پنجشنبه 06 آبان 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تصاویر و مشخصات فنی خودرو سوبارو ایمپرزا مقایسه با پورشه وشتاب و سرعت
  • تعداد بازدید : 2755
  • تصاویر و مشخصات فنی خودرو سوبارو ایمپرزا مقایسه با پورشه وشتاب و سرعت

    مشخصات فنی خودرو سوبارو ایمپرزا

     

    سوبارو ایمپرزا سوبارو ایمپرزا سوبارو ایمپرزا
    مشخصات فنی
    نوع گيربكس
    گیربکس CVT
    حجم موتور
    1994 سی سی
    تعداد سیلندر
    4
    تعداد سوپاپ
    16
    قدرت موتور
    148 اسب بخار
    حداکثر سرعت
    --- کیلومتر در ساعت
    شتاب 0 تا 100
    --- ثانیه
    مصرف سوخت
    میزان مصرف بیرون از شهر 5.5
    طول
    4579 ميليمتر
     
    تجهيزات جانبي
    كيسه هوا
    7 عدد کیسه هوای ایمنی که شامل :جلو ، جانبی ، پرده ای محافظ سر ، زانویی
    ترمز و کنترل
    ABS , EBD , VDC , TSC , TPMS , DRL , SRS
    سایر امکانات
    سيستم تهويه هوا کنترل اتوماتیک به همراه دریچه تهویه برای سرنشینان عقب - مانیتور 6.1 اینچی لمسی با قابلیت دوربین غقب به همراه نویگیشن - گرمکن صندلی های جلو - Active Headres جهت حرکت پشت سری سرنشینان در هنگام ضربات سنگین به کابین - صندلی های عقب تاشو – بلوتوث - آیینه های برقی چراغ های LED - سانروف - سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغها ، دارای مه شکن - سنسور باران - دوربین دید عقب - سیستم پیشرفته صوتی استاندارد AM / FM / CD / MP3 / WMA با قابلیت اتصال Usb/Ipod

    سوبارو ایمپرزا

    زمانیکه سیف‌خودرو حضور خود را با عرضه محصولات سوبارو آغاز کرد، اعلام کرده بود که قصد دارد محصولات مختلفی از این خودرو را به بازار ایران عرضه کند. این موج واردات سوبارو به ایران از لگاسی آغاز شد و در حال حاضر مدل‌های ۲۰۰۹ آن در بازار و البته به صورت صفر کیلومتر موجود هستند (برای اطلاعات بیشتر در مورد این صفحه به این صفحه مراجعه کنید). اما به تازگی نام خودروی سوبارو ایمپرزا (Impreza) در لیست خودروهای مجاز به واردات به چشم می‌خورد. خودرویی که از سال ۲۰۱۲ تولید آن آغاز و در مدل‌های سدان و هاچ‌بک به بازارهای جهانی عرضه شد.
    مدلی که مجوز واردات را اخذ کرده دارای پیشرانه ۴ سیلندری Boxer به حجم ۱۹۹۴ سی‌سی است که می‌تواند حداکثر ۱۴۷ اسب‌بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه و ۱۹۷ نیوتن‌متر در ۴۲۰۰ دور در دقیقه را تولید کند. به کمک این پیشرانه ایمپرزا در شهر به ۸٫۴ لیتر و در خارج از شهر به ۵٫۹ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر نیاز دارد. شتاب صفر تا صد کیلومتر این ژاپنی ۱۰٫۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۷ کیلومتر در ساعت است.
    هنوز معلوم نیست که سیف‌خودرو می‌خواهد ایمپرزا را در چه سطح امکاناتی به بازار عرضه کند اما اگر به لیست تجهیزات قابل نصب روی این خودرو در بازارهای جهانی نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که می‌توان روز ایمپرزا تجهیزاتی مانند گرمکن صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، دوربین عقب، فرمان تلسکوپی، گیربکس CVT و شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان، سیستم صوتی با ۶ بلندگو و صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی و نویگیشن، بلوتوث، سیستم پایداری خودرو VDC، ترمزهای ABS و EBD، و از همه مهم‌تر انتقال نیرو به چهار چرخ AWD که سوبارو را از تمامی دیگر رقیبانش متمایز می‌کند.
    می‌رسیم به قیمت ایمپرزا، جایی که هنوز معلوم نیست در زمان تحویل قیمت ایمپرزا چقدر خواهد بود اما اگر برگردیم به لیست قیمتی که سیف‌خودرو اسفندماه گذشته برای فروش مرحله‌ای محصولات سوبارو اعلام کرده بود متوجه خواهیم شد که در آن لیست قیمت ایمپرزا در مدل ۲۰۱۴ و با گیربکس خودکار ۱۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده بود البته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده. با این قیمت، ایمپرزا رقیب خودروهایی مانند هیوندای الانترا، کیا سراتو، هوندا سیویک و یا تویوتا کرولا خواهد بود و کاملاً مشخص است که سیف‌خودرو کار بسیار دشواری را پیش رو دارد. در هر صورت سیف‌خودرو می‌تواند با ارایه خدمات پس از فروش مناسب و با اتکا به نام آشنای سوبارو به راحتی جایی برای خود در بازار باز کند اما لحظه‌ای غفلت از بازار باعث خواهد شد تا رقیبان سرسخت سوبارو حتی امکان نفس کشیدن را از این ژاپنی پرآوازه بگیرند!

    گالری تصاویر

    منبع خبر

    »» نمایش شتاب: رقابت سوبارو با پورشه

    آیا سوبارو ایمپرزا WRX STI می‌تواند پورشه کیمن را شکست دهد؟ با اینکه هیچ قرابتی بین این دو ماشین به چشم نمی‌خورد اما هر دو برای سریع رفتن ساخته شده‌اند.
    در یک سوی رقابت پورشه کیمن کوپه قرار دارد. خودرویی اسپرت و کلاسیک که شخصیتی کم‌نظیر دارد. موتور شش سیلندر 2.7 لیتری تخت آن قادر است 275 اسب بخار نیرو و 289 نیوتن متر گشتاور تولید کند. قیمت پورشه حدود 70 هزار دلار می‌باشد.

    Porsche Cayman vs Subaru WRX STI

    Porsche Cayman vs Subaru WRX STI

    در سوی دیگر رقابت، سوبارو WRX STI قرار دارد که یک سدان اسپرت تقویت شده برای مسابقه است. موتور چهار سیلندر تخت 2.5 لیتری سوبارو خروجی 305 اسب بخار قدرت و 393 نیوتن متر گشتاور دارد. این خودرو هم 38 هزار دلار به فروش می‌رسد.

    Porsche Cayman vs Subaru WRX STI

    Porsche Cayman vs Subaru WRX STI

    در این رقابت، هر دو خودرو از گیربکس شش سرعته دستی استفاده می‌کردند. در ابتدای مسابقه سوبارو روی قدرت و گشتاور بالاتر خود می‌تواند حساب جداگانه باز کند اما در سرعت‌های بالاتر که اهمیت وزن و آئرودینامیک بیشتر می‌شود، پورشه نیز کم نخواهد آورد.


    مهم نیست که برنده چنین مسابقه‌ای کدام خودرو است. زیرا خریداران آن‌ها از طیف‌های متفاوتی از نیازها، ویژگیها و شخصیت برخوردارند [دانلود ویدئو]
    11
    تیر
    1393

    Cayman-WRX

    ۷۴ دیدگاه

    1. روی کاغذ که سوباره برنده میشه.

       
      58
       
      1
       
       
      تاییدیه
      • با سلام
        دوستان دو روز دیگه تولد 17 سالگیم هست پدرم بهم قول داده ماشینمو واسم عوض کنه و دوباره یه ماشین خارجی بخره این دفعه اگه خدا خواست یه gt86 یا جنسیس کوپه واسم میگیره بنظرتون کدومو انتخاب کنم

         
        22
         
        70
         
         
        تاییدیه
          • جاوید جان تولدت مبارک.راستی بدون گواهینامه چجوری ماشین میرونی؟!
            به نظر من جنسیس کوپه بگیر.

             
            24
             
            37
             
             
            تاییدیه
        • ممنون داش شاهین ولی گواهینامه میخوای چیکار من 5 سالی میشه که ماشین خودمو دارم انواع ماشین هم داشتم ولی بعد ها به دلیل بعضی از مسائل پدرم ماشینمو فروخت و یه پژو پارس واسم گرفت الان هم نزدیک به یک سالی میشه پژو پارسرو دارم و فردا قرار فروشم

           
          9
           
          34
           
           
          تاییدیه
          • منم گواهینامه ندارم پرادو زیر پامه ،برو حال کن

             
            12
             
            30
             
             
            تاییدیه
          • چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
            سوابق: (460 دیدگاه)

            watt????????
            ینی از 12 سالگی پشت رول میشستی اونم تنهایی
            یا خدا !!!!!!!
            دادا من که تو نمایندگی ایرانخودرو تون اپ کار میکنم بعد یه قضیه دیگه ت_م نمیکنم بشینم پشت رول اونوقت …

             
            20
             
            2
             
             
            تاییدیه
        • جاوید ساکن کجایی اون مهمه؟ مثلا تو شهر من اونقدر چاله هست که نمیتونی جی تی بخری ولی جنیسس تقریبا کارت رو راه میندازه در ضمن با اینکه هیونداس ولی تنها هیوندایی هست که کل جهان قبولش دارن.
          شاهین ازت بعید بود مگه بدونه گواهینامه ماشین نمیرونند من از وقتی یادم میاد ماشین میرونم شاید 10 11 بودم ماشین میروندم اونم تنهاب گرچه 3 ساله ماشین خودم رو دارم ولی همیشه تقریبا ماشین دستم بود

           
          3
           
          17
           
           
          تاییدیه
          • احسان از لحاظ ایمنی و قانونی گفتم.به هر حال کار خطرناکیه.

             
            18
             
            2
             
             
            تاییدیه
          • سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
            سوابق: (620 دیدگاه)

            بسمه تعالی

            بچه ها چرا جوک میگین؟؟!!

            برادر من تو 10 و11 سالگی پات به پدال میخورد که برونیش؟!

             
            18
             
            5
             
             
            تاییدیه
        • جاوید جان اینو بدون که تویوتا GT86 بسیار خشک تر از از جنسیسه ولی رانندگی اسپورت تری داره. جنسیس نرم تره ولی لذت رانندگی و هندلینگ کمتری رو ارائه میده. از طرفی صندلی های عقب تویوتا زیاد قابل استفاده نیستن و خیلی کوچیکن. (منبع: مجله ماشین). به نظر من GT86 با کلاس تره اما اگه بخوای تو خیابونای ایران باهاش رانندگی کنی و عاشق این ماشین نباشی، خشکیش اذیتت میکنه.

           
          3
           
          0
           
           
          تاییدیه
        • جی تی 86.هم بهتره هم ژاپنیه.راستی از کی رانندگی میکنی که الان17 سالته؟

           
          2
           
          0
           
           
          تاییدیه
          • هیییییییچ وقت جی تی نمیتونه با جنسیس کوپه رقابت کنه چه از لحاظ قدرت اسب چه از لحاظ کیفیت رانندگی،اینو من میگم چون جفتشونو روندم

             
            0
             
            0
             
             
            تاییدیه
      • « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (5475 دیدگاه)

        درود .

        جاوید جان تولدت مبارک .

        شاهین ؟؟؟؟ جنسیس کوپه ؟؟؟؟

        من نظرم روی تویوتاست . خداییش خیلی بهتره .

         
        23
         
        3
         
         
        تاییدیه
        • داش میلاد من خودم هم Gt86 رو خیلی دوست دارم ولی lexus ct200h رو هم که تقریبا توی قیمت جنسیس کوپه هست خیلی دوست دارم اما فک نکنم خدمات خوبی داشته باشه چون هیبریدی هست مگه نه ؟

           
          12
           
          5
           
           
          تاییدیه
          • میلاد،کدوم قوی تره؟ بعضی وقتا باید بر خلاف خواسته ی دل انتخاب کنیم.من خودم gt86 رو خیلی دوس دارم ولی واقعا در برابر جنسیس از لحاظ موتور ضعیف تره.

             
            10
             
            14
             
             
            تاییدیه
          • داش شاهین اگه انشالا خریدم یه چند تا عکس ازش میگیرم و پرچم 17 رو بالا میبریم

             
            5
             
            10
             
             
            تاییدیه
          • دمت گرم داداش! ;)

             
            10
             
            2
             
             
            تاییدیه
          • داداش جاوید، تولدت مبارک

            شما اگه ماشینو 6-7 سال نگه میداری به نظرم GT86 رو بگیر، چون توی طولانی مدت جنسیس شاید پشیمونت کنه

            ولی اگه هر سال یا 2 سال یه بار ماشینتو عوض میکنی، جنسیس میتونه گزینه ی بهتری باشه

             
            11
             
            1
             
             
            تاییدیه
          • سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
            سوابق: (620 دیدگاه)

            بسمه تعالی

            جاوید جان منم GT86رو ترجیح میدم.تویوتا هیچوقت مشتریاشو پشیمون نمیکنه.

            هم قیافش برا ایرانیا تنوع میاره و هم کلی امکانات داره که میتونی سفارششون بدی مثل سیستم ورودبدون کلید و…

             
            8
             
            0
             
             
            تاییدیه
          • سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
            سوابق: (620 دیدگاه)

            بسمه تعالی

            شاهین جان به نظر من قدرت زیاد تو ایران اهمیتی نداره.

            ماشین باید آسایش و راحتی به سرنشیناش بیاره.

            جنسیس کوپه اصلا ماشین مناسبی برا خیابونای کشورمون نیست.

            {البته نظر شخصی خودم بود.}

             
            9
             
            0
             
             
            تاییدیه
          • یه X1 بگیر یا یه ب ام و 325 تمیز 2008

             
            7
             
            0
             
             
            تاییدیه
        • چاپلو. دوستدار فولکس واگن.
          سوابق: (460 دیدگاه)

          پدال میخوام با نوشتن یه مطلب راجع به میانگین سنی مخاطبین
          منو خوشحال کنی !!!

           
          19
           
          0
           
           
          تاییدیه
          • منم همسن تو هستم داداش اگه جا تو بودم جی تی ۸۶ میگرفتم اما الان مزدا ۲ دارم و راضیم قبلشم ۲۰۶ تیپ ۱ داشتم یکی دوستام هم جنسیس داره مفت نمیرزه

             
            11
             
            0
             
             
            تاییدیه
          • چقد خندیدم راستش من پست شما رو ندیدم یه پست برا اقا مجتبی گذاشتم زودتر گفته بود به اقا میلاد خودکشی میخواد بکنه گفتم منم میام

             
            0
             
            0
             
             
            تاییدیه
        • « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (5475 دیدگاه)

          درود . شاهین داداش من قدرتش کار ندارم . من معیار های مهمتری

          دارم .

           
          8
           
          0
           
           
          تاییدیه
        • « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (5475 دیدگاه)

          درود .

          جاوید جان اون لکسسی که گفتی ، خوبه اما ایران 1درصد هم

          زیرساختشو نداره .

           
          8
           
          1
           
           
          تاییدیه
          • و بازهم ژاپن . . .

             
            8
             
            2
             
             
            تاییدیه
    2. سوبارو با ایمپرزاهای خودش و میتسوبیشی هم با اوولوشن های خودش سلطان ماشین های پر شتاب 4 سیلندر هستند.

       
      37
       
      1
       
       
      تاییدیه
    3. آخرش عجب حساس شده بود. یکی از معدود درگ های خوبتون بود.

       
      25
       
      1
       
       
      تاییدیه
    4. در شتاب سوبارو جلو زد اما پورشه توی دور گرفتش اگه یه ذره بیشتر فیلمو نشون میداد پورشه ردش کرده بود

       
      18
       
      3
       
       
      تاییدیه
    5. دوستان جو ندید پورشه بد لانچ کرد سوبارو که عددی نیست گنده تر از ایناش حرفی واسه گفتن نداشته سوبارو که دیگه…

       
      8
       
      63
       
       
      تاییدیه
      • اول قیمت هاشون رو باهم مقایسه کن، بعد حرف ها تو ادامه بده.

         
        34
         
        3
         
         
        تاییدیه
      • سجاد جان تو کامنتت احساس توهین کردم در ضمن من چیزی رو ادامه ندادم !!!
        بد نیست بدونی احتمالا قبل از اینکه شما بدنیا بیایی تا همین حالا سوبارو و خیلی شرکت های دیگه مهندساشون رو برای آموزش وکسب تجربه به پورشه میفرستند باز هم بد نیست بدونی سوبارو در تولید موتور این ماشین وبقیه ی موتور هاش از راهنمایی ها وایده های پورشه استفاده کرده
        شما هنوز باید خیییییییلیییی تحقیق کنی ودر مورد پورشه بخونی تا فرق پورشه وسوبارو و دلیل فرق قیمت اونارو بفهمی

         
        11
         
        23
         
         
        تاییدیه
        • من طرفدار هردوشونم ولی به نظر یک خواننده بی طرف این الفاظ چه معنایی میتونه داشته باشه:
          “جو ندید” ، “سوبارو عددی نیست” ، “گنده تر از ایناش حرفی واسه گفتن نداشته” و “سوبارو که دیگه…”. آن هم پشت سر هم.
          پسوند 911 اسم شما نشانه تعصب شما به پورشه است و شما نباید الکی کُری خوانی میکردید و همان جمله “پورشه بد لانچ کرد” برای نظر شما کافی بود.
          امثال من و شما باید مزایا و معایبی که میدونیم رو یاد آور شویم، نه جملات احساسی و یکطرفه رو.
          ما اینجا نیومدیم کُری خونی کنیم و هممون لالایی خوندن رو خوب بلدیم ولی نمیدونم چرا نمیتونیم خودمونو خواب کنیم. (خودم هم مورد خطاب خودم هستم.)

           
          13
           
          3
           
           
          تاییدیه
        • دوست من اون چیزی که من نوشتم با لحنی خودمونی بود و یک حالت شوخی داشت من تو این چند سالی در مورد ماشین تحقیق میکنم همیشه از بهترین ها تعریف کردم از طرفی من 911 رو بهترین خودرو اسپرت تاریخ خودرو سازی میدونم و در این مورد حاضرم با هر کسی بحث کنم و این اصلا تعصب نیست چون من دارم از بهترین حرف میزنم شاید بنظرت ایجوری بیاد که من تازه واردم ویا خیلی چیزهای دیگه ولی این طور نیست من قبل از شما وخیلی های دیگه مثل زیگما و … تو این سایت در این موارد بحث میکردیم درضمن اینکه 911 بهترین خورو اسپرت نام گرفته حرف من نیست حرف حدود 100 کارشناس و روزنامه نگار دنیای خودور که 911 رو بهترین خودرو اسپرت و تاثیر گزار ترین خودرو قرن نام نهادند راستی اونایی هم که اطلاعی در این موارد ندارن بجای دیسلایک یا تحقیق کنن یا بپرسن

           
          6
           
          5
           
           
          تاییدیه
          • بعضی ها هنوز 911 رو نشناختند!!!!!!
            من این حرف رو که “گنده تر از ایناش حرفی واسه گفتن نداشتند”کاملا موافق ام حتی لامبورگینی!!!!!!!!

             
            4
             
            6
             
             
            تاییدیه
          • قربانت دوست من این نظر لطف شماست به قول شما بعضی ها هنوز 911 رو نشناختن

             
            3
             
            6
             
             
            تاییدیه
          • من هم پورشه هایی مثل 918 اسپایدر و تمامی نسل های 911 رو خیلی دوست دارم، ولی این درگ پورشه کیمن هست و این درگ ربطی به ویژگی ها و خوبی های پورشه 911 نداره.
            مثلاً چون من آئودی R8 رو دوست دارم که نباید در نقد درگ آئودی TT با یک ماشین دیگه از خوبی های R8 بگم.
            منظور من اینه که تعصبی نباید به قضیه نگاه کنیم و در مورد همون ماشین موجود در نقد مورد بحث نظر بدیم.
            بعضی از بچه های پدال بعد از نظرشون میگن که لحنشون خودمونیه یا شوخی کردن، خُب من و اونای دیگه باید از کجا میفهمیدیم که لحن شما چی بوده.

             
            5
             
            2
             
             
            تاییدیه
          • سجاد منو کچل کردی !!! آمارو اعداد ماشین هارو مقایسه میکنم ببین
            پورشه کیمن: صفر تا صد این ماشین در حالت sport plus (اسپورت پلاس آپشن خاصی نیست وفقط یک دکمه است روی کنسول همه پورشه ها) معادل 5.1 است و 1.4 مایل را کیمن در 12.9 ثانیه طی میکنه
            سوبارو WRX STI: صفر تاصد این ماشین با موتور تقویت شده 5.1 ثانیه است و 1.4 مایل رو در 13.8 ثانیه طی میکنه.
            خب این آمار نشون میده پورشه کیمن تو بد ترین حالت باید با سوبارو همپا میرفت و این اتفاق نیفتاد یعنی الان پورشه بد لانچ کرده در حالی که این پورشه کیمن مدل پایه است و سوبارو نه !!!

             
            2
             
            1
             
             
            تاییدیه
    6. سوبارو از جلو شبیه تیبای خودمون نشده ؟چقدر قیافش افتضاحه چراغای جلوشم شبیه راناست

       
      0
       
      27
       
       
      تاییدیه
      • چون پورشه رو گرفته افتضاحه!!!

        واقعا حال کردم یه ماشین 38 هزار دلاری یه ماشین 70 هزاری دلاری رو گرفت!!!

        تعریف از ژاپن نباشه ….

        زنده باد سوبارو…

         
        26
         
        7
         
         
        تاییدیه
        • « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (5475 دیدگاه)

          درود .

          وحید جان الان به نظر شما چیزی از ارزش های پورشه کم شد ؟؟؟

           
          23
           
          6
           
           
          تاییدیه
          • اصلی ترین دلیل باختن پورشه RWD بودنش بود!!!!!

             
            7
             
            6
             
             
            تاییدیه
          • چی میگین بابا یه بار سر همون خط پایان فیلمو نگه دارید.پوروشه برد نه سوبارو و لی تو شتاب سوبارو سوسکش کرد

             
            0
             
            0
             
             
            تاییدیه
        • من در مورد ظاهرش نظر دادم نه چیزای دیگه.این نظر شخصی من بود

           
          8
           
          1
           
           
          تاییدیه
          • مگه من گفتم چیزی از ارزش های پورشه کم شد….چه ربطی داره..

             
            8
             
            0
             
             
            تاییدیه
          • ارادت.اقا مجتبی بریم خودمونو بکشیم .)

             
            0
             
            0
             
             
            تاییدیه
        • « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (5475 دیدگاه)

          درود .

          اون جمله ایی که نوشتی معنیش میشه این .

           
          5
           
          0
           
           
          تاییدیه
          • شما منظورم رو اشتباه گرفتی …

            معنیش این نمیشه…

             
            6
             
            0
             
             
            تاییدیه
        • سوبارو یکی از بدنام ترین ماشین های این کره خاکیه!!!! قبلا هم گفتم سوباروهایی که تو کرج تاکسی بودند حتی از پس موتور براوو هم بر نمیاومدند!!!! کیه که یادش بره؟؟؟ و اما پیشرفتش خوب بوده یعنی خیلی خوب بوده کاری هم با اون کثافت کاری که تو سرزمین های اشغالی راه انداخت ندارم!! این ویدئو هم ندیدم هنوز ولی نوشته سوبارو تقویت شده برای مسابقه!!!

           
          3
           
          6
           
           
          تاییدیه
          • سوبارو دمت گرم خوب حال بعضی از اقایون رو گرفتی

             
            2
             
            0
             
             
            تاییدیه
    7. دم سوبارو گرم با این قیمت و این همه اسب

       
      13
       
      2
       
       
      تاییدیه
    8. همیشه سوبارو رو با همین رنگ و همین رینگ تصور میکنم . یروزی اگه سفیدشو ببینم نمیشناسمش

       
      13
       
      1
       
       
      تاییدیه
    9. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (5475 دیدگاه)

      درود .

      درگ جالی بود . البته سوبارو علاوه بر موتور قدرتمند تر از سیستم چهار چرخ متحرک

      نسبت به پورشه استفاده میکنه .

      اما خب پورشه هم عالی بود .

       
      14
       
      1
       
       
      تاییدیه
    10. با توجه به اینکه قدرت و گشتاور سوبارو بیشتر بود ولی پورشه در آخر خوب بهش رسید البته پورشه یه 300 پوندی سبکتر بود ، اون اول هم راننده سوبارو دنده رو به موقع عوض نکرد

       
      9
       
      0
       
       
      تاییدیه
    11. فکر کنم دلیل موفقیت سوبارو در اینجا همون سیستم چهار چرخ متحرکه.مثلgt-R که با کمک همین سیستم خیلی از ماشینای گرون تر از خودشو تو شتاب اولیه سوسک میکنه.

       
      12
       
      0
       
       
      تاییدیه
    12. جفتشون عالین :)

      واقعا من خودم میمونم از بین این دوتا ماشین کدومو انتخاب کنم

       
      8
       
      0
       
       
      تاییدیه
    13. توی 1/4 مایل که سوبارو، پورشه رو به تمامی تمام، نابود کرد

      ولی پورشه توی طولانی مدت تونست به سوبارو برسه، درسته که 1 مایل رو با هم توی یه زمان تموم کردن، ولی میانگین سرعت پورشه بیشتر بود، رو همین حساب اگه مسابفه 1 و 1/4 مایل یا بیشتر بود، مطمئنن رقابت رو پورشه با اقتدار میبرد.

       
      10
       
      1
       
       
      تاییدیه
      • به این میگن نظر، دوستان دقت کردید که صادق جان کلاً چقدر خوب نظر میده. نظرات شما زیاد شبیه به تفکرات اکثر پدالی هاست، واقعاً دمت گرم.

         
        7
         
        0
         
         
        تاییدیه
        • سجاد جان، به خدا شرمنده میکنی.

          همیشه سعی میکنم توی نظر گذاشتن تا اونجا که میتونم بی حساب طرفداری نکنم و از طرفی هم برند خاصی رو نکوبم

          از شما هم به خاطر لطفی که دارید خیلی ممنونم سجاد جان

           
          4
           
          0
           
           
          تاییدیه
      • چند بار بگم پوروشه برد نه سوبارو…….خط پایان نگه دارید فیلمو ببینید کدوم جلوتره.

         
        0
         
        2
         
         
        تاییدیه
    14. من اینجا پورشه رو بیشتر قبول دارم آخه سوبارو به خاطر دو دیفرانسیل بودن شتاب اولیه اش بیشتر بود اما باز پورشه تونست خودشو بهش برسونه

       
      4
       
      2
       
       
      تاییدیه
    15. با با دم شما ها گرم. همه 15 16 ساله چه ماشینایی تو لیست انتظار دارین. ما هم ک فعلا همه ماشینا برامون فقط یک عکس هستن

       
      5
       
      0
       
       
      تاییدیه
    16. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
      سوابق: (620 دیدگاه)

      بسمه تعالی

      شتاب سوبارو عالی بود ولی پورشه هم بد عمل نکرد خوب خودشو بهش رسوند.

      اگه مسیر مسابقه بیشتر از این بود بدون شک پورشه برنده میشد.

       
      5
       
      2
       
       
      تاییدیه
    17. با تمام علاقم به پورشه ولی باید بگم کارت درسته سوبارو قیمتش هم عالیه

       
      4
       
      0
       
       
      تاییدیه
    18. دمش گرم عجب کلیپ شاخی بود.یعنی سوبارو رنگ قهوه ای رو پاشید روش.خیلی هم شیک و مجلسی.یعنی این همه سال تجربه رو بریز تو یه مشما که زیادم چیز نباشه xD
      Only Japanese Car
      I LOVE JDM


    گاف های نمایندگی سوبارو در نمایشگاه اصفهان

    گاف های نمایندگی سوبارو در نمایشگاه اصفهان

    سپهر زنگنه – سیف خودرو که از برند سوبارو در کشورمان نمایندگی می کند، در نمایشگاه اصفهان مدلی از سوبارو را به نمایش گذاشته است که با نکات عجیبی همراه است. نمونه نمایشی ضمن آنکه از نسل قبلی (چهارم) بود با هدف افزایش جذابیت، به جزییات مدل مسابقه ای نسخه رالی نیز تجهیز شده بود که علاوه بر قطعات ظاهری ، شامل برچسب های بدنه و نوشته WRC بر روی شیشه عقب نیز می شود، اما واقعیت این است که سوبارو چند سالیست که از مسابقات رالی قهرمانی جهان (WRC) کناره گیری کرده است و در همان سال های حضور هم از مدل ایمپرزا برای این مسابقات استفاده می کرد.بنابراین ارتباط دادن لگاسی با مسابقات WRC عملا بی معناست.

     

    سوبارو لگاسی

     

    جالب آنکه به گفته بازدیدکنندگان نمایشگاه مسئولین غرفه سیف خودرو تاکید بسیاری بر وجود دو خروجی اگزوز برای مدل لگاسی داشتند و این نکته را یکی از مشخصات اسپرت لگاسی می دانستند اما همانطور که در عکس ها مشخص است،یکی از خروجی های اگزوز خودرو حاضر در نمایشگاه، صرفا نمایشی بوده و به وسیله بست کمربندی به اتصالات تعلیق لگاسی وصل بوده است.از سوی دیگر غرفه داران در مورد مشخصات فنی خودروهای سوبارو نیز اطلاعات کاملی نداشتند و حتی در صورت مراجعه به وب سایت رسمی شرکت نیز در خواهید یافت که اثری از مشخصات فنی دقیق، قدرت و گشتاور پیشرانه و سایر اطلاعات فنی برای مدل لگاسی دیده نمی شود.با این حساب مشخص نیست که علاقه مندان چطور باید از مشخصات فنی اطلاع یابند و نسبت به خریداری این خودرها تصمیم گیری کنند.

     

    سوبارو لگاسی نمایشگاه اصفهانسوبارو لگاسی نمای عقب

     

    البته آنطور که از شواهد پیداست، لگاسی های وارد شده به کشورمان همانند مدل فارستر از پیشرانه ای 2.5 لیتری تخت (باکسر) نیرو می گیرند که یارای تولید 170 اسب بخار قدرت و 174 پاوند فوت گشتاور را به ترتیب در دور موتور 5800 و 4100 دور بر دقیقه داراست، با این حساب بر خلاف گفته غرفه داران سیف خودرو، پیشرانه لگاسی از توربوچارجر بی بهره است.

     

     

     

     

     

     

    قیمت های عجیب

    سیف خودرو قیمتی معادل 141 میلیون تومان را برای مدل های چهار چرخ متحرک سوبارو لگاسی و فارستر،117 میلیون تومان برای ایمپرزا و 127 میلیون تومان برای مدل کراس تک XV در نظر گرفته است.این ارقام در حالی اعلام شده اند که قیمت پایه لگاسی برابر با 19000 دلار است و با این حساب کارشناسان در نهایت پیش بینی رقمی معادل 125 میلیون تومان را برای مدل لگاسی داشتند، اما حالا قیمت 141 میلیون تومان نشان می دهد که خریداری لگاسی به عنوان یک خودرو با کیفیت و قدرتمند ژاپنی، بیش از انتظارات اولیه برای مشتری ایرانی خرج خواهد داشت. 

     

    عکس : ایلیاد مظاهری


    سوبارو ایمپرزا

    Subaru Impreza

    مشخصات تولید کننده

    کارخانه تولید کننده سوبارو
    کشور تولید کننده ژاپن
    نام و مدل اتومبیل سوبارو ایمپرزا
    شرکت گارانتی/خدمات دهنده سیف خودرو

    مشخصات فنی بدنه

    کلاس بدنه سدان
    کلاس اتومبیل C Segmnet
    ابعاد
    وزن 1320 کیلوگرم
    تعداد فضای سرنشینان 5
    ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 195/65 R 15
    ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 195/65 R 15

    مشخصات فنی موتور

    حجم موتور 1994 cc
    نوع موتور بنزین سوز
    تعداد سیلندرها 4
    تعداد سوپاپ ها 16
    آرایش قرار گیری سیلندرها بوکسر یا تخت
    محل قرار گیری موتور موتور جلو
    سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق چند نقطه ای
    ظرفیت باک
    حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 148 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
    حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 196 نیوتون متر در 4200 دور در دقیقه
    توان خروجی حجمی (اسب بخار بر لیتر) 74 اسب بخار بر لیتر

    مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

    نوع جعبه دنده انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
    تعداد دنده (جلو) 5
    محل قرار گیری اهرم تعویض دنده کنسول میانی
    سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو چهار چرخ محرک

    سیستم ترمزها

    نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
    نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
    نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده با هوا

    سیستم تعلیق و فرمان

    نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
    تعلیق جلو جناغی دوبل
    تعلیق عقب اتصال چندگانه ( مولتی لینک )
    کمک فنرهای جلو
    کمک فنرهای عقب
    نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

    عملکرد اتومبیل

    حداکثر سرعت 0 کیلومتر بر ساعت
    شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 0 ثانیه
    مصرف سوخت شهری 8.4 لیتر در 100 کیلومتر
    مصرف سوخت جاده ایی 5.9 لیتر در 100 کیلومتر
    سیکل ترکیبی مصرف سوخت
    استاندارد آلایندگی یورو 5
    ستاره ایمنی از مرکز استاندارد و ایمنی اروپا EURONCAP

    محدوده گارانتی

    محدوده گارانتی 6 سال یا 100 هزار کیلومتر

    حدود قیمت

    قیمت بازار 117,452,000 تومان
    قیمت نمایندگی 117,452,000 تومان

    امکانات رفاهی و آپشن ها

    کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 7 عدد کیسه هوای ایمنی که شامل :جلو ، جانبی ، پرده ای محافظ سر ، زانویی
    سیستم های پایداری و کمک راننده ABS , EBD , VDC , TSC , TPMS , DRL , SRS
    سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت ، قفل و بازکردن دربها بدون کلید ، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف ، قفل فرمان خودکار ، دارای سیستم دزدگیر به همراه آژیر
    سیستم فرمان و هدایت پذیری قدرت کمکی هیدرولیکی
    نوع غربیلک 3 شاخه اسپرت به همراه تنظیم تلسکوپی در 2 حالت
    سیستمهای تهویه مطبوع کنترل اتوماتیک به همراه دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
    سیستم صوتی و تصویری سیستم پیشرفته صوتی استاندارد AM / FM / CD / MP3 / WMA با قابلیت اتصال Usb/Ipod
    سیستمهای مولتی مدیا مانیتور 6.1 اینچی لمسی با قابلیت دوربین غقب به همراه نویگیشن
    سیستم صندلیهای جلو گرمکن صندلی های جلو
    سیستم صندلیهای عقب طراحی جدید با قابلیت تا شدن
    سیستم آیینه ها آینه های خارجی با تنظیم برقی به همراه راهنما
    سیستم شیشه ها شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی
    سیستم های سقف سانروف
    سیستم روشنایی جلو دارای سیستم کنترل اتوماتیک نور چراغها ، دارای مه شکن
    سیستم روشنایی عقب چراغهای LED ، همراه مه شکن
    سنسورهای پیش فعال سنسور باران
    سیستم های کمک رانندگی دوربین دید عقب




    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار