود پایان داد. امتیاز این بخش کمری: 9

    honda accord crash test

    honda accord crash test

    آکورد: بدون شک آکورد یکی از مناسب ترین خودروها برای خانواده است چرا که توانسته از بیشتر تست های تصادفش پیروز و موفق بیرون بیاید و کمی از کمری بهتر عمل کرده است. این خودرو در تست تصادف جلو، جانبی و بروخورد از عقب رتبه خوب را از آن خود کرده است. این خودرو هم در تست ضربه از جلو با چهار ستاره راضی شد اما ایمنی این خودرو همچنان در سطح بالا قرار دارد. این خودرو دارای ویژگی های چون ترمز های دیسکی با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری،8 کیسه هوا به همراه تکنولوژی SmartVent (تشخیص سرنشین)، هشدار برخورد جلو، سیستم کمک خودرو در شیب، کمربندهای سه نقطه ای و کروز کنترل تطبیقی می باشد. امتیاز این بخش آکورد: 10
    ویژگی ها و امکانات


    نوبت کمری است: شاید یکی از ایرادات محصولات تویوتا کمبود آپشن باشد که خودتان به این موضوع آگاه هستید. اما تویوتا محصولات جدید خود را با آپشن های بیشتری راهی بازار کرده است که جای شکر دارد. تویوتا روی کمری GLX رینگ های 17 اینچی آلومینومی انداخته و ترمز های دیسکی آن دارای تکنولوژی های EBD، BA، TRC، VSC و ABD می باشند. همچنین دیسک های جلوی این خودرو مجهز به خنک کننده است. فرمان این خودرو حساس به سرعت است و دارای سنسور گردش فرمان می باشد. در مدل فول این خودرو شاهد تهویه مطبوع اتوماتیک دو منطقه ای هستیم. سیستم صوتی این خودرو نیز دارای 10 بلندگو و در مدل فول آن بلوتوث و چنجر شش¬تایی است، یک صفحه نمایش 6.1 چندمنظوره هم به کمری های جدید اضافه شده است. تنها صندلی های راننده را می توان بصورت برقی تنظیم کرد. دیگر امکانات این خودرو شامل سنسور پارک، کروز کنترل، تودوزی چرم و سانروف می شود. امتیاز این بخش کمری: 8


    اما آکورد: امکانات آکورد کمی از کمری بیشتر است که می شد از اول به این موضوع پی برد. ترمز های این خودرو که همچون کمری در رینگ های 17 اینچی قرار گرفته اند دارای سیستم های EBD، ABS، VSA و HSA می باشند. فرمان، آینه ها و دو صندلی جلوی این خودرو کاملا برقی هستند. سیستم صوتی این خودرو دارای 7 بلندگو و یک مانیتور 8 اینچی است که قابلیت پشتیبانی از بلوتوث، USB و AUX را دارد. چراغ های LED عقب و روشنایی در روز جلو از جمله امکاناتی هستند که توجه را به سمت خود جلب می کنند. سیستم بهره وری مصرف سوخت، دوربین دید عقب ، سنسور پارک و نویگیشن(سفارشی) از مهمترین ویژگی های این خودرو هستند. امتیاز این بخش آکورد: 9
    مصرف سوخت

    2012_toyota_camry_f34_ct_9051212_717
    کمری: شاید امروز اصلی ترین دغدغه مردم میزان مصرف سوخت و هیزنه های آن است که به لطف وجود کمپانی هایی مثل تویوتا این مشکلات تا حدود بر طرف شده است. تویوتا سبزترین خودروساز جهان است پس باید خودروهایش مثل همیشه سبز باشند. مصرف کمری در شهر 9.4 لیتر و در جاده تنها 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر است که این ارقام بنظر عالی می رسند. امتیاز این بخش کمری: 9

    2013_honda_accord_f34_ct_830122_717
    آکورد: فکر کردید در این میان هوندا بیکار نشسته است؟! و در جواب باید گفت خیر! هوندا آکورد با جعبه دنده CVT و سیستم تزریق مستقیم سوخت دارای مصرف 8.7 لیتری در شهر و 6.5 لیتری در جاده است. دکمه اکو هم به میزان مصرف سوخت این خودرو کمک زیادی می کند. امتیاز این بخش آکورد: 9.5
    قیمت
    شاید یکی از مهمترین معیار های شما برای انتخاب خودروی آیندتان قیمت آن باشد حالا بیایید به قیمت این دو خودرو نگاهی بیاندازیم. آکورد: در بازار ایران فولترین آکورد (مدل EXB) حدود 180 میلیون و مدل پایه )مدلLXB) آن که دارای کمترین آپشن است حدود 130 میلیون تومان قیمت دارد. امتیاز این بخش آکورد: 7
    کمری: قیمت کمری در ایران تا حدودی کمتر از آکورد است. شما می توانید تنها با قیمت 110 میلیون تومان صاحب یک دستگاه کمری GL شوید. اما اگر قدرت و آپشن های بیشتری می خواهید، می توانید مدل GLX را بخرید که قیمت آن حدود 140 میلیون تومان است. امتیاز این بخش کمری: 9

    2012_toyota_camry_group_ct_9051214_717

    شاید تا اینجای کار برنده را حدس زنده باشید اما بیایید با جزییات بیشتر این موضوع را برسی کنیم:

    honda accord

    honda accord

    رتبه اول: هوندا آکورد با امتیاز 8.5

    نکات مثبت:
    • پویایی در هنگام رانندگی
    • ظاهر خارجی جذاب
    • فضای داخلی راحت
    • مصرف سوخت کارآمد

    نکات منفی
    • کیفیت فضای داخلی و ادوات به کار رفته در آن به خوبی کمری نیست.
    • قیمت نسبتا زیاد


    اطلاعات فنی 2014 - 2012 , هوندا , آكورد   2014 - 2012 , هوندا , آكورد
    مشخصات فنی
    نوع گيربكس : 5 دنده اتوماتیک
    نوع ديفرانسيل : جلو
    حجم موتور : 2400  سی سی
    تعداد سيلندر : 4
    تعداد سوپاپ : 16
    قدرت : 173  (اسب بخار/دور دقيقه)
    گشتاور : 4000/230  (نيوتن متر/دور دقيقه)
    طول : 4862  میلی متر
    عرض : 1849  میلی متر
    ارتفاع : 1466  میلی متر
    حداكثر سرعت : 222  کیلومتر در ساعت
    شتاب 0 تا 100 : 8.2  ثانیه
    مصرف سوخت : 7.5  ليتر در 100 كيلومتر
    حجم مخزن : 65  ليتر
    سایز تایر : 215/55R17
    استاندارد آلایندگی : یورو 5
    امكانات
    ايربگ : راننده - سرنشین - پرده ای - جانبی
    ترمز و كنترل : ABS - EBD - ESP
    تهويه هوا : اتومات
    صندلی : برقی - چرم - قابلیت تنظیم صندلی راننده در8 جهت
    شيشه ها : برقی
    آينه : برقی - تاشوندگی برقی
    چراغ ها : چراغ روز - عقب LED - مه شکن جلو
    سایر امكانات : دوربین عقب - کروز کنترل - سنسور عقب - سانروف
    سال رنگ کارکرد تومان
    2013 سفيد - 169,000,000
    2014 سفيد 0 195,000,000
    2014 سفيد 0 197,000,000
    2014 سفيد 8,800 156,000,000
    2013 زرشکی 13,000 165,000,000
    2014 مشکي 0 197,000,000
    2014 سفيد 0 194,000,000
    2014 قهوه ای 0 198,000,000
    2014 مشکي 0 200,000,000
    2013 سفيد 20,000 143,000,000
    2014 مشکي 0 175,000,000
    2014 سفيد 0 191,000,000
    2014 بژ 0 196,000,000
    2013 خاکستری 12,000 175,000,000
    2013 سفيد 5,800 156,000,000
    2013 مشکي 27,000 166,000,000
    2014 مشکي 0 193,000,000
    2014 سفيد - 197,000,000
    2014 مشکي 0 196,000,000
    2013 سفيد 18,000 148,000,000
    2014 سفيد 5,000 186,000,000
    2013 سفيد 5,300 152,000,000
    2014 قهوه ای 13,000 178,000,000
    2013 قهوه ای 10,000 170,000,000
    2014 سفيد 10,000 160,000,000
    2013 نقره ای 20,000 168,000,000
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار