سیاست چینی ها برای ماندن در بازار ایران پس از تحریم
سیاست چینی ها برای ماندن در بازار ایران پس از تحریم
تحریمها بروند، چینیها نمیروند
تحریمها بروند، چینیها نمیروند
چکیده: به احتمال زیاد، حدود دو هفته دیگر سرنوشت پرونده هستهای ایران مشخص میشود و این در شرایطی است که برخی معتقدند در صورت لغو تحریمها، خودروهای چینی جایی در بازار ایران نخواهند داشت، اما ظاهرا داستان چیز دیگری است.
تحریمهای بینالمللی علیه ایران در حالی به نفع چینیها تمام شده که طی چند سال گذشته خودروسازان این کشور به تدریج نفوذ خود را در بازار گسترش داده و هماکنون در ردههای مختلف قیمتی، بخشی از بازار را در اخ
نظرات (6) کاربر عضو:
کاربر مهمان:
چین خوبه:)
ما چکار باید بکنیم که چین مارو تحریم کند؟ باور کنید خیلی پیشرفت می کنیم.
این بی انصافیست بر علیه چین حرف بزنیم .چین در سخت ترین شرایط به دادمان رسید و ازشرایط بد ماسواستفاده نکرد تا اجناس خود را گران بفروشد . همیشه از تمام کشورها اجناس وارد شده و این مشتری هست که با توجه به پولش رفته جنسی را خریده پسکسی اجبار نکرده بره حتما جنس چینی بخره . اجناس پینی هم درجه بندی شدست وخوب وبد داره . من سال 87 لیفان خرید که تاکنون حتی یکبار به تعمیرگاه نبردم در حالیکه دوستام خودرو ژاپنی خریدن 7برابر قیمت ماشین من چند بار موتور تعمیر کردن
بعد از تحریم هم مردم مختارند انتخاب کنند اونایی که مثلا ندارند لیفان شاسی بلند میخرن 60 میلیون و اونایی که دارند مازراتی میخرن بالای یک میلیارد
"در حال حاضر تقریبا تمام خودروسازان بخش خصوصی (در حوزه محصولات سواری) حداقل یک محصول چینی را میهمان خود میبینند "
این جمله را اصلاح کنید چون درصد بالایی از قطعات محصولات به اصطلاح داخلی از چین وارد می شود و ما عملا طرحهای 20 سال پیش کره و اروپا را با قطعات چینی مونتاژ می کنیم!!
تا موقعی که برای ایرانی و. مصرف کننده ایرانی شخصیت قائل نشین این ماشین ها مهمونمون هستند با تولیدات 1980 اروپا با قطعات چینی
حرف چین که میاد وسط یاد چند تا کلمه می افتم
جلبک
کنه
جسب سینا
صد هزار تومن
بختک
کنگر و رابطه با لنگر!
سیریش
چشم بادامی نگو بلا بگو
پشه مالاریا
.
.
.