دوشنبه 26 مهر 1400
مطالب پیشنهادی
تبلیغات
جای تبلیغات شما
پنل کاربری
قیمت روز خودرو
تصاویر و مشخصات ماشین های خارجی وارداتی
تصاویر و مشخصات انواع ولوو
اموزش رانندگی
مراکز خودرو
اموزش رایگان تعمیرات خودرو
اتاق آرزو
عضویت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
خبرنامه
خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

دیگرامکانات
هایپرتمپ دات آی آر
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
شماره تلفن و سایت و هزینه اشتراک امداد خودرو ایران
  • تعداد بازدید : 1867
  • شماره تلفن و سایت و هزینه اشتراک امداد خودرو ایران

    امداد خودرو ایران

    سایت امداد خودرو ایران

    زیر عنوان 1: تاریخچه

    توضیحات 1:

    تاریخچه چگونگی تشکیل شرکت شرکت امداد خودرو ایران سهامی خاص
    شرکت امداد خودرو ایران به منظور تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش محصولات شرکت ایران خودرو و با هدف گسترش خدمات امدادی، بالینی و سایر خدمات مرتبط با خودرو به سایر خودرو های دیگر در اسفندماه 1378 تأسیس گردید و فعالیت‌های اجرایی خود را از فروردین ماه سال 1379 آغاز نمود. این شرکت با بهره برداری از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و با ایجاد روشهای مدرن و مکانیزه، مدیریت امور عملیات امداد رسانی را به عهده گرفته و با استفاده از اصول نوین مدیریت، تجهیز وسایل با تأمین قطعات، آموزش کارکنان، نظر سنجی، دریافت گزارش و باز خور از خدمات ارائه شده، کنترل و بازرسی عملیات و فرایندها، توانسته است با ایجاد شبکه ی مطلوب از تیم های مختلف بصورت امدادگر شرکت، عاملیت، نمایندگی و پیمانکار خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استانداردهای بین المللی به مشترکین خود در سراسر کشور ارائه کند.

    چشم‌اندازها، ماموریت‌ها و راهبردهای بلند مدت سه تا 5 ساله
    این شرکت در چارچوب برنامه‌ریزی‌های استراتژیک خود چشم‌اندازها، ماموریت‌ها و اهداف 5 - 3 سال آینده را ترسیم نموده است. اهم این برنامه‌ریزی‌ها به شرح زیر قابل جمع‌ بندی هستند:
    1. بالا بردن کیفیت خدمات امدادی تا سطح استانداردهای بین‌المللی.
    2. انجام خدمات امدادی درحداقل زمان ممکن وبا کیفیت مطلوب به منظورکسب رضایت مشتری
    3. ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات امدادی در سطح کشور.
    4. استقرار سیستم نظام انگیزش ذینفعان.

    بیانیه چشم انداز
    ما بر آنیم که برترین، پیشروترین و بزرگترین شرکت خدمات امدادی، خدمات ویژه و ارتباط با مشتریان خودرو در سطح منطقه و در کلاس جهانی باشیم.

    بیانیه ماموریت
    شرکت امداد خودرو ایران بر اساس رسالت وجودیش متعهد است خدمات امدادی، خدمات ویژه و ارتباطی مشتریان خودرو را در سطح منطقه و کلاس جهانی برآورده سازد.

    بیانیه جهت گیری های هشت گانه استراتژیک
    1) 
    سازمان: برخورداری از سازمانی یادگیرنده انعطاف پذیر، چابک و بهره مند از شرایط فیزیکی، فرهنگی. روابط سازمانی مناسب و مستعد جهت رشد و اعتلای سرمایه های فکری شرکت
    2) نیروی انسانی: برخورداری از نیروی انسانی متعهد، متخصص، مسئولیت پذیر ،وفادار، مشارکت جو و همسو با اهداف شرکت
    3) نوآوری و تفکر خلاقانه: ایجاد شرایطی مناسب جهت نهادینه شدن نوآوری و تفکر خلاقانه و مدیریت آن در تمامی سطوح سازمانی و ذینفعان شرکت
    4) مشتریان: برخورداری از مشتریانی رضایتمند، وفادار و مشارکت جو در فعالیتهای بهبود مشترک
    5) تامین کنندگان: بهره مندی از زنجیره تامین کنندگان، سازگار با ارزشها و فرهنگ شرکت و مشارکت جو ترین در توان افزایی متقابل
    6) مالی: بهره مندی از منابع مالی متعدد با کمترین ریسک پذیری و همچنین نظام های نوین مالی و کارآمد هماهنگ با فن آوریهای اطلاعاتی و تکنولوژی و همسو با اهداف استراتژیک سازمان
    7) فناوری: برخورداری از فناوریهای روز دنیا در زمینه های کاری شرکت و توانمند بودن در شناسایی تکنولوژیهای جدید و جذب و به کار گیری و توسعه آنها
    8) فرایندها: برخورداری از فرایندهایی یکپارچه با عملکرد بهینه و همسو با اهداف استراتژیک شرکت و بهره مند از تکنولوژیهای روز دنیا و منابع کافی در بکارگیری آنها

    ارزشهای شرکت
    توسعه و مشارکت کارکنان
    ما دستیابی به منافع خود را در گرو شناسایی شایستگی ها و توانایی های کارکنان، توسعه کار گروهی و مشارکت همه جانبه آنها در جهت تسهیل در تصمیم گیریها می دانیم.

    خلاقیت و نوآوری
    ما به خلاقیت و نوآوری ارزش می نهیم و بر این باوریم که پیشرو بودن در تمامی جوانب حاصل خلاقیت و نوآوری می باشد و تلاش ما در جهت سازماندهی سازمان حول خلاقیت و نوآوری است.

    یادگیری و بهبود مستمر
    ما بر این باوریم که ثبات در تصمیم گیریها و موفقیت پایدار با یادگیری از طریق تجزیه و تحلیلها، مقایسه و الگو برداری از بهترینها, آموزش و بکارگیری تکنیکهای روز و بهبود مستمر کلیه فرایندها و فعالیتهای کسب و کار و نتایج کلیدی عملکرد, حاصل می گردد.

    فرایندگرایی
    ما بر این باوریم که ایجاد سازمان فرایند محور و مدیریت بر اساس فرایندها بهترین روش اداره کردن و پاسخگو بودن در راستای ماموریت، چشم انداز, اهداف و استراتژیهای سازمان بوده و به رضایت کلیه مشتریان و ذینفعان منجر خواهد شد.


    تعهد و مسئولیت پذیری سازمانی
    ما بر این باوریم که کارکنان متعهد و مسئولیت پذیر عامل ایجاد سازمان خلاق، نوآور، یادگیرنده، فرایند محور، مشارکت جو، مشتری مدار و نتیجه گرا می باشند.

    مشتری گرایی
    ما بر این باوریم که حفظ بقاء و تداوم کسب و کارمان در گرو ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریانمان از طریق شناسایی و پاسخگویی به نیازهای آشکار و پنهان آنها می باشد.

    مسئولیت پذیری اجتماعی
    ما بر آنیم که با بکارگیری تکنولوژیهای روز دنیا در کسب و کارمان و بهره گیری از همکاری سایر سازمانها در جهت تکریم جامعه و حفظ م�یط زیست در چارچوب قوانین و ضوابط کشوری و بین المللی سهیم باشیم.

    نتیجه گرایی
    ما بر آنیم که نتایج کلیه فرایندها و فعالیتهای کسب و کارمان ضمن پاسخگوئی به نیازهای تمامی مشتریان و ذینفعانمان به ایجاد ارزش افزوده برای آنها و سازمان نیز منجر گردد.

    اهداف کلان شرکت
    هدف استراتژیک اول:
     افزایش رضایت ذینفعان 
    هدف استراتژیک دوم: کاهش زمان انتظار
    هدف استراتژیک سوم: گسترش حوزه خدمات

    زیر عنوان 2: نشانی

    توضیحات 2:

    ردیف   نام واحدشماره تماس
    1بازرسی ورسیدگی به شکایات021-88608004
    2بازاریابی و فروش021-88608031-2
    3مرکز تلفن021-88611500
    4مرکز تماس021-88612121 
    096440 بدون پیش شماره و سراسری
    5روابط عمومی021-88608030
    6دفتر منطقه ای اصفهان: خیابان بزرگمهر نبش خیابان سپهبد قرنی ساختمان رییسی شماره 1 طبقه 30311-6700001
    7دفتر منطقه ای اهواز: گلستان میدان کارگر خیابان کارون روبروی دبیرستان زاهده پلاک 60611-3722170
    8دفتر منطقه ای تبریز: بلوار آذربایجان نبش بلوار سرداران فاتح ساختمان ایران خودرو0411-2868090-92
    9دفتر منطقه ای رشت: بلوار امام نرسیده به هتل پردیس خیابان محمدی نژاد پلاک 180131-6665554
    10دفتر منطقه ای شیراز: بلوار مدرس 60 متری رازی پلاک 3040711-7257000
    11دفتر منطقه ای کرمان: خیابان شفاء کوچه 10 پلاک 500341-2114615
    12دفتر منطقه ای مشهد: ضلع جنوبی بزرگراه وکیل آباد پلاک 4180511-8025555-8025000
    13دفتر منطقه ای ساری: کیلومتر 7 جاده نکاء نرسیده به هتل بادله معاونت خدمات پس از فروش0151-3723040-43
    14دفتر منطقه ای همدان: شهرک مدرس خیابان ابوطالب نبش کوچه رضوان پلاک 210811-8233601-2

    نشانی: 
    خیابان شیخ بهائی شمالی، پلاک 14 -  صندوق پستی : 7519-15875

    زیر عنوان 3: انواع کارت خدمات

    توضیحات 3:

    جدول سطوح مختلف کارت طلایی

    ردیفشرح خدمتعضویتعادیطلایی 1 ستارهطلایی 2 ستارهطلایی 3 ستارهطلایی 4 ستاره
    1

    اعزام امداد گر به
    صورت شبانه روزی

    دریافت
    هزینه
    طبق تعرفه
    رایگانرایگانرایگانرایگانرایگان
    2اجرت تعمیرات
    گارانتی
    رایگانرایگانرایگانرایگانرایگانرایگان
    3اجرت تعمیرات غیرگارانتیدریافت هزینه طبق تعرفهدریافت هزینه طبق تعرفهدریافت هزینه طبق تعرفهرایگانرایگانرایگان
    4حمل خودرودریافت هزینه طبق تعرفهرایگانرایگانرایگانرایگانرایگان
    5قطعات خودرو (گارانتی)رایگانرایگانرایگانرایگانرایگانرایگان
    6قطعات خودرو (غیر گارانتی)دریافت هزینه طبق تعرفهدریافت هزینه طبق تعرفهدریافت هزینه طبق تعرفهرایگانرایگانرایگان
    7حمل سرنشیناندریافت هزینه طبق تعرفهرایگانرایگانرایگانرایگانرایگان
    8جبران خسارت ناشی از سرقت جزئیفاقدپوششفاقدپوششطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائی
    9جبران خسارت ناشی از سرقت کلیفاقدپوششفاقدپوششطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائی
    10جبران خسارت ناشی از حوادث (مشترک مقصر حادثه نباشد)فاقدپوششفاقدپوششپرداخت 90% خسارت مازاد بر پوشش بیمه مقصر حادثهپرداخت 90% خسارت مازاد بر پوشش بیمه مقصر حادثهپرداخت 90% خسارت مازاد بر پوشش بیمه مقصر حادثهپرداخت 90% خسارت مازاد بر پوشش بیمه مقصر حادثه
    11جبران خسارت ناشی از حوادث (مشترک مقصر حادثه باشد)فاقدپوششفاقدپوششطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائیطبق ضوابط کارت طلائی
    12پرداخت هزینه توقف (مشترک مقصر حادثه نباشد)فاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششروزانه 100.000ریال (طبق ضوابط)روزانه 100.000ریال (طبق ضوابط)
    13پرداخت هزینه توقف (مشترک مقصر حادثه باشد)فاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششروزانه 100.000ریال (طبق ضوابط)روزانه 100.000ریال (طبق ضوابط)
    14سرویس دوره ایفاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششتا 40/000 کیلومترتا 40/000 کیلومتر
    15تعویض لاستیک(4 حلقه در یک دوره اشتراک)فاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششفاقدپوششپس از طی 60.000 کیلومتر در یک دوره اشتراک
    جدول سطوح مختلف کارت طلائی
    سطح خدماتامداد بالینیجبران خسارتتعمیراتسرویس های دوره ایخواب خودرو(ریال)تعویض لاستیک
    چهار ستارهداردداردداردتا 60/000 کیلومترروزانه 150/000در کیلومتر
    60/000
    سه ستارهداردداردداردتا 40/000 کیلومترروزانه 100/000-
    دو ستارهداردداردداردتا 25/000 کیلومتر--
    یک ستارهدارددارد----
    خدمات کارت عضویت
    1. دراولویت قرار گرفتن امداد رسانی همچون کارت طلایی و اشتراک عادی
    2. در صورت امکان، تعمیر و راه اندازی خودرو در محل
    3. انتقال خودرو به تعمیرگاه در صورت عدم راه اندازی
    4.جذب و تمدید کارت عضویت در محل کار و یا سکونت

    توضیحات:
    »تمام خودروهای سواری ساخت داخل می توانند عضو شرکت امداد خودرو ایران باشند و طبق خدمات تعریف شده نسبت به دریافت خدمات اقدام نمایند.
    »تمام خودروهای با کارکرد عمومی می توانند تحت پوشش عضویت امداد خودرو ایران باشند.
    »کلیه خودروهای سواری می توانند از سطح خدمات تعیین شده در متن راهنمای خدمات در طول عضویت بهره مند گردند.
    »قیمت کارت عضویت در حال حاضر70.000 ریال برای یکسال می باشد.

    خدمات کارت اشتراک عادی
    در این سطح از خدمات، دارندگان خودرو از خدمات امداد بالینی در سراسر کشور به شرح ذیل بهره مند می گردند:
    1. اعزام امدادگر طبق درخواست امداد خواه برای ارائه خدمات فنی بصورت شبانه روزی، در سراسرکشور.
    2. امداد رسانی به خودروهای متوقف شده بدون دریافت هزینه ایاب و ذهاب.
    3. چنانچه به هر دلیل راه اندازی خودرو در محل توقف میسر نگردد امداد گر نسبت به اعزام خودرو به صورت رایگان به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز اقدام می نماید.
    4. در صورتیکه خودرو مشترک در جاده های بین شهری دچار نقص فنی و یا حادثه گردد و راه اندازی خودرو در محل توقف خودرو ممکن نباشد امدادگر موظف است نسبت به هماهنگی جهت انتقال سرنشینان خودرو به نزدیکترین شهر اقدام نماید.این خدمات رایگان می باشد.
    5. هزینه اشتراک سالیانه برای برخورداری از خدمات اشتراک عادی در حال حاضر400.000 ریال برای مدت یکسال می باشد.

    شرح خدمت کارت طلایی سال
    1.امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی ( هزینه ایاب و ذهاب امدادگر به صورت رایگان)
    2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    4. جبران خسارت وارده به خودرو، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط( به استثناء شکست شیشه به تنهایی، ریزش مواد اسیدی و شیمایی، بارش تگرگ، صاعقه، طوفان، زلزله، آتشفشان، آتش سوزی، ریزش آوار، انفجار )
    5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
    6. جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط

    شرح خدمت کارت طلایی یک ستاره
    1. امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی ( هزینه ایاب و ذهاب امدادگر به صورت رایگان)
    2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
    5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
    6. جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط

    کارت طلایی دو ستاره
    1. امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی
    2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    4. جبران خسارت وارده به خودرو، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
    5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
    6. تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
    7. تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
    8. انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف 25000 کیلومتر
    9. جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط

    کارت طلایی سه ستاره
    1. امداد رسانی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی
    2. انتقال رایگان سرنشینان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین شهر در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    3. انتقال رایگان خودروی حادثه دیده به نزدیکترین نمایندگی مجاز در صورت امکان و یا پرداخت هزینه بر اساس ضوابط شرکت
    4. جبران خسارت وارده به خودرو ، ناشی از سوانح و تصادفات طبق ضوابط
    5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
    6. تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو در طی دوره اشتراک
    7. تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده در طی دوره اشتراک
    8. انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف 40000 کیلومتر
    9. پرداخت هزینه توقف خودرو درتعمیرگاههای مجاز: روزانه 100.000ریال تا سقف 40 روز طبق ضوابط
    10. جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط تذکر: چنانچه در خسارت وارده مشترک مقصر حادثه باشد 50% هزینه توقف پرداخت می گردد.
    تذکر: چنانچه در خسارت وارده مشترک مقصر حادثه باشد 50% هزینه توقف پرداخت می گردد

    کارت طلایی چهار ستاره
    1. دراولویت قرار گرفتن امداد رسانی همچون کارت طلایی و اشتراک عادی
    2.در صورت امکان، تعمیر و راه اندازی خودرو در محل
    3. انتقال خودرو به تعمیرگاه در صورت عدم راه اندازی
    4. جذب و تمدید کارت عضویت در محل کار و یا سکونت
    5. جبران خسارت سرقت خودرو و قطعات سرقت شده خودرو طبق ضوابط
    6. تعمیر خودرو مطابق استانداردهای تعمیراتی شرکت ایران خودرو طی دوره اشتراک
    7. تضمین کیفیت و دوام رنگ خودروی تعمیر شده طی دوره اشتراک
    8.انجام رایگان سرویس های دوره ای: تا سقف 60000 کیلومتر
    9. پرداخت هزینه توقف خودرو در تعمیرگاههای مجاز: 150.000 ریال تا سقف 60 روز طبق ضوابط
    10. جایگزین نمودن خودرو های سرقتی طبق ضوابط
    تذکر:چنانچه در خسارت وارده مشترک مقصر حادثه باشد 100% هزینه توقف پرداخت می گردد.

    Quick Service
    این طرح به منظور افزایش رضایت مشتریان محصولات ایران خودرو و جلوگیری از اتلاف وقت آنها ایجاد گردیده است:
    1- این سرویس هم اکنون تنها در شهر های تهران، کرج، اصفهان، مشهد، اهواز و رشت ارائه می گردد.
    2- در این سرویس علاوه بر موارد امدادی، سرویسهای دوره ای و بعضی از خدمات تعمیرگاهی نیز ارائه می گردد.
    3- کلیه اجرتهای تعمیرات و سرویس های ادواری برای غیرمشترکین، 20 درصد بیشتر از هزینه های شرکت ایساکو می باشد.
    4- کلیه قطعات مصرفی دارای تاییده شرکت ایساکو می باشد و قیمت آنها مطابق با قیمتهای مصوب شرکت ایساکو تعیین می گردد.
    5- درخصوص قطعات تعویضی خودروهای دارای کارت طلایی و گارانتی هزینه ها طبق ضوابط مربوطه دریافت می گردد.
    6- هزینه ایاب و ذهاب از مشترکین و غیر مشترکین طبق تعرفه دریافت می گردد .
    7- ساعت کار تعمیرات در محل از ساعت 7:00 لغایت 20:00 در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل می باشد.
    8- این طرح برای خودروهای پژو پارس ELX، پژو پارس معمولی، سمند LX، سمند معمولی، سمند سورن، پژو 405، پژو GLI، تندر90، روا، پژو 206 معمولی و صندوقدار در تمامی تیپ ها اجرا می گردد.

    زیر عنوان 4: واحدهای تحت پوشش

    توضیحات 4:

    ردیفنام واحدشماره تماس
    1بازرسی ورسیدگی به شکایات021-88608004
    2بازاریابی و فروش021-88608031-2
    3مرکز تلفن021-88611500
    4مرکز تماس021-88612121 
    096440 بدون پیش شماره و سراسری
    5روابط عمومی021-88608030
    6دفتر منطقه ای اصفهان: خیابان بزرگمهر نبش خیابان سپهبد قرنی ساختمان رییسی شماره 1 طبقه 30311-6700001
    7دفتر منطقه ای اهواز: گلستان میدان کارگر خیابان کارون روبروی دبیرستان زاهده پ 60611-3722170
    8دفتر منطقه ای تبریز: بلوار آذربایجان نبش بلوار سرداران فاتح ساختمان ایران خودرو0411-2868090-92
    9دفتر منطقه ای رشت: بلوار امام نرسیده به هتل پردیس خیابان محمدی نژاد پلاک 180131-6665554
    10دفتر منطقه ای شیراز: بلوار مدرس 60 متری رازی پلاک 3040711-7257000
    11دفتر منطقه ای کرمان: خیابان شفاء کوچه 10 پلاک 500341-2114615
    12دفتر منطقه ای مشهد: ضلع جنوبی بزرگراه وکیل آباد پلاک 4180511-8025555-8025000
    13دفتر منطقه ای ساری: کیلومتر 7 جاده نکاء نرسیده به هتل بادله معاونت خدمات پس از فروش0151-3723040-43
    14دفتر منطقه ای همدان: شهرک مدرس خیابان ابوطالب نبش کوچه رضوان پلاک 210811-8233601-2
    نشانی: خیابان شیخ بهائی شمالی، پلاک 14 -  صندوق پستی : 7519-15875

    زیر عنوان 5: امور مشترکین

    توضیحات 5:

    درخواست اشتراک
    کلیه دارندگان خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو درسال اول تحویل خودرو به مدت یکسال به صورت رایگان از خدمات شرکت امداد خودرو ایران می توانند استفاده نمایند.
    • مالکین خودورهایی غیر از خودروهای ساخت شرکت ایران خودرو در صورت داشتن شرایط عضویت می توانند با واریز هزینه عضویت به حساب شماره 191037 بانک سپه شعبه شیراز ونک کد 1056 و دفتر مرکزی شرکت واقع در خیابان شیخ بهائی شمالی، نبش کوچه انصاری آزاد، پلاک 14، طبقه همکف بخش امورمشترکین کارت عضویت خود را دریافت نمایند. متقاضیان مقیم شهرستانها نیز می توانند به دفاتر استانی شرکت مراجعه نمایند.
    • عضویت از طریق سایت شرکت امداد خودرو ایران که با تکمیل فرم درخواست عضویت و ارسال آن، شرکت امداد خودرو مشخصات شما را ثبت نموده و مدارک مربوطه را بوسیله پیک به آدرس اعلام شده ارسال می نماید. در این حالت نیازی به واریز وجه اشتراک به حساب بانکی نبوده و می توانید هزینه مربوطه را نقداً به پیک اعزام شده تحویل دهید.
    • با مراجعه به دفاتر استانی و نمایندگیهای ایران خودرو فرم درخواست عضویت شرکت امداد خودرو را تهیه و تکمیل نمایید تا بوسیله پست مدارک اشتراک شما برایتان ارسال گردد.


    مطالب مرتبط
  • مطالبی که شما از آن ها خوشتان خواهد آمد...
  • مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    سی عکس ماشین زیبا و اسپورت مک لارن 570GT 2017
    بیست عکس از کانسپت ب ام و 2002 در سال 2016
    عکس و مشخصات بیوک کاسکادا ST مدل 2017 (Buick Cascada)
    عکس و مشخصات بوگاتی شیرون مدل 2017 (Bugatti Chiron)
    عکس و مشخصات استون مارتین ونکویش زاگاتو قرمز و زیبا
    ماشینی که زمان سبز شدن چراغ قرمز را به راننده اطلاع می دهد
    بهترین‌ خودروهای سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ به انتخاب تخته گاز
    نشانه‌های پایان عمر باتری ماشین و زمان تعویض
    عکس پژو 208 و شباهت به 206-نوه 206 در ایران
    گالری تصاویر و عکس آئودی S5 کوپه 2017 قرمز رنگ
    گالری تصاویر و عکس وانت هوندا ریج لاین 2017
    تصاویر کادیلاک XT5 مدل2017 و قیمت کادیلاک شاسی بلند
    گالری تصاویر مازراتی کواتروپورته 2017 رنگ سفید و سورمه ای
    بیست عکس مرسدس بنز AMG GT R 2017 رودستر بسیار زیبا سبز رنگ
    گالری تصاویر بیرون وداخل شورولت کامارو اسپرت و زیبا 2016
    ایا خودرو سازان خصوصی مونتاژکار هستند؟
    تصاویر فورد اکسپلورر شاسی بلند
    تصویر لوکس ترین و گرانترین ماشین شاسی بلند در جهان
    عکس داخل و بیرون استون مارتین زاگاتو
    عکس ماشین بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل
    تصویر ماشین سوپر اسپرت 2018 تویوتا رنگ قرمز
    عکس وانتی که بیشترین بار 14 تن را جابجا می کند
    عکس گران ترین شاسی بلند جهان
    گارانتی دوساله ایران خودرو شامل چه مواردی می شود؟چهل هزار کیلومتر
    تغییرات ظاهری ممنوع در خودروها
    بررسی ده خودروی برقی برتر در جهان+عکس
    بهترین خودروهای زیر 40 میلیون تومان برای سفر
    خودروهای نسل جدید
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.

  • نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
    کد امنیتی
    رفرش
    کد امنیتی
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    آخرین مطالب
  • آخرین مطالبی که به تازگی در سایت منتشر شده اند...
  • در جاده چالوس و هراز چگونه رانندگی کنیم؟
    مدل روکش دنده ماشین و تزئینات داخل خودرو ۲۰۱۸
    قیمت و نرخ تمام جریمه های رانندگی داخل و خارج شهر در سال 96-95
    قیمت خودرو در سال 95- قیمت همه خودرو های داخلی و وارداتی در بازار ایران در سال 95چقدر بود ؟
    عیب یابی اسان مشکلات پدال کلاچ و ترمز و گاز خودرو وقدرت موتور و کشیدگی ماشین
    عکس ها و گفتگو با نویسنده رمان راز سایه شیدا قوام پوری
    عکس و قیمت و اپشن های بوگاتی شیرون (Chiron)
    بررسی تخصصی موتور مشهور TU5موتور تی یو 5 در محصولات ایران خودرو
    قیمت و عکس های خودروی جدید B30
    عکس و مشخصات ولوو s60 مدل 2018
    چگونه ماشین را دستی بشوریم؟اموزش شستشوی ماشین در منزل
    چگونگی طراحی ماشین مبتدی و ساده اموزش طراحی بدنه ماشین
    چگونگی چک و بررسی ماشین دست دوم از نظر سلامت و کارایی
    چگونه وسایل فایبر گلاس شکسته را تعمیر کنیم؟
    اموزش ساخت یک موتور ابتدایی و ساده با سیم و باتری واهنربا
    نکات مهم قبل از ازمون گواهینامه تجربیات امتحان عملی رانندگی ازمایش
    اموزش رانندگی در شهر برای راننده تازه کار رانندگی برای شخصی که تازه گواهی نامه گرفته
    جدول نمرات منفی برای تخلفات رانندگان پر خطر و میزان جریمه
    برای تمدید گواهینامه رانندگی چه مدارکی نیاز است؟
    فواید بستن کمربند ایمنی چیست نبستن کمربند ایمنی چه خطراتی دارد؟
    ترمز ای بی اس abs چیست و چگونه کار می کند؟
    چگونه استرس را در رانندگی از بین ببریم چگونه راننده با اخلاقی باشیم
    چگونه ماشین خود را بشوییم و برق بندازیم؟
    با سی میلیون تومان چه خودروی صفری می توان خرید؟
    قیمت و عکس رنو ساندرو استپ وی
    قیمت پورشه و مازراتی در بازار ایران
    سن متوسط خودروها هم‌اکنون در انگلستان 7.8 سال است
    تندر 90 کیفیت بهتری دارد یا 206
    شرایط و مقدار وام خودرو بانک سینا
    سوء استفاده از کارت بازرگانی
    معایب و مشکلات اصلی خودروهای ایرانی و چینی
    قیمت رهن کامل اپارتمان نوساز در تهران
    احتمال زلزله های بعدی در تهران و دو شهر مهم دنیا بالاتر است
    فروش متری ٢ میلیون تومانی املاک شهرداری تهران
    شماره تلفن اعتراض به درصد حق کمیسیون بیشتر املاک
    انتقال دانش فنی تولید قطعات خودروهای جدید خارجی و فرانسوی
    نیازی به ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفترخانه وجود ندارد کار دفترخانه ها غیر قانونی
    نکات خرید و استفاده از ضد یخ خودرو
    قیمت اپارتمان نوساز و قدیمی در منطقه تهران نو
    قیمت خودروهای داخلی در بازار